Snelle levering en goede kwaliteit

Perfect geleverd volgens afspraak

Goed geregeld volgens afspraak

goed geregeld

goede service zoals het er staat 2 a 3 dagen levering prima toch.

Super snelle levering

Zondag bestelling geplaatst ‘ En volgende dag , maandagmiddag bestelling geleverd ! Dat was zeer snel !

Zeer toegankelijke website, aantrekkelijke prijzen en snelle levering

Uitstekend product!!

Duidelijke site en snelle levering

Duidelijke site en snelle levering

Netjes op tijd, goed en goedkoop

af nu ,ga ik mijn benodigdheden hier bestellen. in verhouding met bouwmarkten ben ik veel goedkoper uit.

Kwaliteit materialen voor scherpe prijzen

Kwaliteit materialen

Slechte communicatie

Na de bestelling een week moeten wachten tot je iets hoort.Krijg je vervolgens een mail wanneer ze komen .Ben je de desbetreffende dag thuis komen ze niet opdagen.Na zelf een telefoontje gepleegd te hebben eind van de dag krijg je te horen dat de vrachtwagen vol zat??!!! Geen mailtje of telefoontje van hun kant, zelf achteraan moeten gaan.Slechte zaak !!

zeer goed!

Na mijn bestelling werd ik gebeld en kreeg advies over andere mogelijkheden die voor mij beter waren. Het bespaarde mij ook nog eens in de kosten en het geld is binnen een week retour op mijn rekening geboekt.

Correct en op tijd !

Site is overzichtelijk,goede prijs, snelle levering

Snelle levering en corrigeren een leverfout zonder morren

Op een mail nav een verkeerde levering, wordt snel telefonisch gereageerd. 1 artikel niet geleverd terwijl de leverbon dat wel aangeeft. De nalevering is net zo snel verstuurd als dat van gewone bestelling en de aftersales kent geen bos van regels of wachttijden! . Dit bedrijf heeft zijn dienstverlening op alle vlakken goed ingericht. Zoals de naam aangeeft zijn ze erg gunstig in prijs zonder in te leveren op de aftersales service.

Goed ervaring waarbij laagdrempeligheid grote rol speelt

Goed te overleggen

Perfect geregeld

Goed materiaal voor een mooie prijs

Bestelde materialen te laat geleverd

Materialen zouden binnen 2 dagen geleverd worden. Maar kreeg gisteren (09-03) bericht van DHL dat levering 1½ dag vertraagd is en zo gedwongen de materiaal ergens anders te gaan halen omdat ik de klus in het weekend had gepland

Super snelle levering

Gewoon goed, en Goede kwaliteit.

Goed product, snel bezorgd

Heel tevreden

Bestelling ontvangen top service

zelfborenden torxschroeven besteld, verkeerde geleverd gebeld en andere dag de juiste persoonlijk afgegeven. Top Service bedankt Yannick voor het snel handelen.

Top bedrijf

Kan ik ieder een aanraden

Snel geleverd, prima product.

Duidelijke website

Nog geen 9+ ervaring

Nog geen 9+ ervaring aangezien mijn bestelling nog niet voor 100% is uitgeleverd

Zeer goede service

Goed geholpen en spullen op tijd aan geleverd

Goed geholpen en spullen op tijd geleverd

Zoals je zou verwachten

Hanzeweg 2

3771 NG Barneveld

Over Bouwcheap

Bouwcheap.nl is een bouw webshop. Ook produceren wij zelf veel producten waardoor de prijs en de kwaliteit altijd goed zijn. Alle producten gaan dezelfde werkdag de deur uit. Normaal gesproken sneller dan 2-3 dagen levertijd.