Goede bereikbaarheid, klantvriendelijk en goede service!

Ik had een vraag tijdens het bestellen van een Airofit Pro. Ik heb hiervoor via de chat op de website contact opgenomen en werd direct goed geholpen. Helaas bleek, na ontvangst van de Airofit, 1 onderdeel niet helemaal goed te werken. Ik heb hiervoor via e-mail contact opgenomen en binnen een uur reactie met een prima oplossing. Ik ben zeer tevreden met de bereikbaarheid, de klantvriendelijkheid en de service!

• Waar ging jouw contact met ons over? Producten

Fijn en snel contact

Nadat mijn behandeltafel kapot ging, meteen reactie gekregen op mijn mail. De opties door gesproken en gekozen voor een nieuwe bank, welke binnen enkele dagen werd geleverd. ik kan weer normaal werken.

• Waar ging jouw contact met ons over? Producten, Onderhoud / Reparatie

Perfecte service

Mijne e-unit van de Airofit was stuk. Het was nog in garantie. 1 mail gestuurd en de dag nadien netjes geleverd. Knappe en supersnelle service

• Zou u ons aanbevelen? Yes
  • Waar ging uw contact met ons over? Onderhoud / Reparatie

Efficiënt, goed bereikbaar,korte lijnen

Benaderbaar, dezelfde persoon in contact. Aflevering en improviseren goed mogelijk.

• Waar ging jouw contact met ons over? Producten

Waanzinnig goede service

Snelle reactie, altijd meedenkend in oplossingen

• Waar ging jouw contact met ons over? Producten, Onderhoud / Reparatie

Duidelijke cursus, goed te volgen

Om mezelf een betere nachtrust te geven ben ik deze cursus gaan proberen. Na 7 weken merk ik dat het effect heeft gehad, waardoor ik beter slaap en uitgerust aan de dag begin!

Heeft mij verder geholpen met mijn prestaties

Tijdens het trainen voor een hardloop evenement ben in de cursus gaan volgen en na enkele weken merkte ik verschil in mijn ademhaling. Hierdoor heb ik mijn snelste persoonlijke tijd overtroffen!

Fijne service en fijne mensen

Ik ben hierdoor beter gaan lopen

Veel informatie en leuke trainingen

Iedereen droomt er wel van om zonder veel extra training een betere conditie te krijgen. Met het longtraining pakket krijg je niet alleen super veel informatie over hoe je longen werken ook hele leuke trainingen met de Airofit. En die training voor meer uithoudingsvermogen kan je vanaf de bank doen!

Snelle reactie, duidelijke communicatie en dag erop in huis

Recentelijk heb ik bij Long Training een longtrainingbox aangeschaft. Voorafgaand aan mijn bestelling heb ik met de klantenservice contact gehad voor uitleg over de cursus en de inhoud van de box. Na dit contact heb ik gelijk mijn bestelling geplaatst. De dag erna was deze al in huis en ben ik gelijk van start gegaan!

Informatief en vernieuwend

Na een snelle levering ben ik meteen aan de slag gegaan met de cursus. Niet alleen weet ik nu meer over de longen en hoe mijn ademhaling werkt, ook merk ik al direct resultaat. Dus een echte aanrader!

Ik heb een aantal producten besteld. Dit verliep met snelle en goede service. Zeer tevreden.

De Ren 52 52 6562 JK Groesbeek

Over Electro Medico

Als je ons vraagt wat wij precies doen, is het antwoord simpel: Wij ondersteunen en ontzorgen de fysiotherapeut. Dit mooie vak hebben wij al sinds 1965 in de vingers. Als dé totaalleverancier voor de fysiotherapie streeft Electro Medico ernaar om de fysiotherapeut te voorzien in zijn materialen en apparatuur. En daarbij hulp te bieden bij al zijn of haar vraagstukken. Of het nu gaat over verbruiksmaterialen, investeringsgoederen en/of onderhoud en reparaties, wij denken graag mee en streven naar een duurzame oplossing voor onze klanten. Nadat Electro Medico de afgelopen decennia onder leiding stond van achtereenvolgens de heer Fruman senior en de heer Speet, is het bedrijf in januari 2021 overgenomen door twee enthousiaste mannen: Robin Speet en Bram van den Acker. Zij vormen samen met hun team aanspreekpunt en fungeren als vraagbaak voor alle vraagstukken die aan bod komen in een praktijk. Dus zit je met vragen, loop je ergens tegenaan en wil je een gedegen advies en/of ben je op zoek naar een apparaat of verbruiksmateriaal? Aarzel niet en laat het ons weten: we denken graag met je mee. Telefonisch, per e-mail of op locatie, we komen graag met je in contact om je te kunnen adviseren.