Laden reviews...
Laden reviews...
255 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen de snelle levering en persoonlijke benadering. Het assortiment en de betrouwbaarheid komen terug in de recensies. Verder is er sprake van attente gebaren, zoals kaartjes en extra lekkernijen, die de klantervaring versterken.
Ons hondje Maya is een echt kauwer, dus jou doos met lekkers is super geweldig voor haar. En dank je wel voor het lieve briefje er bij!!
Beveelt aan
26 June 2026
Jacquelien
Warder
De zak voer werd binnen 24 uur bezorgd en Joep had er een gezellig kaartje en allemaal lekkers voor onze hond in gedaan. Voortaan bestellen wij bij Pawty voer voor onze hond
Beveelt aan
24 June 2026
Bianca
Berkel en Rodenrijs
Goede en snelle levering! Brokken zijn prima voor onze pup.
Beveelt aan
24 June 2026
Yvette
Emmen
Doos van 100 verschillende kauwkluiven besteld voor mijn 2 wolfjes! En of ze het lekker vinden! We hebben het nog niet zo lang binnen, maar wat ze nu toe hebben gehad, vinden ze heerlijk! Voorlopig nog even genoeg, maar voor herhaling vatbaar! Het is ook belangrijk dat ons wolfje met o.a. graanallergie hier ook lekker van genieten! Dank Joep, ook voor je leuke persoonlijke briefje erbij! Alles heel goed en netjes en op tijd bezorgd!
Beveelt aan
23 June 2026
Anke
Valkenburg LB
Veel keuze. Bestelling is makkelijk te plaatsen en snel verzonden. Zat nog een leuk extraatje bij. Ik bestel er zeker weer.
Beveelt aan
23 June 2026
Claudia Visser
ROOSENDAAL
Snelle bezorging, leuke persoonlijke kaartjes en lieve extra’s voor je huisdier! Joep, ik vind het top!
Beveelt aan
23 June 2026
Marloes
Austerlitz
Ik werd vrolijk van de mailtjes omtrent de bestelling en we kregen ook nog eens veel extra's.
Beveelt aan
17 June 2026
Anneke
GRONINGEN
Snelle levering, zelfs nog de vraag of we voer willen uitproberen. Daar wachten we nog op. Enige minpuntje is dat alles los in de doos is gestopt en er nogal een luchtje aan zit... Hond is er dolblij mee!
Beveelt aan
8 June 2026
Lana
Dordrecht
Mijn puppy van bijna een half jaar geniet elke dag van haar puppy brokken vindt ze heerlijk. De service van pawty is goed en daarnaast krijg je altijd wat extra erbij zeer attent. Dus mijn ervaring met pawty is goed en bevalt goed.
Beveelt aan
6 June 2026
Jessica Kleveringa
Steenwijk
Ik had de doos met 100 kluiven, mijn Berner Sennen Charlie is dolgelukkig, we hebben overal potten en bakjes met kluiven, hij mag zelf kiezen. Supersnelle verzending en persoonlijk kaartje maken het voor mij af!
Beveelt aan
6 June 2026
Christa Trommel
Tiel
Door de fokker van mijn pup aangeraden. Joep is vriendelijk en denkt goed met je mee. Ik heb nu 2 x besteld en raad hem al aan bij vrienden en familie. Ik ga zeker meer bestellen
Beveelt aan
6 June 2026
Natasha
Zeewolde
Een hele vriendelijke en persoonlijke service. En alles was geleverd en iets extra's.
Beveelt aan
5 June 2026
Carina
Van Loon
Heel snel geleverd, mijn puppy werd helemaal wild want die rook het door de doos heen en begon meteen heerlijk te kauwen op zijn botje. Voorlopig kan hij heerlijk genieten van al dat lekkers. En de prijs voor een doos vol is echt een koopje.
Beveelt aan
3 June 2026
Petra
Almere
Bij binnenkomst de honden gelijk wat uitgekozen , ze vinden het super . Ga zeker vaker bestellen
Beveelt aan
3 June 2026
ina visser katwijk
Zwaag
Prettig bedrijf en medewerkers, er zit altijd wat lekkers bij voor de hond.
Beveelt aan
2 June 2026
Johan
Uddel
Eerste keer bestelling gedaan bij pawty, is goed bevallen ook de gratis snackpakketten vielen in goede aarde bij onze pup die gaat wisselen.
Beveelt aan
2 June 2026
Jeannette
Enschede
Voordelige prijs ten opzichte van andere winkels/sites. En leuk om er wat extras (lekkere verassing voor onze hond) te krijgen!
Beveelt aan
2 June 2026
Rilana van Vugt-Cafferata
Spijkenisse
Het hondenvoer wordt altijd snel verzonden, mèt een groot snackpakket!
Beveelt aan
2 June 2026
mathilde
Arnemuiden
Wat ik fijn vind aan deze website is dat er altijd een handgeschreven kaartje bij zit waardoor je echt voelt dat je bestelling gewaardeerd word en je gezien word als klant, ondanks dat het gros digitaal is tegenwoordig. Ik vind dat echt een mega plus punt en daardoor kom ik ook elke keer graag terug bij ze. Mede ook doordat de prijzen eerlijk zijn. Kortom 5 sterren waard!
Beveelt aan
2 June 2026
R.h.a. Van Der Weijde
Krimpen aan de Lek
Top ervaring!
Beveelt aan
2 June 2026
Loy
Vos
Toen ik het pakket van Joep thuis kreeg bezorgd zat er een persoonlijk handgeschreven briefje bij van de eigenaar van Pawty, erg leuk! Het pakket was netjes en goed verpakt. Alles super voor elkaar!
Beveelt aan
2 June 2026
Niels
Groningen
Ik vind de service echt geweldig. Ik had farmfood persbrokken besteld. Deze werd snel geleverd. Met allerlei lekkers extra voor de hond. En hun eigen nieuwe persbrokken. Ik weet nog niet welke brokken onze hond het lekkerst vindt. Hij is nogal kieskeurig namelijk. Maar het gebaar wordt zeker gewaardeerd.
Beveelt aan
2 June 2026
Yvonne
Eelde
Wij gingen op zoek naar hondensnacks voor onze hond Odin. We wilden 100% natuurlijke snacks en kwamen terecht bij Pawty. We bestelden nu voor de 2e keer de snackbox, goede kwaliteit en veel verschillende dingen. Ook de buffeloren vallen zeer in de smaak, ook bij ons omdat hij daar wat langer mee doet. Goede service, vriendelijk, betaalbaar en onze hond vind het lekker!
Beveelt aan
2 June 2026
Suus
Moddergat
Altijd iets extra's bij je bestelling gratis verzenden bij bepaald bedrag! Een lief berichtje bij je bestelling! En meestal vindt ik wel een kortings code;-)
Beveelt aan
2 June 2026
Elsje
Maassluis
Het bestellen ging vlot en makkelijk. Kreeg een leuk persoonlijk geschreven kaartje in de doos, met wat lekkers voor de hond. Dat zijn de leuke dingen. Het product zelf heb ik nog niet gebruikt, dus daar kan ik nog niet over oordelen.
Beveelt aan
2 June 2026
J
L
Noordsingel 104
3032 BH Rotterdam
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven