Uitstekend!

Uitstekende service, mooie producten tegen scherpe prijzen en snel geleverd .

Fijne webshop

Super fijne webshop, makkelijk te bestellen en enorm snel geleverd. Eerste zakelijke bestelling maar kom snel weer terug!

Mooie producten, snelle levering!

Ik was op zoek naar een fohnborstel en kwam via Google terecht bij Vakkappers. Mooie fohnborstel gevonden voor een leuke prijs, besteld en de volgende dag in huis. Super! Helemaal blij mee. Ik zag dat ze ook heel veel andere producten hebben. Daar ga ik me nog in verdiepen.

Wat een leuke webshop goede aanbiedingen en superleuk meedenkend personeel. Ik shop hier in de toekomst zeker weer. Snel geleverd de volgende dag en je word goed opnde hoogte gehouden en nieuwe klanten krjjgen korting echt super.

Snelle levering, top produkt.

Zondag besteld, maandag in huis!

Snelle correcte levering en super snel! Top

Goedeservice en snelle levering

Kwaliteit, snel en goed bezorgd

De bestelling is heel snel aangekomen.

Ik had het niet verwacht dat de bestelling zo snel ging komen.

Gewoon perfect

Wat een service en hoe snel het product ook binnen is , binnen 1 dag gewoon geweldig

Snelle levering en goed geholpen achteraf

Heel goed geholpen met onze bestelling. Was niet helemaal goed gegaan maar snel opgelost

Ik ben superblij met mijn order.

Fijne webshop, makkelijk te bestellen en snel in huis.

Super snel en correct uitgevoerd

Eindelijk heb ik gevonden wat ik nodig had en wat ik zocht.

Een aanrader

Ik bestel geregeld en ik krijg telkens een topservice!

súper snelle levering!

Mooie produkten

Service voor en na het bestellen absoluut fantastisch.

Vraag via email, werd snel beantwoord. bestelling volgende dag reeds geleverd.

Snel en goede service

Producten de dag erna al in huis! De Olivia Garden borstels zijn gewoonweg super. Alleen jammer dat er geen pomp bij de conditioner fles zat.

Toppertjes

Snel geleverd, de juiste producten tegen een zeer scherpe prijs.

Gewoon goed en snelle levering

Tweede keer dat ik hier bestel en gewoon tevreden. Ik heb haarverf etc, champoo, wax bestelt en de dag gelijk al ontvangen. Netjes verpakt.

Snelle levering en super service

Uitstekend service en producten

Helemaal top goeie service

De Wahl Senior Metal Edition is een mooi apparaat!

Ik was op zoek naar een tondeuse en en een goede kappersschaar voor zoonlief. Mijn keuze viel op de Wahl Senior Metal Edition met een Jaguar Relax schaar met microvertanding. Bezorging was vlot en goed verzorgd. Betalen met Klarna is altijd prettig en Vakkapers straalt daarmee betrouwbaarheid uit.

Over Vakkappers

Vakkappers, dé kapperswinkel voor de PRO. Met een even veelzijdig als compleet en kwalitatief aanbod kappersbenodigdheden biedt Vakkappers kapsalons, thuiskappers en barbers alles wat een goedlopende zaak nodig heeft. Professionele haarproducten, de beste tools en complete oplossingen voor de saloninrichting: Vakkappers heeft het in huis.