Duidelijke site je krijgt ook wat je ziet! Is er wat mis Engin en zijn team lossen en het altijd zo snel mogelijk op doen nooit moeilijk om iets

Uitstekende service en producten tegen scherpe prijzen

Als professionele kapper ben ik altijd opzoek naar de beste producten voor in mijn salon en voor mijn klanten. Vakkappers is mijn vaste adres voor al mijn spullen. Snelle bezorging, top producten en goedkoop!

Top bedrijf! Goed advies en zeer snelle levering

Voldaan!

Mijn pakket was iets mis mee, maar de klantenservice heeft dit super goed opgelost, en zelfs een compensatie aangeboden. Ik ben enorm tevreden!

Slecht

Bestelling gedaan voldaan ideal niet geleverd

Goedemorgen, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om ons via de recensie te informeren over de vertragingen die jij ervaart met de levering van jouw pakket. Wat enorm vervelend om te horen dat je jouw bestelling (nog) niet hebt mogen ontvangen van de pakketvervoerder. Heb je toevallig jouw track & trace doorgelopen om in te zien of er iets bijzonders aan de hand is met jouw pakket en of deze misschien op pakketpunt is geleverd. Mocht de track & trace van de pakketvervoerder geen beter inzicht geven over de zending, dan kan je altijd onze klantenservice contacteren zodat wij jou verder kunnen helpen en een opvolging kunnen doen met de pakketvervoerder. Helaas ontvangen wij van de pakketvervoerders geen automatische updates over pakketten en zijn daarom afhankelijk van de informatie van onze klanten. Dat gezegd te hebben, heen van onze collega's zal jou via een prive bericht contacteren zodat wij jou beter van dienst kunnen zijn en ervoor te zorgen dat jij jouw pakket zo snel als mogelijk jouw pakket ontvangt van de pakketvervoerder. Met vriendelijke groet, Het team van Vakkappers

Vriendelijk geholpen door klantenservice

Vriendelijk te woord gestaan na een foute bestelling van mijzelf. Samen naar een oplossing gezocht.

kwalitatieve producten

bestelling is degelijk verpakt toegekomen. Beide tondeuses werken goed en zijn mooi van design

Goede extra service.

Fijne afhandeling van een bestellig waar ik een fout hed gemaakt.

Heel netjes hygiënisch bezorgd

Ik heb bij jullie een wahl tondeuse besteld en heel netjes bezorgd netjes en goed in gepakt en ook heel hygiënisch omdat er een versilverings plakker om de doos zit vind ik heel netjes en Hygiënisch zo weet de klant ook zeker dat die nieuwe is en ongebruikt is ik heb de tondeuse al gebruikt de tondeuse doet het super goed heel blij met me aankoop ik raad vakkapers dan ook echt aan als je een tondeuse zoekt of andere dingen voor het haar

Prijs kwaliteit verhouding en service super.

Wederom een bestelling geplaatst. Ook nu was de prijs/ kwaliteit verhouding concurrerend. Zondag besteld en dinsdag in huis. Artikelen zaten wederom netjes verpakt in de doos. Wederom super gegaan allemaal! Absolute aanrader Vakkappers.

Snelle levering goed verpakt

Meer dan een 10 voor service

Een verrassende service voor een online shop! Medewerkers weten waar ze het over hebben en geven je eerlijke adviezen.

Het artikel was naar mijn wens.

Niet zo best.

Het aankoopproces gaat prima, maar als je dan iets retour stuurt begint het. Vakkappers bied zelf geen retourmogelijkheid, dus.. je betaalt €8,-(of meer afhankelijk van het gewicht) om het pakket terug te sturen. Daarnaast is de factuur niet bepaald overzichtelijk. Voor het betalen met Klarna, betaal je €2,99.. maar achteraf blijkt dit ook nog eens ex BTW te zijn. BTW betalen over iets dat normaal een all-in prijs is. Plus.. wanneer je aan een consument verkoopt, of die mogelijkheid biedt, dien je inclusief BTW prijzen te vermelden. Dit is wettelijk verplicht! Aan t eind van het verhaal kost het mij bijna de helft van wat het product daadwerkelijk kostte, en dan heb je niets.... voelt alsof ik redelijk in de maling genomen ben...

Goedemorgen Henne, Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven en met ons te delen. Voor retourzendingen klopt dat de coördinatie alsmede de kosten hiervan voor rekening van onze klanten zijn. De kosten die je betaalt voor het retourzenden is geheel afhankelijk van de pakketvervoerder die je uitkiest. Wij proberen al onze klanten zo volledig mogelijk te informeren en ons retourbeleid is dan ook inzichtelijk op alle beschikbare informatiepagina’s bij op de website. Betreffende de prijzen zoals deze worden getoond bij ons in de webshop, vermelden wij op de productpagina’s, de winkelwagenpagina alsmede de afrekenpagina de prijzen zowel inclusief als exclusief BTW. Dit doen wij om zowel onze zakelijke als particuliere consument te kunnen bedienen. Ongeacht of je als particuliere consument of zakelijke klant bij ons producten aankoopt, is het totaal van jouw bestelling en ook hetgeen wat je afrekent altijd incl. btw en welke altijd overeenkomt met het bedrag waar je mee akkoord gaat om te betalen. Mocht je tijdens het aankoopproces en voordat je over was gegaan tot de aankoop vragen hebben gehad over de opbouw van de kosten dan hadden wij je vragen met veel plezier beantwoordt zodat wij deze verwarring naderhand hadden kunnen voorkomen. Wij begrijpen dat wellicht de calculatie van de productprijzen en de BTW niet duidelijk genoeg is voor jou. Uiteraard staan wij voor je klaar om je nogmaals extra uitleg te geven over de opbouw van de kosten. Met vriendelijke groet, Het team van Vakkappers

Goed advies voor aankoop en super snelle levering.

Gewoon perfect, behandeling als producten

Zo als het hoort

Klantvriendelijk

Besteld maar niets ontvangen

Heb een verjaardagscadeau voor onze dochter besteld,krijg nu een verzoek voor beoordeling van het ontvangen product,maar heb geen mail gehad van de transporteur zoals beloofd,geen product,maar wel bijna 200,- armer. Zojuist een fijn contact gehad,met een excuus en een vriendelijke oplossingsgerichte denkwijze. Was blijven liggen bij de transporteur. Alle lof voor het bedenken van een passende oplossing. Nu kan ik mijn dochter blij maken!! Ik kijk er naar uit.

Topservice

Denken met je mee, goede service en snelle levering!

Verschrikkelijke klantenserviceservice

Een tondeuse besteld die is zonder kop binnen gekomen. Is retour gegaan en moest zelf voor de verzendkosten opdraaien. Vindt ik niet zo heel netjes aangezien het product niet compleet geleverd was.

Top levering , snel ook

Super goede info gekregen, scherpe prijs en de rest liep vanzelf en snel

Gebeld voor info. Werd zeer netjes en goed te woord gestaan. Hij gaf mij zeer goed advies en raadde mij zelfs een duurder apparaat af omdat deze een klasse te hoog was voor mijn gebruik.

Een geweldig product voor iedereen die goede resultaten wil

Een geweldige aankoop, ik raad het iedereen aan!

Ik ben erg blij met deze aankoop. Het product is van uitstekende kwaliteit en werkt perfect. Ik ben zeker van plan om in de toekomst meer producten van dit merk te kopen.

Snel geleverd Materiaal goed

De Oude Veiling 16

1689 AA Zwaag

Over Vakkappers

Vakkappers, dé kapperswinkel voor de PRO. Met een even veelzijdig als compleet en kwalitatief aanbod kappersbenodigdheden biedt Vakkappers kapsalons, thuiskappers en barbers alles wat een goedlopende zaak nodig heeft. Professionele haarproducten, de beste tools en complete oplossingen voor de saloninrichting: Vakkappers heeft het in huis.