Prima ervaring

Waste of money

Het apparaat doet niet wat ik er van verwacht had. Nl scheren. Moet nog steeds met het mes er over

Een fijne Wahl tapet 2000 tondeuse voor een goede prijs

Goede website. Een tondeuse taper 2000 besteld . Vlugge goede levering . Perfect

Snelle en eerlijke service

Bij het openen van de verpakking bleek de inhoud niet te kloppen. Na een mailtje werd dit zeer snel opgelost. Met dank Willy

Hele snelle levering

Snelle en soepele levering

Supersnelle levering

Zondagmiddag besteld via de site, maandagochtend werd mijn bestelling al geleverd! Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Alles netjes verpakt in een stevige doos.

Perfect.

Snelle bestelling en een perfecte fohn.

efficient, goede informatie, goede verzending

Goed produkt!

Snel geleverd en goed product

Heb een goede gevoel overgehouden aan dit bedrijf.

Uitstekend!

Uitstekende service, mooie producten tegen scherpe prijzen en snel geleverd .

Fijne webshop

Super fijne webshop, makkelijk te bestellen en enorm snel geleverd. Eerste zakelijke bestelling maar kom snel weer terug!

Mooie producten, snelle levering!

Ik was op zoek naar een fohnborstel en kwam via Google terecht bij Vakkappers. Mooie fohnborstel gevonden voor een leuke prijs, besteld en de volgende dag in huis. Super! Helemaal blij mee. Ik zag dat ze ook heel veel andere producten hebben. Daar ga ik me nog in verdiepen.

Wat een leuke webshop goede aanbiedingen en superleuk meedenkend personeel. Ik shop hier in de toekomst zeker weer. Snel geleverd de volgende dag en je word goed opnde hoogte gehouden en nieuwe klanten krjjgen korting echt super.

Snelle levering, top produkt.

Zondag besteld, maandag in huis!

Snelle correcte levering en super snel! Top

Goedeservice en snelle levering

Kwaliteit, snel en goed bezorgd

De bestelling is heel snel aangekomen.

Ik had het niet verwacht dat de bestelling zo snel ging komen.

Gewoon perfect

Wat een service en hoe snel het product ook binnen is , binnen 1 dag gewoon geweldig

Snelle levering en goed geholpen achteraf

Heel goed geholpen met onze bestelling. Was niet helemaal goed gegaan maar snel opgelost

Ik ben superblij met mijn order.

Fijne webshop, makkelijk te bestellen en snel in huis.

Super snel en correct uitgevoerd

Eindelijk heb ik gevonden wat ik nodig had en wat ik zocht.

Een aanrader

Ik bestel geregeld en ik krijg telkens een topservice!

De Marowijne 11 1689 AR Zwaag

Over Vakkappers

Vakkappers, dé kapperswinkel voor de PRO. Met een even veelzijdig als compleet en kwalitatief aanbod kappersbenodigdheden biedt Vakkappers kapsalons, thuiskappers en barbers alles wat een goedlopende zaak nodig heeft. Professionele haarproducten, de beste tools en complete oplossingen voor de saloninrichting: Vakkappers heeft het in huis.