Snelle levering het product voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Ik werd gebeld dat er iets wat later kwam

Super goed !!!

Zeer snelle levering

Zeer goede tools

Snelle levering, mooi product.

topppp

ik heb de babyliss fx boosplus besteld. het is top qualiteit en is goed verpakt. mijn pakketje was de dag nadat ik besteld had al binnen

Prima opzetstuk

Mooie prijs!

Zeer goed en snelle service. Kwaliteit!

Ze hebben mij een perfect scheerapparaat geleverd. Dankjewel hiervoor.

Snelle en perfecte levering,

Niets op aan te merken!

Top producten, snelle service

Mooie producten tegen scherpe prijzen. Binnen 24 uur geleverd.

Snelle vlotte bestelling, mooie fijne haarfōhn!

Top product en super service voor bestellen met hele snelle levering

Ik heb geen kapperszaak, maar wilde graag een professionele tondeuse. Onze kapper gebruikt Wahl en die vond ik op Vakkappers. Makkelijk te gebruiken webshop, eenvoudig bestellen en zeer snelle levering.

uitstekend

duidelijke website, makkelijk te bestellen en de volgende dag al in huis

Was top

Was fijn om mij geld snel terug krijgen. Ik heb ook 2 andere tondeuse besteld bij vakkappers is top

Snel en goede levering.

Goed product ´zeer tevreden.

Alles volgens afspraak

Top zaak, die nakomt wat ze zegt

Ik had nog nooit gesteld bij deze zaak. Echter ik kan alleen maar zeggen dat ik niet teleurgesteld ben. Top zaak. Een opmerking: het is jammer dat he bij de verzending niet kunt kiezen voor een afhaalpunt. Als dat wel k9n zou ik volle 5 sterren geven

Goede producten, razendsnelle levering

Nieuwe tools besteld tegen hele scherpe prijzen. Bestelling laat in de avond geplaatst en de volgende ochtend al geleverd. Dat is nog een super snelle levering, TOP!

Super fijn

Snelle levering en top geprijst!

Zeer tevreden over de service

De organisatie en snelheid van opsturen is echt prima. Aanvankelijk was ik niet zo tevreden, omdat ik een voor mijn doeleinden de verkeerde trimmer had gekozen, maar nadat de service-afdeling spontaan contact met me heeft opgenomen, zijn we tot een zeer goede regeling gekomen en kon ik de trimmer omruilen en heb ik ook hulp gehad bij het zoeken naar de juiste trimmer. In het algemeen ben ik ook tevreden over WAHL producten. De service van VAKKAPPERS is uitmuntend, met name door Maurice en ik kan een koop aldaar zeer aanraden. Het komt altijd goed!

Slecht

Ze willen retour spullen niet meer terug nemen verzinnen allemaal excuses om het product niet terug te nemen

Goedemiddag Peter, Dank voor het delen van jouw recensie. Wij kunnen ons voorstellen dat onze beslissing om jouw retourzending niet te accepteren niet de uitkomst was waar je op had gehoopt. Helaas is het voor ons niet mogelijk om producten zoals scheerapparaten, vanwege hygiëne maatregelen, na intensief gebruik en die voorzien zijn van intensieve gebruikssporen zoals haar- en scheerresten retour te nemen. Uiteraard bieden wij jou in dergelijke situatie diverse mogelijke oplossingen die wij uiteraard al reeds met je hebben besproken. Mocht je toch gebruik wensen te maken van een van de geboden oplossingen, aarzel niet om onze klantenservice hierover te contacteren. Onze klantenservice staat voor je klaar en is telefonisch bereikbaar op 085-8770258 of uiteraard per email via [email protected] . Met vriendelijke groet, Het team van Vakkappers

Dank jullie wel voor de snelle levering !

Over Vakkappers

Vakkappers, dé kapperswinkel voor de PRO. Met een even veelzijdig als compleet en kwalitatief aanbod kappersbenodigdheden biedt Vakkappers kapsalons, thuiskappers en barbers alles wat een goedlopende zaak nodig heeft. Professionele haarproducten, de beste tools en complete oplossingen voor de saloninrichting: Vakkappers heeft het in huis.