Was top

Was fijn om mij geld snel terug krijgen. Ik heb ook 2 andere tondeuse besteld bij vakkappers is top

Snel en goede levering.

Goed product ´zeer tevreden.

Alles volgens afspraak

Top zaak, die nakomt wat ze zegt

Ik had nog nooit gesteld bij deze zaak. Echter ik kan alleen maar zeggen dat ik niet teleurgesteld ben. Top zaak. Een opmerking: het is jammer dat he bij de verzending niet kunt kiezen voor een afhaalpunt. Als dat wel k9n zou ik volle 5 sterren geven

Goede producten, razendsnelle levering

Nieuwe tools besteld tegen hele scherpe prijzen. Bestelling laat in de avond geplaatst en de volgende ochtend al geleverd. Dat is nog een super snelle levering, TOP!

Super fijn

Snelle levering en top geprijst!

Zeer tevreden over de service

De organisatie en snelheid van opsturen is echt prima. Aanvankelijk was ik niet zo tevreden, omdat ik een voor mijn doeleinden de verkeerde trimmer had gekozen, maar nadat de service-afdeling spontaan contact met me heeft opgenomen, zijn we tot een zeer goede regeling gekomen en kon ik de trimmer omruilen en heb ik ook hulp gehad bij het zoeken naar de juiste trimmer. In het algemeen ben ik ook tevreden over WAHL producten. De service van VAKKAPPERS is uitmuntend, met name door Maurice en ik kan een koop aldaar zeer aanraden. Het komt altijd goed!

Slecht

Ze willen retour spullen niet meer terug nemen verzinnen allemaal excuses om het product niet terug te nemen

Goedemiddag Peter, Dank voor het delen van jouw recensie. Wij kunnen ons voorstellen dat onze beslissing om jouw retourzending niet te accepteren niet de uitkomst was waar je op had gehoopt. Helaas is het voor ons niet mogelijk om producten zoals scheerapparaten, vanwege hygiëne maatregelen, na intensief gebruik en die voorzien zijn van intensieve gebruikssporen zoals haar- en scheerresten retour te nemen. Uiteraard bieden wij jou in dergelijke situatie diverse mogelijke oplossingen die wij uiteraard al reeds met je hebben besproken. Mocht je toch gebruik wensen te maken van een van de geboden oplossingen, aarzel niet om onze klantenservice hierover te contacteren. Onze klantenservice staat voor je klaar en is telefonisch bereikbaar op 085-8770258 of uiteraard per email via [email protected] . Met vriendelijke groet, Het team van Vakkappers

Dank jullie wel voor de snelle levering !

Geweldige ervaring !

Zeer vriendelijk geholpen, van het begin tot einde van mijn bestelling. Zelfs na het leveren van de bestelling nemen ze nog eens contact op of alles naar wens was verlopen. TOP, TOP, TOP service

Professioneel

Zeer snel geleverd goed verpakking 100 percent origineel Professioneel en uitstekend tondeuse voir allé type haar

Top snelle service

Top snelle service

Snelle bezorging uitstekend product

Top.

Mijn vrouw is er heel blij mee

Snel!

Kop van mijn tondeuse was stuk gevallen. Zondag besteld maandag in huis. Top service

Supersnelle service

Heel erg goed

Een manco in de doos van fabrikant binnen een paar dagen opgelost

Zie boven bovenstaande

Bericht

Heel goed!

Totaal niet denken vanuit de klant

Kapotte product ontvangen. Na mailen moest ik de retourkosten zelf betalen, terwijl het product niet deugd. Na bellen toch bereid om de retourkosten te vergoeden .. nu afwachten met welke oplossing ze komen. Achteraf had ik het product toch elders gekocht met betere service. Ik koop geen nieuwe product om het vervolgens te repareren op dag 1 zo der het gebruikt te hebben. Elk anders winkel had een nieuwe opgestuurd gelijk.

Beste Ahmad, Dank je wel voor het delen van jouw waardevolle feedback omtrent onze service. Wat jammer om te vernemen dat jouw ervaring niet is gegaan zoals je had gewenst. Hoewel wij en de producenten van de door ons geleverde producten ons uiterste best om ervoor te zorgen dat producten die bij onze klanten worden geleverd, goed en volledig functioneren, kan het een enkele voorkomen dat er een (technisch) mankement is met een product. In deze situaties, helpen wij je graag om zo snel als mogelijk een passende oplossing te bieden zodat verdere ongemakken voor jou voorkomen kunnen worden. Helaas is jouw specifieke geval iets complexer gezien het feit dat het in deze om defect gaat welke is ontstaan door een handmatige aanpassing aan het apparaat. Ook dan kan je rekenen op onze service. Om te kunnen beoordelen om welk defect het precies gaat en te voorkomen dat bij een omruiling voor een nieuw exemplaar jij niet tegen hetzelfde probleem aanloopt, dienen wij het product wel eerst te ontvangen. Dit is dan ook de reden voor het verzoek aan jou om ons het product te retourneren. Onze excuses mocht onze uitleg over het proces via de email niet geheel duidelijk zijn overgekomen. Zoals eerder besproken, staat onze service afdeling voor je klaar om het nodige te doen om je verder te assisteren bij ontvangst van het door jou geretourneerde product. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, aarzel niet om ons te contacteren per email naar [email protected] of telefonisch op 085-8770258. Met vriendelijke groet, Het team van Vakkappers

super

ze doen precies wat ze beloven. en dat al vele malen.

Heel erg tevreden

Fijne webshop, mooie producten tegen goede prijzen en snelle levering.

prima leverancier!

scherpe prijs voor prima kwaliteitsproduct en snel geleverd

De Marowijne 11 1689 AR Zwaag

Over Vakkappers

Vakkappers, dé kapperswinkel voor de PRO. Met een even veelzijdig als compleet en kwalitatief aanbod kappersbenodigdheden biedt Vakkappers kapsalons, thuiskappers en barbers alles wat een goedlopende zaak nodig heeft. Professionele haarproducten, de beste tools en complete oplossingen voor de saloninrichting: Vakkappers heeft het in huis.