Snel!

Kop van mijn tondeuse was stuk gevallen. Zondag besteld maandag in huis. Top service

Supersnelle service

Heel erg goed

Een manco in de doos van fabrikant binnen een paar dagen opgelost

Zie boven bovenstaande

Bericht

Heel goed!

Totaal niet denken vanuit de klant

Kapotte product ontvangen. Na mailen moest ik de retourkosten zelf betalen, terwijl het product niet deugd. Na bellen toch bereid om de retourkosten te vergoeden .. nu afwachten met welke oplossing ze komen. Achteraf had ik het product toch elders gekocht met betere service. Ik koop geen nieuwe product om het vervolgens te repareren op dag 1 zo der het gebruikt te hebben. Elk anders winkel had een nieuwe opgestuurd gelijk.

Beste Ahmad, Dank je wel voor het delen van jouw waardevolle feedback omtrent onze service. Wat jammer om te vernemen dat jouw ervaring niet is gegaan zoals je had gewenst. Hoewel wij en de producenten van de door ons geleverde producten ons uiterste best om ervoor te zorgen dat producten die bij onze klanten worden geleverd, goed en volledig functioneren, kan het een enkele voorkomen dat er een (technisch) mankement is met een product. In deze situaties, helpen wij je graag om zo snel als mogelijk een passende oplossing te bieden zodat verdere ongemakken voor jou voorkomen kunnen worden. Helaas is jouw specifieke geval iets complexer gezien het feit dat het in deze om defect gaat welke is ontstaan door een handmatige aanpassing aan het apparaat. Ook dan kan je rekenen op onze service. Om te kunnen beoordelen om welk defect het precies gaat en te voorkomen dat bij een omruiling voor een nieuw exemplaar jij niet tegen hetzelfde probleem aanloopt, dienen wij het product wel eerst te ontvangen. Dit is dan ook de reden voor het verzoek aan jou om ons het product te retourneren. Onze excuses mocht onze uitleg over het proces via de email niet geheel duidelijk zijn overgekomen. Zoals eerder besproken, staat onze service afdeling voor je klaar om het nodige te doen om je verder te assisteren bij ontvangst van het door jou geretourneerde product. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, aarzel niet om ons te contacteren per email naar [email protected] of telefonisch op 085-8770258. Met vriendelijke groet, Het team van Vakkappers

super

ze doen precies wat ze beloven. en dat al vele malen.

Heel erg tevreden

Fijne webshop, mooie producten tegen goede prijzen en snelle levering.

prima leverancier!

scherpe prijs voor prima kwaliteitsproduct en snel geleverd

Super goed en heel snel binne 24 uur mijn bestelling binnen super bedankt

Betrouwbare kwaliteit

Bestelproces: 10 Communicatie: 10 Levering: 10 Geen overbodige communicatie: 10 Uitmuntend-heel erg bedankt voor deze ervaring.

Super goede en snelle service!

Nieuw kappersinterieur besteld wat helaas op moment van bestellen niet op voorraad was. Heel goed geholpen via de klantenservice waardoor de bestelling veel sneller in huis was dan de verwachte leverdatum. Het interieur voldoet helemaal aan de verwachtingen. Ik kan iedereen aanraden hier te bestellen!

Fast shipping

On Friday afternoon I saw that the Cromini 2 from Moser was on sale so I purchased it. It was delivered around noon on Saturday. The Cromini, recommended by my hairdresser, is a nice piece of equipment that has worked flawlessly for the week I've had it.

Got all the items very fast and with outstanding quality as usual.

Heel tevreden

Het zijn hele vriendelijke mensen, helpen en informeren goed, als je vragen hebt dan zijn ze ervaren en weten wat ze zeggen. Nemen contact op bij geen vooraad en maken het dan ook goed met een leuke aanbod. Mijn bestelling was vertraagd en ze sijn meteen er achteraan gegaan zo dat ik mijn bestelling de volgende dag heb ontvangen. Bedankt en zeker tot de volgende bestemming..

Goed verpakt en netjes bezorgd

Altijd netjes verpakt en optijd bij je thuis bezorgd netjes toch Groetjes en tot de volgende keer

Topproducten met een superservice!

Op deze site vind ik telkens alle materialen die ik nodig heb om kwaliteit aan te bieden in de zaak. Telkens de dag erna worden deze verzorgd en correct geleverd. Buitengewoon goed in hun VAK ;-)

Ik ben heel tevreden met mijn product en de snelle levering ik heb em maandag besteld en de dag nadien dinsdag werd het al geleverd bedankt.

Snelle en goede afhandeling

Op de duidelijke site heb ik voor een goede prijs een tondeuse gekocht. De bijbehorende uitleg was goed.

goede prijs met goede service

Ik vind de website duidelijk met alle info over de producten die wil weten. Het was makkelijk om te bestellen en het product was er snel.

correcte en snelle levering en afhandeling

zie hierboven. Gewoon goed. Zoals het hoort.

Kwaliteit

Sneller geleverd dan verwacht Moser Fading blade snijmes als vervangend onderdeel besteld Quality material, best price and fast delivery

Mooie producten Werken perfect snelle levering

Mooie producten, scherpe prijzen en super snelle levering. Gewoon zoals het hoort

De Marowijne 11 B

1689 AR Zwaag

Over Vakkappers

Vakkappers, dé kapperswinkel voor de PRO. Met een even veelzijdig als compleet en kwalitatief aanbod kappersbenodigdheden biedt Vakkappers kapsalons, thuiskappers en barbers alles wat een goedlopende zaak nodig heeft. Professionele haarproducten, de beste tools en complete oplossingen voor de saloninrichting: Vakkappers heeft het in huis.