Levering van verkeerd product, geen ondersteuning, zelfs geen reactie

Ik kocht voor de 2de keer een abbonnementsverlenging 'McAfee LiveSafe Unlimited-apparaten 1-jaar' ; de eerste keer verliep alles vlekkeloos, de 2de keer kreeg ik een niet Europese productversie (regio 'Maleisië' en 'Filipijnen'), dus niet bruikbaar ; Meerdere malen via 'Contact en Support formulier' hulp gevraagd maar GEEN ENKELE REACTIE ONTVANGEN. Wees gewaarschuwd, ik ga hier zeker niets meer aankopen.

Op voorraad, tot je wil afrekenen en geen antwoord op vragen

Hier terecht gekomen op zoek naar Bitdefender. Goede aanbieding en op voorraad staat er bij. Dus in winkelmand. Als je dan probeert af te rekenen blijkt dat het helemaal niet op voorraad is. Je kunt wel mailen! alleen jammer dat je dan geen enkele reactie terug krijgt. Dit lijkt dus sterk op een fake aanbieding.

Uitstekende service en ondersteuning!

Toen mijn antivirus software in eerste instantie niet werkte is alles in het werk gesteld om dat te verhelpen. Echt super!

Gewoon goed!

Deze software is in de plaats gekomen van de omstreden Kaspersky antivirus software. Ik heb er tot nu toe geen spijt van om met Bitdefender verder te gaan! Duidelijke Nederlandse gebruiksaanwijzing en duidelijke layout! Mis alleen een antibanner....De systeembelasting is minimaal maar het installeren duurde wel erg lang. Trek er gerust een uur voor uit ...."

Gewoon goed!

Ik gebruik bitdefender al jaren. Zonder problemen. Het vertraagt je systeem inderdaad niet. Wel is het zeer irritant dat je regelmatig pop-ups krijgt om andere zaken aan te kopen (vpn, passwordmanager, e.d._). Bitdefender zou er goed aan doen om dit achterwege te laten. Vandaar mijn 4 sterren ipv 5

Correct en vlug afgehandeld Zeer tevreden

Doeltreffend

krijg waarschuwing bij dreigend gevaar. nooit een virus in mijn pc. ik ga ervan uit dat Bullguard werkt!

Zeer slecht

Ik heb niet gekregen waar ik voor betaald heb.

Goed en voordelig

Installaties vlot en zonder gedoe verlopen. Duidelijke instructies en ondersteuning."

Gdata is al jarenlang een betrouwbare antivirus

Goed ben tevreden

Een oude vertrouwde! Ik heb Bullguard al jaren, maar nu voor een betere pijs!

Goede en snelle antivirus en beveiliging voorop het internet. Reeds jaren in gebruik. Top product.

Zeer scherpe prijs kwaliteit! En makkelijk te installeren.

Vlotte installatie, volledige bescherming, een jaar zonder problemen achter de rug en met veel plezier voor een nieuw jaar geïnstalleerd.

Ik gebruik Bullguard Internet Security al enkele jaren en ben er zeer tevreden over. Installeren is snel makkelijk en het programma doet eigenlijk alles voor je."

Betrouwbaar, scherp geprijsd.

Betrouwbaar product.

Gewoon goed!

Gebruik deze al jaren , prima!

Prima virusscanner

Zeer slecht

code's werkte niet die ik gekocht had.

Top virusscanner met leuke en handige extra's. Ik gebruik het al jaren naar volle tevredenheid, nooit geen problemen gehad.

Top product