Site fiable

Très content de la réactivité et la rapidité du site

Ja wel oké en teminste normaale levering tijd

Teminste normaale leverings tijd

Snelle levering en service.

Website onbereikbaar

Is er een nieuwe site?

Prima ervaring

toppperrrrrrrrrr

topper was er huiverig voor maar snel antwoordt via mail en snel track en trace ga zo door

geen succes

Wat betreft levering een 10. Jammer dat ik met Sildenafil tablets 130 totaal geen resultaat heb gehad erger nog ik kreeg er slaap van i.p.v. een erectie en dat is toch niet de bedoeling, nu had ik Cobra 100 - 120 besteld en kreeg dit opgestuurd. Nu heb ik nog 5 tabletten en blijft het proberen al heb ik na de eerste poging al m.n. bedenking maar ik houd u op de hoogte van het resultaat hier van. Met vriendelijke groet M.J. Huijgen

vlotte levering

ik heb mijn pillen nog maar recent besteld en daags nadien ontvangen en heb ze nog niet gebruikt.

Correcte afhandeling en verzending van mijn order.

Is snelste ontvangen

Is dankje nog bestellen

Tot nu toe altijd correct en snel geleverd

bestelling altijd ontvangen binnen de 3 werkdagen

10 stelle

Complimenti,prodotto molto buono,e consegna regolare,peccato che in questi giorni il.sito sia oscurato

• Ci consiglieresti? Si

super service

en het product werkt uitstekend.

Zeer snelle en betrouwbare levering

Je krijgt want je bestelt en alles werk goed.

Goed bedrijf.

Alleen laatste bestelling vier dagen later ontvangen.

Eenvoudig te bestellen en te betalen. Bovendien een vlotte en discrete levering.

Snel maar geen ideal

Sneller verzending en spullen komen altijd netjes binnen. Echter is de keus tot ideal betalen die vermeld word op de site niet mogelijk in de mail.

Zeer tevreden snelle leverring

Je Word goed op de hoogte gehouden over je bestelling via de Mail. Zodat je ongeveer weet wanneer je de bestelling kunt verwachten.

Discrete snelle verzending, product is TOP aanbevolen!!

Alles verliep zeer correct, product is het juiste In beveel deze verkoper/ website met 100% aan!

Goed en supersnel opgestuurd

Heel betrouwbaar

Snel geleverd en prima product

super

heel goed bedrijf netje geleverd de bestelling

Hello.

Ik wil graag weten wanneer ik het resterende deel van de bestelling . Ik heb Super P-fors ontvangen, maar ik wacht op Kamagra kauwtablet (notitie geschreven) na zending. Bestelnummer #84117-7834-GC

Levering binnen 2 dagen met de juiste bestelling, met korting!

Na het lezen van allerlei slechte reviews van diverse pillenleveranciers, dacht ik dat dit ook wel weer oplichting via Polen zou zijn. Toch heb ik het risico gewaagd en 2 strips Vidalista 60 besteld en via iDeal betaald. Het geld had ik voor mezelf al afgeschreven, maar ik wilde toch nog eens een betrouwbare leverancier vinden in deze louche wereld. Vandaag om 15:57 uur keurig via Post NL mijn 2 strips pillen ontvangen, binnen 2 dagen met het juiste product inclusief een keurige rekening! Chapeau Erectiepillen-Winkel.nl, eindelijk een betrouwbare organisatie voor veel mannen met erectieproblemen! Zegt het voort!!

Pakje weer niet geleverd

Voor de tweede keer wordt het pakje niet bezorgd.

Beste Peter, Het is vervelend als de bestelling niet aankomt en we doen altijd ons best om dit zo goed en snel mogelijk op te lossen. We hebben uw bestelling de vorige keer nogmaals toegezonden toen deze zoek was geraakt bij PostNL en dat doen we uiteraard ook nog een keer mocht dat nodig zijn. Uw reactie geeft een vertekend beeld van de werkelijkheid aangezien u 4 keer een bestelling heeft geplaatst waarvan er 1 niet was aangekomen, deze hebben wij nogmaals toegezonden. We hebben 6 dagen geleden op uw email gereageerd en geen reactie meer ontvangen over de laatste bestelling. U heeft alle bestellingen ontvangen en ook voor uw laatste bestelling zorgen we dat deze door u ontvangen zal worden. Mvg Alex We zijn zeker niet foutloos maar doen ons best een goede service te geven en als er iets fout gaat dan proberen we dit

tytzy 99

179kn Roermond