Geweldige service

Zeer vriendelijke mensen en goede service.

• Gaat u vaker bij ons bestellen? Ja

Klantvriendelijk en makkelijk dingen te regelen

Bij de Pannenloods zijn ze altijd klantvriendelijk en is het zeer makkelijk om materiaal te bestellen en dan kan het zeer snel bezorgd worden.

• Gaat u vaker bij ons bestellen? Ja

Helder duidelijk en geen gezeur

Duidelijk advies en goed geholpen

Geweldig Bedrijf

We zijn goed geholpen, leuke sfeer is er en dat vinden we belangrijk, dit bedrijf is een absolute aanrader, de Kamado overtreft onze verwachtingen, super bedankt hiervoor!

• Gaat u vaker bij ons bestellen? Ja

Heel fijn om mee samen te werken. Goed assortiment, verstand van zaken en praktisch in afstemming. En dat alles tegen een scherpe prijs. Aanrader.

• Hoe vond u onze materiaalverpakking? N.v.t.

Perfecte service!

Keurig bedrijf met goed personeel, weten waar ze over praten en wat ze verkopen.

Klantvriendelijk, behulpzaam, correct

Ik heb een uitstekende ervaring met de pannenloods, alle keren (4x) ben ik er geweest, telkens heel prettig geholpen, de keuze is ook reuze, ik zal jullie aanbevelen, een zeer tevreden klant Ans Sieverink Ook de bezorger van de tegels was uitermate behulpzaam en vriendelijk, grote complimenten

• Gaat u vaker bij ons bestellen? Ja

Super geregeld allemaal perfect volgens afspraak

Super geregeld Alles perfect volgens afspraak

Goede uitleg en advies

Goede uitleg en advies

Professioneel en klantvriendelijk bedrijf

Aanschaf stenen en terrastegels verliep plezierig. Ik kreeg goede informatie vooraf van Frank, men reageert snel en op alle fronten behulpzaam in het zoekproces naar de juiste aanschaf. Professioneel en klantvriendelijk bedrijf.

Goede service en prima kwaliteit prijsverhouding

Wordt altijd snel en goed geholpen en het assortiment is zeer uitgebreid.

Groot aanbod en goede levering

We hadden twee in omvang grote artikelen nodig. Enorm fijn dat we beide konden bestellen bij 1 bedrijf. Scheelt dan immers in leverkosten. In onze eigen omgeving was het of niet allebei verkrijgbaar en waren we duurder uit. Levering was snel en netjes.

Snelle levering en fijn contact met de mensen van de Pannenloods

Uitstekende service en producten voor scherpe prijzen

Wij konden voor ons nieuwe huis voor heel veel producten hier terecht en hebben uiteindelijk ook vrijwel alles wat we nodig hadden hier besteld. Daarbij ging het onder andere om houten binnendeuren met kozijnen en deurbeslag, tuintegels, grind, bloembakken, isolatie- en plaatmateriaal, balken en schroeven. Wij zijn heel vakkundig geholpen (door Arian) en werden iedere keer vriendelijk te woord gestaan, ook toen mijn man voor de zoveelste keer langsging en wij nog nooit iets hadden gekocht. We hebben alle producten snel en goed geleverd gekregen en alles was enorm scherp geprijsd en van top kwaliteit. Kortom een echte aanrader!

Geweldig bedrijf! Goede en snelle service.

Betrouwbaar, Snelle en goede levering

Betrouwbaar, Goede producten en een snelle levering!

Maatvoering balk anders dan volgens bestelling

Jammer dat de balk geen 100mm, maar ong 95mm was. Heeft me heel wat tijd gekost om alles toch passend te maken.

Door het grote assortiment en de nog grotere kennis van zaken een zeer betrouwbare leverancier waar wij graag zaken mee doen!

Vriendelijk personeel ruim assortiment

Vriendelijke mensen aan de telefoon en snelle levering

Behulpzaam personeel, goede producten.

Hier tuintegels besteld, lijngoot, stapelblokken etc. De betrokken medewerker was zeer behulpzaam en dacht goed mee. Een winkel met goede producten.

Super bedrijf om zaken mee te doen.

Het is een mooi en goed bedrijf om zaken mee te doen en komen altijd hun afspraken na.

Snelle reactie op mail en snelle offerte, gewoon perfect.

Snelle reactie op mail, aansluitend snelle goede offerte en als materialen niet op voorraad liggen denken ze goed mee in een alternatief, zeker voor herhaling vatbaar.

Prettig geholpen, goed advies, snel gebracht, netjes verpakt

Wat wil een mens nog meer ….? Natuurlijk de prijs, en ook die was goed!

Altijd weer prima geholpen, top bedrijf.

Super geholpen, goed bedrijf.

prettig bedrijf

na aangraag snel een offerte. bestelling snel geleverd. vriendelijke mensen.

Ootmarsumseweg 42

7665 SB Albergen