Maatvoering balk anders dan volgens bestelling

Jammer dat de balk geen 100mm, maar ong 95mm was. Heeft me heel wat tijd gekost om alles toch passend te maken.

Door het grote assortiment en de nog grotere kennis van zaken een zeer betrouwbare leverancier waar wij graag zaken mee doen!

Vriendelijk personeel ruim assortiment

Vriendelijke mensen aan de telefoon en snelle levering

Behulpzaam personeel, goede producten.

Hier tuintegels besteld, lijngoot, stapelblokken etc. De betrokken medewerker was zeer behulpzaam en dacht goed mee. Een winkel met goede producten.

Super bedrijf om zaken mee te doen.

Het is een mooi en goed bedrijf om zaken mee te doen en komen altijd hun afspraken na.

Snelle reactie op mail en snelle offerte, gewoon perfect.

Snelle reactie op mail, aansluitend snelle goede offerte en als materialen niet op voorraad liggen denken ze goed mee in een alternatief, zeker voor herhaling vatbaar.

Prettig geholpen, goed advies, snel gebracht, netjes verpakt

Wat wil een mens nog meer ….? Natuurlijk de prijs, en ook die was goed!

Altijd weer prima geholpen, top bedrijf.

Super geholpen, goed bedrijf.

prettig bedrijf

na aangraag snel een offerte. bestelling snel geleverd. vriendelijke mensen.

Flexibel Correct bedrijf

Ruim 25 jaar ervaring met de Pannenloods. Het persoonlijke geeft een fijne manier van samenwerken met elkaar.

Uitstekend!

Wilde materiaal bestellen en bij het betalen liep het vast. Telefonisch goed te woord gestaan en gelijk vriendelijk geholpen om mijn bestelling alsnog af te ronden.

Goede communicatie en snelle levering

Materiaal kan via app doorgegeven worden is top , levering is snel en word altijd op een goede locatie gelost dat het voor niemand in de weg staat , Aan de zaak altijd goede uitleg over materialen en een bak koffie

Word goed geholpen, zeer tevreden

Laagdrempelig, regionaal bedrijf, Word goed en snel geholpen, zowel aan de Telefoon als aan de Balie

Prima en problemen worden erg snel opgelost

Foutje in de bezorging maar zelfs dezelfde dag nog opgelost en geruild. Erg positief! Ook goed/snel bereikbaar.

Gewoon prima

Bestelt en gewacht tot de materialen gearriveerd waren En toen opgehaald .uitstekend verwerkt.

Betrouwbare partij

Kom altijd de afspraken na, en denkt altijd goed mee!

topbedrijf met topservice

snel, betrouwbaar en voordelig

Top. Heldere communicatie en afspraken nagekomen

Prettig en vakkundig geholpen. Adviezen zijn waardevol.

Goed op weg geholpen in de wereld van keramische tuintegels zodat we een goede keuze hebben kunnen maken.

Snel levering, meedenken en vriendelijk.

Vriendelijk en aquraat geholpen Snelle respons op mijn vraag. Bedankt, goede zaken.

Hallo Nico, Goed om te horen dat onze diensten je goed zijn bevallen! We hopen je graag nog eens te mogen helpen!

Snel en goed en netjes verpakt geleverd, .scherpe prijs..

Snelle levering en ruim assortiment.

Ruim assortiment voor de aanleg van mijn tuin, de levering was compleet en snel.

Prijs Servive perfect

Vragen worden zeer snel beantwoord en de Bestelling was snel geleverd vanuit Overijssel en over de prijs ben ik zeer tevreden. Kom er zeker terug online.

Dag Roel, Bedankt voor je mooie beoordeling! We zien je bestellingen graag weer tegemoet!

Goed advies, directe levering tegen een goede prijs.

Mijn vragen over hout voor een klus in huis werden snel en vakkundig beantwoord en ik kon de materialen direct meenemen. De prijs van de materialen was naar mijn mening goed en viel mij hard mee.

Dag Jos, Bedankt voor je beoordeling! We proberen altijd iedereen zo goed mogelijk te adviseren wanneer ze hier om vragen.

Top levering en goede producten

Zeer goed geholpen en hele goede prijzen

We zijn blij dat het zo goed bevalt! We hopen je graag terug te zien bij ons.