Flexibel Correct bedrijf

Ruim 25 jaar ervaring met de Pannenloods. Het persoonlijke geeft een fijne manier van samenwerken met elkaar.

Uitstekend!

Wilde materiaal bestellen en bij het betalen liep het vast. Telefonisch goed te woord gestaan en gelijk vriendelijk geholpen om mijn bestelling alsnog af te ronden.

Goede communicatie en snelle levering

Materiaal kan via app doorgegeven worden is top , levering is snel en word altijd op een goede locatie gelost dat het voor niemand in de weg staat , Aan de zaak altijd goede uitleg over materialen en een bak koffie

Word goed geholpen, zeer tevreden

Laagdrempelig, regionaal bedrijf, Word goed en snel geholpen, zowel aan de Telefoon als aan de Balie

Prima en problemen worden erg snel opgelost

Foutje in de bezorging maar zelfs dezelfde dag nog opgelost en geruild. Erg positief! Ook goed/snel bereikbaar.

Gewoon prima

Bestelt en gewacht tot de materialen gearriveerd waren En toen opgehaald .uitstekend verwerkt.

Betrouwbare partij

Kom altijd de afspraken na, en denkt altijd goed mee!

topbedrijf met topservice

snel, betrouwbaar en voordelig

Top. Heldere communicatie en afspraken nagekomen

Prettig en vakkundig geholpen. Adviezen zijn waardevol.

Goed op weg geholpen in de wereld van keramische tuintegels zodat we een goede keuze hebben kunnen maken.

Snel levering, meedenken en vriendelijk.

Vriendelijk en aquraat geholpen Snelle respons op mijn vraag. Bedankt, goede zaken.

Hallo Nico, Goed om te horen dat onze diensten je goed zijn bevallen! We hopen je graag nog eens te mogen helpen!

Snel en goed en netjes verpakt geleverd, .scherpe prijs..

Snelle levering en ruim assortiment.

Ruim assortiment voor de aanleg van mijn tuin, de levering was compleet en snel.

Prijs Servive perfect

Vragen worden zeer snel beantwoord en de Bestelling was snel geleverd vanuit Overijssel en over de prijs ben ik zeer tevreden. Kom er zeker terug online.

Dag Roel, Bedankt voor je mooie beoordeling! We zien je bestellingen graag weer tegemoet!

Goed advies, directe levering tegen een goede prijs.

Mijn vragen over hout voor een klus in huis werden snel en vakkundig beantwoord en ik kon de materialen direct meenemen. De prijs van de materialen was naar mijn mening goed en viel mij hard mee.

Dag Jos, Bedankt voor je beoordeling! We proberen altijd iedereen zo goed mogelijk te adviseren wanneer ze hier om vragen.

Top levering en goede producten

Zeer goed geholpen en hele goede prijzen

We zijn blij dat het zo goed bevalt! We hopen je graag terug te zien bij ons.

Goede service, veel mogelijk

Huis gebouwd met de alle materialen van de pannenloods, goed meegedacht (breedplaatvloeren/dakplaten). Prijs is goed. Mooi bedrijf

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Gewoon goed en correct

Omdat we precies vonden wat we zochten, qua product en prijs waren we snel klaar

Gerard, Goed om te horen dat wij aan uw wensen hebben kunnen voldoen!

Gewoon Top

Ideaal, alles voorradig fijne mensen

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Uitstekende kennis en service

Zeer correcte leveringen en uitstekende verpakkingen zodat goederen netjes blijven.

Dag Vincent, Wij zijn blij om te horen dat de leveringen u zo goed bevallen! Bedankt voor uw uitstekende beoordeling!

Snel en compleet

Doen wat ze moeten doen!

Dag Hidde, Bedankt voor je geweldige beoordeling! We hopen dat wij in de toekomst weer voor u mogen klaarstaan.

Snelle & goede service

Foutje gemaakt in de bestelling. Binnen 10 minuten reactie op mijn mail. En direct een oplossing gekregen. Netjes geregeld!

Hallo Saskia, Wij proberen altijd zo snel mogelijk met een oplossing te komen met onze klanten! Wij vinden het daarom ook prettig om te horen, dat ook u snel en goed bent geholpen!

Heldere en snelle communicatie.

Er werd snel en goed meegedacht. Te veel bestelde zakken kon ik gewoon annuleren.

Dag Arne, Bedankt voor je beoordeling!

Goed bedrijf, doe er al jaren zaken mee.

Doordat ik er al jaren kom, kan ik er telkens op vertrouwen det ik de goede materialen krijg en wat belangrijk is op tijd ontvang. Kan goed meekomen zowel prijstechnisch als kwalitatief. Voor mij DE bouwmaterialenhandel.

Dag Johan, Bedankt voor je mooie beoordeling! Wij zijn blij om al jaren de bouwmaterialen aan jou te mogen leveren! Op naar nog vele jaren!

Dag Mark, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Team De Pannenloods!

Bedrijfsgegevens

Ootmarsumseweg 42

7665 SB Albergen

0546 441 385

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.