Top levering en goede producten

Zeer goed geholpen en hele goede prijzen

We zijn blij dat het zo goed bevalt! We hopen je graag terug te zien bij ons.

Goede service, veel mogelijk

Huis gebouwd met de alle materialen van de pannenloods, goed meegedacht (breedplaatvloeren/dakplaten). Prijs is goed. Mooi bedrijf

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Gewoon goed en correct

Omdat we precies vonden wat we zochten, qua product en prijs waren we snel klaar

Gerard, Goed om te horen dat wij aan uw wensen hebben kunnen voldoen!

Gewoon Top

Ideaal, alles voorradig fijne mensen

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Uitstekende kennis en service

Zeer correcte leveringen en uitstekende verpakkingen zodat goederen netjes blijven.

Dag Vincent, Wij zijn blij om te horen dat de leveringen u zo goed bevallen! Bedankt voor uw uitstekende beoordeling!

Snel en compleet

Doen wat ze moeten doen!

Dag Hidde, Bedankt voor je geweldige beoordeling! We hopen dat wij in de toekomst weer voor u mogen klaarstaan.

Snelle & goede service

Foutje gemaakt in de bestelling. Binnen 10 minuten reactie op mijn mail. En direct een oplossing gekregen. Netjes geregeld!

Hallo Saskia, Wij proberen altijd zo snel mogelijk met een oplossing te komen met onze klanten! Wij vinden het daarom ook prettig om te horen, dat ook u snel en goed bent geholpen!

Heldere en snelle communicatie.

Er werd snel en goed meegedacht. Te veel bestelde zakken kon ik gewoon annuleren.

Dag Arne, Bedankt voor je beoordeling!

Goed bedrijf, doe er al jaren zaken mee.

Doordat ik er al jaren kom, kan ik er telkens op vertrouwen det ik de goede materialen krijg en wat belangrijk is op tijd ontvang. Kan goed meekomen zowel prijstechnisch als kwalitatief. Voor mij DE bouwmaterialenhandel.

Dag Johan, Bedankt voor je mooie beoordeling! Wij zijn blij om al jaren de bouwmaterialen aan jou te mogen leveren! Op naar nog vele jaren!

Dag Mark, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Team De Pannenloods!

De klant staat voorop, alles wordt goed geregeld!

Prima bedrijf....

Dag Ludwig, Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat alles goed is bevallen! Met vriendelijke groet, Team De Pannenloods!

Prima service en personeel , compleet assortiment,

Dag Goossen, Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat onze diensten u zo goed zijn bevallen! Met vriendelijke groet, Team De Pannenloods!

goed bedrijf goede service en goede comunicatie

zie boven

Dag Wim, We zijn blij om te horen dat alles goed is bevallen! Bedankt voor je positieve review!

Altijd goed geregeld!

Alles altijd goed en netjes geregeld. doen exact wat ze zeggen. Top bedrijf met top medewerkers!

Dag Erik, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je ervaringen met De Pannenloods je zo goed bevallen.

U vraagt zij hebben of regelen het .

Super bedrijf heel veel op voorraad en de keuze is reuze.En als het er niet is dan regelen ze wel wat.Ook zeer vriendelijk en behulpzaam personeel,

Kwaliteit in materiaal & communicatie

Ondanks miscommunicatie via de webshop, uitstekend geholpen door de medewerkers van de Pannenloods en tot een oplossing gekomen. Het geleverde materiaal is van hoge kwaliteit. Als feedback wil ik meegeven: bij de opdrachtbevestiging een 'ten name van' voor banktransfers. Gebruik van eenheden in de webshop & winkelwagen gelijk trekken.

Bedankt voor je positieve reactie en feedback!

Top Service en erg mooie producten.

Uitstekende service en komen afspraken na. Mooie producten en goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader!

Goede kwaliteit, prijs en service

Netjes geholpen bij het uitzoeken van ons kunstgras. Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker aan te bevelen!

Snel, goede sevice en ook nog een mooie prijs

Snel, goede sevice en ook nog een mooie prijs

Goed advies. Vlotte afhandeling en levering

Prima. Adequaat geholpen. Goede service. Goed en helder advies. Vlotte en stipte levering

Het liep zoals gehoopt.

Ik had wat besteld en kon dit direct meenemen. Dit kwam goed uit i.v.m. werk. Houden zo.

Vriendelijk en kundig personeel. Goede en mooie producten. Kwaliteit.

Werd snel en kundig geholpen. Ruim assortiment van goede kwaliteit.

Niets op aan te merken

Ruime keuze, netjes geholpen en zelf de tegels die ik te veel had konden terug, niet eerder meegemaakt, top service.

Prima advies en coulante behandeling

Bouwmaterialen die ik gekocht had en niet nodig was mocht ik terug doen tegen dezelfde prijs. Erg goed geholpen door sympathieke groep mensen. Top!

Laagdrempelig klantgericht

Je wordt altijd vlot geholpen

Ootmarsumseweg 42 7665 SB Albergen