erg mooie spullen zowel klein als groot

erg mooie spullen

Mooie kwaliteit !

Het babynestje met bijpassend hoofdkussentje besteld! Werd mooi ingepakt geleverd met een vriendelijk persoonlijk geschreven kaartje erbij! Super blij mee :)

Super in een woord!

Prachtig verpakt, een mooie strik, een persoonlijke boodschap en een lief berichtje voor de bestelling! Daar kunnen nog veel bedrijven van leren, ga zo door! Chapeau

Prachtige producten

Door een foutje konden de gevraagde artikelen niet geleverd worden. Dat werd fantastisch opgelost door verwennerij met gratis cadeautjes. Wat een lieve oplossing!

Leuk cadeau, mooi ingepakt, snelle levering

Top! Mooie spullen en snelle verzending.

Top! Mooie spullen en snelle verzending.

Prachtige website en het gekochte artikel ziet er super uit

Uitstekende service. Snelle levering, het pakketje was leuk ingepakt en met een extra bescherming om beschadiging te voorkomen. Een handgeschreven, persoonlijk kaartje erbij! Met aandacht verpakt en Verzonden.

Snelle levering, goed verpakt met een heel attent persoonlijk kaartje erbij. Een volgende keer zeker weer!

Leuke spullen en fantástisch ingepakt !

Helemaal tevreden. Extra leuk hoe ze de inpak service uitvoeren.

Snel geleverd en persoonlijk kaartje

Twee dagen na mijn bestelling kwam het pakketje aan. De postbode vond het, ondanks de duidelijke vermelding van een "fragile" sticker nodig om het door de brievenbus te rammen. Toch kwam het pakketje prima binnen. Bij opening bleek een persoonlijk kaartje te zitten. Hartstikke leuk! En het kadootje was al ingepakt.

Het ziet er geweldig uit

Voor twee vriendinnen dit babynestje gekocht. Snelle levering, persoonlijke kaart erbij en een super mooi product. Helemaal leuk om te geven en te krijgen.

Beter koop je hier niet!

Ik had een Wubbanub besteld (zo’n speen met knuffeltje eraan) om cadeau te geven aan een vriendin. Normaalgesproken ontvang je zo’n speen netjes en hygiënisch in de fabrieksverpakking (met daarop het merk en informatie over het product) maar van Benni en Ninni kreeg ik een muf ruikende Wubbanub zonder verpakking, simpelweg met een papiertje eromheen gewikkeld. Vreemde zaak want ze krijgen die Wubbanubs zelf toch ook in een fabrieksverpakking geleverd? Dus als het eruit is gehaald dan is het toch niet meer nieuw? Ik heb gebeld, er werd niet opgenomen. Ik heb een bericht gestuurd en daarin gezegd dat ik het product op hun kosten wilde retourneren. Ik kreeg in eerste instantie een vriendelijke reactie. Excuses werden aangeboden, ik mocht de Wubbanub terugsturen en een betaalverzoek sturen voor de retourkosten. Des te hypocrieter is het dat vervolgens enkel de kosten voor de Wubbanub zelf zijn teruggestort. Ik heb een betaalverzoek gestuurd, ik heb nog een herinnering gestuurd, maar ik word sindsdien compleet genegeerd. Hele negatieve ervaring dit, beetje bizar ook.

leuk

hele leuke muziekdoos

De volgende dag had ik mijn bestelling al thuis. Super mooi ingepakt en ook nog eens met een persoonlijk handgeschreven kaartje. Echte aanrader!

Fantastisch!

Online een bestelling gedaan en deze opgehaald in de winkel. Super leuk geholpen, even een praatje gemaakt met de gezellige dames. Artikelen waren allemaal als cadeautjes ingepakt in een mooi papiertje. Snelle service met een glimlach!

Leuke collectie, product is precies zoals op de foto.

Goede ervaring, correcte en snelle levering

Kwam toevallig via een Facebook advertentie precies tegen wat ik al zo lang zocht. Direct besteld ( op een zondag) en het werd direct de volgende dag bezorgd! Hoe gaaf was dat! Met een lief handgeschreven kaartje erbij was het een top ervaring. Zeker aan te raden!

Wieldraaierlaan 7

7577 NW Oldenzaal

06 34561616

Over Benni & Ninni

Bij ons vind je alles voor de kleintjes. Zodat ze er leuk uitzien, want dat past bij die mooie ogen. En dat grappige neusje. Om ze te leren spelen, lachen en lopen. Of om lekker knus te slapen. Voor die van jou, als kersverse ouder. Voor je familie of trotse vrienden. Samen doen we het nét even anders. Persoonlijker. Leuker. Altijd smaakvol, origineel of duurzaam. Gemakkelijk online besteld, zorgvuldig door zusjes samengesteld. De hipste kleertjes, het zachtste speelgoed en warme nestjes. Ons assortiment is altijd up-to-date, met zorgvuldig gekozen trendy merken. We houden van aanpakken, want op familie kun je bouwen. Daarom staat onze service voorop. Gemakkelijk bereikbaar, gratis verzending boven de € 45,- en snel bij je thuis. Je kleintje is kostbaar, vanuit elk perspectief. Daarom zijn we betaalbaar, benaderbaar en lief. Iets nodig voor je kleintje? Of een origineel cadeau? Kersvers, aanstaand of ervaren, bij Benni & Ninni shop je alles voor baby’s en peuters. Laat je verrassen!