Helemaal tevreden

Schoenen veel goedkoper dan bij andere (online) winkels. Makkelijk besteld en snel bezorgd. Ik ben tevreden.

Uitstekend verzorgde zending

Snelle levering via Post NL (dag na bestelling) en keurig verzorgd pakket met eventuele retourbon en retour sticker. Gelukkig niet nodig. Prima Verzorgd allemaal!

Goede service kwaliteit!!

Nike Air Max besteld op een duidelijke website, snelle correcte levering.… Mooie schoenen voor een hele goede prijs. Netjes...Dankjewel!

Tevreden klant

Supersnelle levering en een tevreden klant met de geleverde Nike schoenen.!

Prima die Wout Bergers sport

Mijn ervaring was prima. Levering vond redelijk snel plaats en was allemaal prima in orde.

Snelle levering, goede prijs

Steun een winkel die ook nog fysiek bereikbaar is. Voor de service en prijs hoef je het niet te laten ;-)

Gewoon goed

Goede prijs en snelle levering

Verkeerd besteld, makkelijk geruild

Prima service. Te grote maat op internet besteld, deze in de winkel omgeruild voor één maat kleiner. Prima service. Vriendelijke verkoopster in de winkel. Ook erg behulpzaam.

Uitstekende snelle service ook als het artikel geretourneerd wordt.

Ik had mijn aankoop keurig binnen 1 dag, helaas was het niet naar mijn wens. Het retourneren gaat makkelijk en het geld had ik ook binnen 1 dag weer terug. En je kreeg overal keurig bericht van. Ik zou zo weer iets bestellen. Top service.

Mooi

Snelle levering en prima assortiment

Snelle levering en prima assortiment

Prima advies en snelle service

Snelle verzending in het weekend

Goed geprijsd en snel verstuurd

Snelle levering en goede informatie

De sneakers werden snel geleverd. Helaas te groot en geretourneerd. Direct de volgende dag bericht ontvangen dat het pakje was ontvangen en het geld wordt teruggestort. Nette service

2 paar schoenen besteld, goede service. Bestelling, mail, levering was in orde, niks op aan te merken. De schoenen zijn ook perfect, de kinderen zijn er blij mee.

Perfect. Netjes verpakt en geleverd

Echt een 24uurs levering dat zie je niet vaak

Mooie hockey schoenen en snel verstuurd, top!

Snelle levering prima schoenen

Heel tevreden over

Op nog geen 2 dagen waren mijn schoenen toegekomen vanuit Nederland naar Affligem . Hier in de winkel stonden de sneakers aan 130 euro en bij jullie 115 euro . Top ik ga er nog op bestellen

Zo blij met de mooie sneakers

Super snelle levering heel fijn

Snelle en correct legering en goede prijs voor de schoenen