Overzichtelijke site en snelle levering

Overzichtelijke site en snelle levering

snelle levering binnen twee dagen

Good product

Easy to navigate overall, wide selection of choices but what I was missing is size guide for Nordberg jackets, thank god I purchased bigger size because I wouldn’t fit in size M which is my usual size. Please fix that and maybe add body measurments and hight ratio so costumers can save theirs and your time.

Betrouwbaarheid

Wat ik het belangrijkste aan bestellingen via het internet vind is dat men niet alleen zegt wat men doet maar ook doet wat men zegt. En dat is hier het geval. Vanaf het bestellen tot aan de ontvangst, zeer betrouwbaar en zijn alle afspraken door dit bedrijf nagekomen. Compliment!

Super snelle leveringen.

Snel verzonden, artikelen zoals verwacht

Goede product, snelle levering

Het goede product snel geleverd en een nette prijs

Goed en snel geregeld

Goed en snel geregeld

Overzichtelijke website, product als verwacht, snelle levering, goede prijs

Super bedrijf, alles keurig netjes snel geleverd en geen retourproblemen.

Hier ga ik vaker bestellen

Blij .

Goede model,ook goede prijs,elders duurder. Goed,en snel bezorgd. Blij mee. Dank,u.

Nette, snelle en vriendelijke communicatie

Mooie schoenen besteld, helaas waren ze te groot. Na het terugsturen snel een nette en vriendelijke reactie ontvangen en het geld stond binnen een paar dagen weer op mijn rekening.

Gewoon bestellen, snelle levering en goed product!

Jas besteld toch net te klein, dus retour. Meteen en grotere maat besteld die snel geleverd werd. Geld voor retour jas binnen een week op de rekening! Dus uitstekend!

Snelle levering en correcte afhandeling bij retour. Geen slecht woord van te zeggen.

Goed overzicht en mooie prijzen en goed verpakt

Fijne webwinkel

Snelle levering, goed verpakt

Lage prijs en snelle levering

Gezocht naar Lowe wandelschoenen. Ruime keus en volgende dag al in huis.

De sneakers waren goedkoper dan elders en werden de volgende werkdag al geleverd!

Zeer positieve ervaring

Keurige en snelle afhandeling van mijn bestelling

Goede kwalitijd

Ook goede kwaliteit eb een snelle levering en goede schoenen

Hele fijne en snelle service.

De gympen die ik had besteld werden heel vlot en netjes verzonden. Netjes verpakt. Blij met de goede service!

Niet duur, snelle levering

Alles is gewoon perfect verlopen

Een prima service. De juiste goederen (schoenen) geleverd volgens de planning. Tevens goede prijs/kwaliteit verhouding.

Schnelle Lieferung, Jacke wie erwartet super.