Wel geld gevangen niks geleverd.

Tijdens aankoop bank failliet gegaan, van te voren zeggen dat onze bank nog wel wordt uit geleverd vervolgens horen we weer dat dit niet het geval is. Dus uiteindelijk een nieuwe bank gekocht bij een andere winkel en daarna opbellen we kunnen u bank uitleveren door de doorstart. En naar ons geld kunnen we fluiten.

Goed geholpen, succes met jullie doorstart!

Wij hadden na een interieur adviesgesprek bij de Rebellenclub (wat overigens erg professioneel heel nuttig was!) een bank en 2 stoelen bij ze gekocht. Bleken ze vlak daarna failliet te zijn gegaan, dus dat was behoorlijk schrikken! Wel werden wij goed hiervan op de hoogte gesteld en nadat ze een doorstart gemaakt hadden werden we gebeld en zei de vriendelijke medewerkster dat ze alles te gaan proberen om alsnog onze meubels te leveren. Het duurde iets langer dan we hoopten en waren bang dat we ons geld kwijt waren maar we hebben dan toch deze week bericht gekregen dat ze onze bank en stoelen komen afleveren! Ik heb wel echt het idee dat het nieuwe team er alles aan doet om dit alsnog voor elkaar te krijgen.

Fijne hulp

Mooie spullen, goede service. Vriendelijke mensen. Die mee denken.

Kleed is mooi, maar heeft een muffe lucht

Het kleed is mooi en goed geleverd. Het heeft alleen een erg muffe lucht. Mijn huiskamer ruikt daardoor ook muf. Ik hoop dat het snel wegtrekt of ontvang graag tips om dit weg te laten gaan. In het verleden vaker vloerkleden gehad, maar zo n lucht nog nooit.

Onbeschoft dit!!

Maanden later uitnodigen om een review te schrijven? Zijn jullie helemaal besodemieterd? Bank niet uitleveren, bellen met oh nee vertraging geen zorgen.. week later de hele zooi failliet. Van de curator horen dat je naar je geld kan fluiten. Vervolgens belt maanden later loffdesign of ik nog wil betalen voor de rest van de bank (nee), aangegeven dat ik iets anders heb moeten zoeken en mn aanbetaling graag terug zie.. hangen ze meteen gauw op. En nu vragen of ik een review wil schrijven? Zijn jullie compleet gek geworden?? Geef eerst mensen maar eens hun geld terug. Echt, ongehoord dit.

Never got my order

Never got my order, no news, nothing. Only order confirmation and nothing afterwards

Geen ervaring, niks ontvangen

Stofstalen besteld bij diverse winkels. Allen binnen een week ontvangen. Die van Rebellenclub niet. Na vier weken bericht, dat stalen komen. Nooit gekregen, ook niet nodig. Als dit al zo lang duurt wil ik hier geen bank bestellen. Ben je 1.5 jaar verder met een klacht als je bank niet in orde is.

Wisselende ervaring

Bij de Rebellenclub terecht gekomen via Homestudios.( nieuwbouwwoning) Zeer leuke woonwinkel in Amstelveen. Erg leuk en spontaan contact gehad met 2 van de medewerkers. Qua minpunten vind ik de vooruitbetaling en levertijd. Ik vond het ook wel jammer dat het vloerkleed wat ik gekozen had niet apart was gehouden en hierdoor uiteindelijk niet geleverd kon worden. Alternatief is wel geboden door de Rebellenclub. Producten zijn mooi, man van de bezorgservice zeer vriendelijk en meedenkend! Ik wacht echter nog steeds op de Protectspray voor de eettafel. Na levering van de meubels niets meer over gehoord. De communicatie zou wat beter kunnen.

Knus

Een knusse en gezellige winkel. Heel erg jammer dat jullie gaan sluiten

Zeer positief geholpen

Hele fijne klantenservice die super meedenken. Ook een mooi product. Kortom zeer tevreden met Rebellenclub.

Dit is een scam

Scam!!!! Snel mij laten betalen "voor afspraak levering" 2 weken voor faillissement.

Super de super

Zo goed geholpen we kwamen zomaar binnen. Omdat ik een stoel zag. Werden erg leuk en goed geholpen dus stoel gekocht en S’middags gelijk opgehaald. Dus hulde aan Liza.

Goedemorgen Bert, Bedankt voor je leuke review! Wij gaan het aan Lisa doorgeven :) Met vriendelijke groet, Tara van de Rebellenclub

goed afgeleverd

op de aangegeven datum ook geleverd en netjes binnen gezet. eenmaal uitgepakt een mooie bankstel waar wij veel zit plezier van gaan hebben.

Goedemorgen, Bedankt voor je leuke review! Wij wensen je heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Tara van de Rebellenclub

Een zeer ervaren verkoopster, kennis, doorvragen, super vriendelijk

Een zeer klantvriendelijke verkoopster. Geeft je alle tijd om samen te kijken naar de aankoop, wat zijn de eventuele andere mogelijkheden in welke omgeving komt het artikel.

Bedankt voor je leuke review! Met vriendelijke groet, Tara van de Rebellenclub

Teleurstellende ervaring met eettafel en trage klantenservice

Als trouwe klant van verschillende online retailers was mijn recente aankoop van een eettafel bij Rebellenclub helaas een grote teleurstelling. Niet alleen voldeed het product niet aan mijn verwachtingen, maar ook de klantenservice liet te wensen over, wat mijn ervaring nog onplezieriger maakte. Ten eerste wil ik graag de aandacht vestigen op de kwaliteit van de eettafel die ik heb gekocht. Bij ontvangst was het duidelijk dat het product niet voldeed aan de beloofde standaarden. De afwerking was slordig, met zichtbare krassen en beschadigingen op het tafelblad. Dit gaf een zeer onprofessionele indruk, vooral omdat de productfoto's op de website een veel betere kwaliteit suggereerden. Het voelde alsof ik een inferieur, tweederangs artikel had ontvangen. Om deze kwestie op te lossen, besloot ik contact op te nemen met de klantenservice van Rebellenclub. Helaas was dit het begin van een frustrerende en tijdrovende ervaring. Allereerst duurde het lang voordat ik überhaupt een reactie ontving op mijn initiële klacht. Pas na meerdere pogingen om contact op te nemen via e-mail en telefoon kreeg ik eindelijk een antwoord. Dit gebrek aan respons was uitermate frustrerend en getuigt van een gebrek aan zorg voor de klant. Toen ik eindelijk contact had met een klantenservicemedewerker, was ik teleurgesteld door de reactie die ik kreeg. In plaats van empathie te tonen voor mijn ontevredenheid, leek het alsof ik werd afgescheept met standaardantwoorden en het ontwijken van verantwoordelijkheid. Dit was niet alleen een ongemak voor mij, maar het voelde ook onredelijk omdat ik een beschadigd product had ontvangen dat buiten mijn schuld was.

Goedemorgen Emre, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de service en de aankoop. Helaas is je tafel beschadigd tijdens het transport. Wij hebben je inmiddels gemaild met een oplossing. Mijn collega Melanie helpt je graag op de klantenservice. Mocht je nog vragen hebben, mail ons gerust. Met vriendelijke groet, Tara van de Rebellenclub.

(klanten)service was echt slecht, tafel is wel mooi(!)

Contact krijgen was een drama, levering was niet zoals geadverteerd binnen 24 uur. Klantenservice was niet echt behulpzaam. Hulp van de winkelmedewerker van the Westfield mall was wel fantastisch.

Goedemorgen Chris, Bedankt voor je review. Wat jammer dat het contact niet soepel is verlopen met de klantenservice. Wij nemen je feedback mee. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Tara van de Rebellenclub

De styliste, Denise die me hielp begreep heel goed wat ik wil in onze woonkamer. Ze gaf dus goed advies en waardevolle tips die we ook gaan opvolgen.

Goedemorgen Malou, Bedankt voor je leuke review! Ik ga het doorgeven aan Denise. Met vriendelijke groet, Tara van de Rebellenclub

Vriendelijk en een mooi product voor een goede prijs.

Mooie producten.

Goedemorgen, Bedankt voor je leuke review! Met vriendelijke groet, Tara van de Rebellenclub

Prima Sevice en levering

Blad van e tafel alleen wat beschadigd tijdens vervoer

Goedemiddag Angela, Bedankt voor je leuke review! Als wij je verder kunnen helpen met de klacht, dan horen wij het graag! Veel plezier met je nieuwe tafel. Met vriendelijke groet, Tara van de Rebellenclub

Een geweldige ervaring

Geholpen door een styliste die alle meubels op de juiste maat kon inpassen in een IPad ben ik zo goed gesteund in het vinden van de juiste meubels in de goede maat. Daar pluk ik nu de vruchten van. Alle meubelen hebben de juiste maatvoering en passen super in het interieur! Dit was zo fijn omdat meubels in een grote omgeving altijd kleiner lijken dan dat ze in je huis staan.

Goedemiddag Edith, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Als wij je nog ergens anders mee kunnen helpen laat het gerust weten. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Tara van de Rebellenclub

Verkeerde levertijd. I.p.v. max 2 weken wat op de website van loods 5 staat, 9 weken gewacht

Bagger service. 9 weken gewacht op een tafel. Deze had een levertijd van max 2 weken. Vervolgens zo een slechte service. Ik moest maar wachten en anders mijn order annuleren.

All very satisfied

Product is as expected Delivery went very well

Goede bank, trage levering

Erg fijne en mooie bank! Kwam wel ruim twee maanden later dan gepland pas binnen. Bezorgservice was top.

Winkel ervaring goed afspraken nakomen niet goed

Als je bij het kopen van een bank gevraagd wordt 50 procent aan te betalen vinden wij oké en er wordt gezegd dat de rest betaald moet worden voor aflevering snappen wij ook maar wij waren nog niet thuis en er werd al gevraagd voor het resterende bedrag (klopt niet in ons idee) Dan wordt er gezegd dat de levering 6 tot 8 weken zou zijn (heel netjes) maar als dan de levering 21 weken duurt vind ik nogal beschamend. Moest zelf kontakt opnemen om te vragen hoe of wat hoort ook niet hou kontakt met de klant is ons advies

Heel erg tevreden!

We moesten iets langer dan normaal wachten op onze eettafel. Maar Rebellenclub hielt ons super goed op de hoogte waardoor ik dit niet als vervelend heb ervaren. Ook toen de eettafel binnen was waren ze zeer flexibel met de levering en konden we in overleg kiezen welke dag en tijd voor ons het beste was. We zijn ook super blij met onze nieuwe eettafel. De kwaliteit is goed en precies hetzelfde als op de foto. Ik raad het zeker aan!

Hoi Lot, Bedankt voor je leuke review! Daar zijn wij erg blij mee. Wij wensen je heel veel plezier van je nieuwe eettafel. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Tara van de Rebellenclub

Over Rebellenclub

WE ZIJN EEN CLUB VAN JONGE ONTWERPERS DIE HET NET EFFE ANDERS DOET. Bij ons géén dertien in een dozijn oplossingen. We houden het graag bijzonder en maken onze collecties en modellen bewust in kleine oplage. Bij ons ben je geen nummer. Je weet zelf het beste wat precies bij jou past, daarom geven wij je alle ruimte om je nieuwe meubel helemaal zelf samen te stellen zoals jij het mooi vindt. Precies jouw smaak en helemaal op maat gemaakt. Vergeet vermoeiende bezoekjes aan de meubelboulevards. Bij de Rebellenclub vind je het meteen of je ontwerpt het eenvoudig zelf; kies je model, je opstelling en één van onze 75 kleuren en afwerkingen. De luxe van maatwerk, maar dan niet voor de hoofdprijs. Wij doen het wat slimmer. We houden onze voorraad klein en produceren lekker dicht bij huis in Europa. Mooi design, perfecte kwaliteit en dat voor een zachte prijs.