Filters

2

Teleurstellend

Nog niets ontvangen

  • Aanbevelen? Nee
10

Super vriendelijk

Hele fijne winkel met heel klantgerichte vriendelijke medewerkers. Geven informatie, en niet opdringerig. Prijs klasse is ook fijn in deze tijd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastische services van de dames en kennis!

Niets anders dan lof voor de dames S, N en K uit Leidschendam! Super lief, kundig en maken hun werk en ervaring waard! Niets anders dan dank!! Jullie zijn voor mij, toppers!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Behulpzaam, meedenkend, inspirerend.

We zijn zo prettig geholpen bij Rebellenclub Den Bosch. Met enkel de plattegrond van ons nieuwbouwhuis goede adviezen gekregen over indeling en kleurgebruik. Er werd ruime tijd genomen om ons op weg te helpen. Tot ziens in jullie winkel.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Bedankt voor je leuke reactie! Wij vinden het fijn om te horen dat je goed geholpen bent. Veel plezier met het inrichten van je woning! Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen horen wij het graag. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Rebellenclub.

2

Slecht

Mijn bestelling bestond uit 3 paketten (een tafel). Het gedeelte tussen het blad en de voetstaander ontbreekt. De poot is niet mee geleverd

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Wat vervelend dat het pakket niet compleet is. Ik heb je een mail gestuurd en we gaan het natuurlijk voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Team Rebellenclub.

2

Winkel en product lijkt goed, bezorgen zeer slecht

En nog steeds geen pakket ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Karen, Vervelend om te horen dat je pakket nog niet binnen is. Door een fout in het e-mail adres is je pakket kwijt geraakt. Wij hebben je een nieuw pakket opgestuurd en dat zou vandaag of morgen bezorgd worden. Met vriendelijke groet, Team Rebellenclub.

2

Personeel in winkel Amstelveen: Uiterst professioneel! Daarna HORROR!!

Gekocht op 5 januari 2023: Hoekeiland Malmö, Salontafel Koge en Vloerkleed Evert. Levering waarschijnlijk week 13, (werd op 18 januari verzet naar wk 16). In week 16 geïnformeerd naar status van levering met als antwoord: "Oh sorry we zijn vergeten u te informeren dat het 'waarschijnlijk' en 'hopelijk' week 20 of 21 wordt..." Inmiddels waren onze eigen meubels in week 16 al weg! Het is nu eind week 24 van 2023 en nog steeds geen zicht op levering van de bank (salontafel en vloerkleed inmiddels ontvangen via bemiddeling van het winkelpersoneel in Amstelveen). Beloften dat er gebeld wordt door het magazijn voor levering-afspraak worden niet nagekomen. Ondertussen uitgebreide mailwisseling gehad over steeds verstuurde foutief aangepaste facturen. Klantenservice komt niet verder dan: "hopelijk", "misschien", "wij verwachten" echter totaal niets concreets Het personeel van de winkel in Amstelveen is zeer professioneel, vriendelijk en uitermate attent. Zij zorgen ervoor dat het waarderingscijfer: 'Slecht' is en niet 'Zeer Slecht'

  • Aanbevelen? Nee
2

Levering duurde veel te lang

25 januari besteld en 5 maanden later kreeg ik bericht dat het binnen was. Het is nu 1 week verder en het is nog steeds NIET geleverd.

  • Aanbevelen? Nee
6

Blij met product. Minder met de levering en communicatie.

We zijn heel tevreden met onze relax stoel. De minpunten zitten 'm in de communicatie rondom de levering en de levering zelf. Na meermaals zelf aan de bel te trekken krijg je pas te horen dat er vertraging is. Ook zijn we niet te spreken over de logistiek partner van Rebellenclub. Welk nut heeft het om een afspraak te maken voor levering als de logistiek partner alleen maar op donderdag in 'de buurt' is? En nee, we wonen niet op Texel maar in 's-Hertogenbosch. Uiteindelijk hebben we ruim 5 weken moeten wachten waar de verwachte levertijd 2 weken zou zijn. Dit is toch echt een verbeterpunt voor Rebellenclub. Ook enige vorm van compensatie of excuses blijft helaas uit. Helaas bepaalt dit heel erg de negatieve ervaring bij Rebellenclub.

  • Aanbevelen? Nee
4

Producten goed, service slecht

Toen ik mijn bestelling deed van 4 eetkamerstoelen + iproteqt stond er dat de eetkamerstoelen binnen 24 uur leverbaar waren. Echter ontving ik alleen een bevestiging en toen een aantal dag niks. Gebeld omdat ik de stoelen snel in huis wilde hebben aangezien er foto's van mijn woning gemaakt zou worden voor funda. De reden dat de bestelling nog niet was verstuurd was omdat de iproteqt niet op voorraad was (communiceer dit dan even) De stoelen zouden alsnog zsm verstuurd worden. Echter ontving ik wederom niks en omdat ik ze snel wilde hebben nogmaals gebeld. Werd eerlijk gezegd dat ze het vergeten was maar ze zou er voor zorgen dat ze nog snel bezorgd zouden worden. Helaas ging dit toch niet zo snel waardoor ik ze niet op tijd binnen had. Maargoed de stoelen waren even later toch bezorgd. Nu nog wachten op de iproteqt.. na weken wachten maar eens gebeld.. bleek het al op voorraad te zijn maar blijkbaar nergens geregistreerd dat ik dit nog moest ontvangen. Misschien had ik gewoon pech maar op deze manier zou ik niet snel weer iets bij jullie bestellen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Laura, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je bij jouw order meerdere keren slecht geïnformeerd bent. We nemen jouw ervaringen serieus en we gaan ervoor zorgen dat we in de toekomst beter communiceren. We hopen dat je geniet van je stoelen. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Rebellenclub

8

Prima

Levering liep wat uit maar nu staat hij er dan!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Menno, Goed dat je dit gemeld hebt. We gaan ervoor zorgen dat de scheur gerepareerd word. We nemen telefonisch contact met je op. Met vriendelijke groet, Team Rebellenclub

8

Vriendelijk geholpen.

We wisten waar we voor kwamen en werden vriendelijk en snel geholpen met voldoende aandacht.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Gonnie, Wat fijn dat je tevreden bent met onze service. Graag tot een volgende keer. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Rebellenclub

3

Ben nog steeds aan het wachten op mijn bestellingen, cq garantie

Moeizaam

  • Aanbevelen? Nee
10

de gevraagde stalen waren heel snel binnen

Helaas waren de kleuren TE afwijkend en zullen wij verder geen gebruik maken van uw diensten. Wie weet tot in de toekomst. Vriendelijke groet

  • Aanbevelen? Ja
3

Slecht

In januari 2023 stoelen besteld. Zouden week 12 geleverd worden. Komen pas week 19. Komen de stoelen, verkeerde kleur. Nu maar wachten. Worden in Juli geleverd. Alles al betaald. Ben helaas niet tevreden over hoe het allemaal gaat.

  • Aanbevelen? Nee
2

Veel te laat

Bank kwam 6 weken later dan in eerste instantie aangegeven!

  • Aanbevelen? Nee
9

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle reactie klantenservice

Leuke winkel waarbij de verhouding prijs en kwaliteit prima op orde is. Daarnaast snel een reactie via de mail gehad op een vraag.

  • Aanbevelen? Ja
3

Super design maar slecht logistiek proces

Sinds februari wacht ik op mijn bank waarvan de levering steeds wordt opgeschoven… er is geen duidelijk aanspreekpunt en de service balie verschuilt zich achter de vervoerder. Ik ga ervan uit dat ik binnen een week mijn droom bank eindelijk in huis krijg, maar na de aankoop wacht je dus een lang niet-transparant proces van levering. Janneke - Driebergen- mei 2023

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hoi Janneke, Wat jammer dat je ons een slechte review hebt gegeven. Volgende week komt je bank binnen en neemt onze transporteur contact met je op om een afspraak in te plannen. Wij wensen je alvast veel plezier met je aankoop. Als wij nog iets kunnen betekenen, dan horen wij dat graag. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Rebellenclub

10

Prima!!

Prima eerste ervaring met de Rebellenclub. Zowel in de winkel, telefonisch en per mail. Duidelijk in de afspraak. Vervoerders namen het verpakkingsmateriaal ongevraagd weer mee. Dank jullie wel!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Wat leuk om te horen dat jouw ervaring met ons zo positief was en je tevreden bent met onze service Geniet van de mooie meubels en graag tot volgende keer! Hartelijke groet, Team Rebellenclub

8

Servicegericht

Via Fonq heb ik een bijzettafel bij Rebellenclub gekocht en de bezorging zou in week 19 plaatsvinden. Ik heb met de Klantenservice online contact opgenomen met het verzoek om de bezorging in week 21 te wijzigen in verband met mijn vakantie. Heel prettig dat een medewerker het heeft geregeld en mij heeft ontzorgd. De tafel is vandaag in goede orde bezorgd. Ik miste een tweetal schroeven. De Klantenservice heeft dit opgepakt. Nu hoop ik het missende onderdeel deze week te ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ing, Bedankt voor je reactie en feedback. We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Vervelend dat niet alle schroeven erbij zaten. Maar dat gaan we voor je oplossen. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag! Hartelijke groet, Team Rebellenclub

9

Super

Met het uitkiezen van de bank en bijpassende stoel ben ik heel goed geholpen door een styliste die aan de hand van een computerprogramma kon laten zien hoe de bank in de woonruimte paste. Ik was daarheen blij mee omdat je je gauw vergist in de grootte van de ruimte. Door haar hulp ben ik overgegaan tot de aankoop van een kleinere bank dan ik in gedachten had en met een extra stoel. Het is nog niet geleverd maar deze ervaring was echt superfijn.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Edith, Leuk om te horen dat je zo goed geholpen bent in onze winkel. We zijn blij dat je met het advies van onze styliste een goede keus hebt kunnen maken voor jouw woning. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag. Hartelijke groet, Team Rebellenclub

2

Afspraken worden niet nagekomen

Afgesproken leverdatum schoof elke week een week op waardoor we 2 maanden zonder bankstel zaten. En vervolgens moesten we 100 euro extra betalen bij aflevering omdat de banken in elkaar moesten wieden gezet. En dat is pure oplichting. Wij hopen dat iedereen alle recensies goed leest voordat ze hier wat kopen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Rob, Wat vervelend dat je jouw ervaring met ons als negatief hebt ervaren en dat de 2-mansbezorging niet goed is uitgelegd bij aankoop. We raden altijd aan om je oude bank pas weg te doen, als je een bezorgafspraak hebt. Jammer dat dit bij jullie mis is gegaan. Dat de levertijd bij jullie langer is geweest, zijn we aan het oplossen met onze leverancier. Onze excuses hiervoor. We hebben je gisteren gebeld om te kijken of we nog wat voor je kunnen doen maar kregen je niet te pakken. Mochten we je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen we het graag. Voor nu hopen we dat jullie genieten van de mooie nieuwe bank. Hartelijke groet, Team Rebellenclub

9

Netjes verpakt, ging goed met leveren en monteren

Ten eerste was ik heel blij eindelijk mijn droom bank te hebben gevonden bij de Rebellenclub. En nog blijer toen hij in mijn woonkamer stond. Hij zit riant en de stof is prachtig en lekker zacht.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Veel plezier van je mooie bank! Groeten, Rebellenclub

10

Heel erg blij mee

Erg tevreden met de bank en de levering. Kleur is ook goed uitgepakt en zit heerlijk.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat leuk dat je blij bent met je bank! Veel plezier ervan :)

10

erg leuke woonwinkel,

Wij zijn in Utrecht geweest waar wij goed zijn geholpen door Nina, Leuke locatie met met verschillende wookamers,daar kun je zeer goed je keuze maken,

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Marian, Dank je wel voor je review! Leuk dat jullie zo goed zijn geholpen. Graag tot een volgende keer!

Over Rebellenclub

WE ZIJN EEN CLUB VAN JONGE ONTWERPERS DIE HET NET EFFE ANDERS DOET. Bij ons géén dertien in een dozijn oplossingen. We houden het graag bijzonder en maken onze collecties en modellen bewust in kleine oplage. Bij ons ben je geen nummer. Je weet zelf het beste wat precies bij jou past, daarom geven wij je alle ruimte om je nieuwe meubel helemaal zelf samen te stellen zoals jij het mooi vindt. Precies jouw smaak en helemaal op maat gemaakt. Vergeet vermoeiende bezoekjes aan de meubelboulevards. Bij de Rebellenclub vind je het meteen of je ontwerpt het eenvoudig zelf; kies je model, je opstelling en één van onze 75 kleuren en afwerkingen. De luxe van maatwerk, maar dan niet voor de hoofdprijs. Wij doen het wat slimmer. We houden onze voorraad klein en produceren lekker dicht bij huis in Europa. Mooi design, perfecte kwaliteit en dat voor een zachte prijs.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.