Delicious fresh produce

Great store with a wide variety of seafood! The only thing is that sometimes the parcel may be delayed by the delivery service!

Very good product and prompt delivery

Superlekker en boven verwachting

De tijgernalen zijn "zeer" groot en vol van smaak. Ik ga deze zeker vaker bestellen. Ik zoek nu de maat 2-4 dit zijn de allergrootste.

In de avond besteld, volgende dag in huis. Ik wad verbaasd over de snelle levering, en hoe gekoeld me bestelling binnen is gekomen. Ik ga zeer zeker weer een bestelling plaatsen .

Uitstekend doe er zeker weer meer zaken mee

Goed ervaring

De producten zijn vers en snelle verzending

Niks mis mee

Lekkere zalm op afgesproken dag geleverd. Enige minpuntje is dat het pas rond 22:45uur werd gebracht.

Verzending/Kwaliteit/Prijs helemaal top!

Voor de eerste keer wat lekkernijen besteld, goed verzonden (diepvries) product. Vandaag al wat opgesnabbeld en helemaal tevreden, tot de volgende keer!

Vers en snel geleverd. Aanrader!

net en snel geleverd op de datum die ik wil goed

mooie producten en net goed verpak en koel aanrader dus

Slecht

Verpakking was al open, normaal zitten er bandjes om een oesterdoos, deze was voorzien van bandje en plakband. Tevens zat er geen verpakkingsdatum op wat ook raar was. Roken niet fris De smaak was niet goed, 1 geproeft maar niet goed dus alles weggegooid. Was de eerste keer, dat we besteld hebben, normaal halen we de oesters bij de Hanos.

aijn van hun woord.

doe zo voort top.

Snelle communicatie en goede opvolging van de bestelling, super ervaring.

Goede service en prijzen

fantastisch

de varkenspoten in stukken zijn geweldig voor in de ouderwetse erwtensoep. Mooi schoon en heerlijk in de soep.

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het vlees en de goede service.

Fijn om te horen dat uw zo tevreden bent over onze producten.

Heel erg tevreden

Goede kwaliteit

De bestelde (diepvries) vis was zeer goed verpakt en nog volledig diepgevroren toen hij bezorgd werd. Meteen een nieuwe bestelling geplaatst.

Geen woorden, maar daden !

Geweldig. Besteld en op tijd geleverd !

Klantvriendelijk en goede kwaliteit

Heel tevreden met mijn aankoop. Bij levering zat er een te klein pak erbij (wat altijd kan gebeuren natuurlijk) Mail gestuurd. Ik werd dadelijk beantwoord en het probleem werd dadelijk opgelost. Top service.

Duidelijke communicatie over de levering. De bestelling zeer snel binnen gekregen. We hebben genoten.

Zeer slecht, bestelling niet op tijd binnen voor de kerst

Ik heb mijn bestelling op 17 december geplaatst. 22 december zou het geleverd worden. Je raad het al, niet geleverd. Een medewerkster belde me op dat het niet op tijd geleverd kon worden en maar vroeg of ik het toch ontvangen heb???? Dit begreep ik al niet. Ik zou dit voor de kerst meenemen naar mijn familie en vrienden. Mijn vraag was of het nog geleverd kon worden voor Kerst. Ze wisten niet of hun koeriersbedrijf in het weekend werkt. Het zou kunnen dat het nog in het weekend binnenkwam. Maar ik moest op hun advies ook maar wat anders inkopen voor het geval dat het toch niet geleverd kon worden. Super amateuristisch, zo weinig kennis van zaken en met welke vragen je ook komt, geven zij je een vaag antwoord waar je niks aan hebt.

Heerlijke zalm!

De zalm was heerlijk! Geen graatjes erin. De bezorging ook netjes op tijd.

uitstekend

Prima klantenservice, vriendelijke, sympathieke en beschaafde medewerkers Houden je prima op de hoogte omtrent de voortgang van je bestelling en levering Prima kwaliteit van de producten, vissen Ik beveel Xmall een ieder aan

zeker voor herhaling vatbaar

Zeer klantvriendelijk en ik kreeg een mooi product geleverd dat met zorg verpakt was. Heel erg tevreden