The second time I ordered here

This is a shop I recommend to you guys. They ship very fast and pack very well. Love it.

Beste producten en beste service

Beste producten en beste service

Prima producten en netjes bezorgd

Hoewel bleek dat achteraf één artikel niet beschikbaar bleek te zijn, toch een snelle reactie gekregen en geld terug gestort. De producten waren goed adequaat verpakt en snel bezorgd. Groot verschil met menig andere aanbieders is dat v/a €50 geen bezorgkosten worden bijgeteld. De producten waren zoals ik verwachtte van goede kwaliteit

Uitstekend producten voor een uitnodigend prijsje !!

Op afgesproken dag en tijd geleverd in een voor diepvries geschikte doos van piepschuim met koeling. Prima kwaliteit voor een zeer redelijke prijs

snelle verzending, matige krabbenpoten

Snelle verzending en netjes geleverd! Helaas bleken de krabbepoten erg leeg te zijn. In de eerste zak zaten maar 3 goed gevulde poten en best veel bijna lege poten. Ligt misschien aan de vangstdatum (april 2024). Bij een eerdere bestelling waren alle poten erg goed of redelijk goed gevuld.

Besteld en netjes door x-mall afgeleverd. Heerlijke producten, ik zal vaker bestellen. Ik ben hartstikke blij dat ik jullie heb gevonden.

Lekkere slibtong gegeten.

5 kg diepvries slibting besteld en 1 kg verse slibtong. Bij levering was alles nog perfect bevroren. Kwaliteit was goed.

Netjes geleverd

Mijn bestelling de volgende dag geleverd. Was goed koel verpakt. En de vis was heerlijk vers

Highly recommend

Excellent service, excellent food

Runderpees, buikspek en eendenvleugels besteld. Prima prijzen. Op tijd geleverd. Echt een aanrader.

Top producten en top service

Producten zijn goed bevroren aangeleverd en via track & trace altijd te volgen. De tijgergarnalen zijn superlekker en lekker groot(25 cm).

voor de eerste keer vind ik het goed

ben heel tevreden en blij de manier hoe jullie het heeft gehandeld bedankt tot de volgende keer bestel ik weer fijne avond

Heerlijke oesters en buikspek

Ik heb deze week voor het eerst bij dit bedrijf besteld. Allereerst de oesters. Deze weren heerlijk vol van smaak en uiteraard supervers. Helaas is bij de eerste oester het puntje van mijn mee bestelde oestermes afgebroken. (Vandaar 4 in plaats van 5 sterren) Dit kan natuurlijk ook aan mijn eigen onhandigheid liggen:-),maar ik denk dat het materiaal van het mesje iets te fragiel is om oesters te openen. De buikspek heb ik op de BBQ gegaard, en ook deze was van zeer goede kwaliteit. De bestelde shasimi heb ik nog niet verorberd, maar ook deze zich er uitstekend uit. Al met al een prima ervaring met Xmall!!!

Netjes bezorgd

Was heel goed ingepakt

Super goede producten en zeer snel.

Goed op de hoogte gehouden waar je pakket zich bevindt. Mijn product dient bevroren aan te komen en dat deed het zeker, genoeg ijs pakketten erbij. Voor het eerst bestelt maar ga hier zeker nog meer bestellen in de toekomst!!

Geweldig bedrijf

Heel erg tevreden, mijn bestelling kwam netjes verpakt en bevroren aan. En snel ook

Delicious fresh produce

Great store with a wide variety of seafood! The only thing is that sometimes the parcel may be delayed by the delivery service!

Very good product and prompt delivery

Superlekker en boven verwachting

De tijgernalen zijn "zeer" groot en vol van smaak. Ik ga deze zeker vaker bestellen. Ik zoek nu de maat 2-4 dit zijn de allergrootste.

In de avond besteld, volgende dag in huis. Ik wad verbaasd over de snelle levering, en hoe gekoeld me bestelling binnen is gekomen. Ik ga zeer zeker weer een bestelling plaatsen .

Uitstekend doe er zeker weer meer zaken mee

Goed ervaring

De producten zijn vers en snelle verzending

Niks mis mee

Lekkere zalm op afgesproken dag geleverd. Enige minpuntje is dat het pas rond 22:45uur werd gebracht.

Verzending/Kwaliteit/Prijs helemaal top!

Voor de eerste keer wat lekkernijen besteld, goed verzonden (diepvries) product. Vandaag al wat opgesnabbeld en helemaal tevreden, tot de volgende keer!

Vers en snel geleverd. Aanrader!

Breehorn 8 A

8321 WP Urk