Levering mooi op tijd en perfecte vis

Keurige communicatie over levering. Mooie vis die ruim voldeed aan het opgegeven gewicht tegen een goede prijs

Snelle service komen afspraken na!

Fijn bedrijf snelle leveringen. Goede communicatie reageren snel op e-mail.

Zeer goed!

Goede service zeer snelle levering!

super !

Prima service en levering. Uitstekende kwaliteit van de bestelde waren !

Services met een Grote S

Door de vervoerder werd onze bestelling later en al ontdooid bezorgd. Hierdoor kon ik het niet meer voor de kerst gebruiken. Nadat ik dit gemeld had heeft Xmall op eigen initiatief ons persoonlijk de vis nogmaals bezorgd, Wat een services en klantvriendelijkheid. Een groot compliment.

Producten zien er goed uit en netjes verpakt

Nog niet verwerkt maar de producten zien er goed uit, netjes in isolatie doos verpakt. Levering van Trunckers was uitgesteld maar dat valt xmall niet te verwijten.

Uitstekend kwaliteit

We hebben via de website jodenhaas besteld. We hebben voor gekozen om het af te halen. Bij afhalen werden we geholpen door vriendelijke man die vol passie over zijn werk praatte. We kregen paar mooie stukje vlees mee en kwaliteit is goed. We hebben er heerlijk van gegeten.

prima stukje vlees

Netjes op tijd afgeleverd mooi stukje ossenhaas en spek

Prachtige zalm

Voor het eerst een hele zalm gekocht. Deze was prachtig. Ruim boven beloofde gewicht en goed gekoeld verpakt. Ik bestel hier zeker nog eens.

Perfect en goed verzorgd geleverd

Ik had verse zalm besteld en was zeer goed verzorgd en vers afgeleverd.

prima levering

levering perfect te volgen online, tot op het kwartier

Heel blij mee en echt lekker

een beetje rommelig

Eerst zou het pakket vrijdag komen maar de vervoerder kon het niet vinden vandaag maandag 2de poging op een moment belt de vervoerder en zegt dat het nog 5 minuten duurt maar wat gebeurt ik krijg een mail dat het geleverd is wat niet is natuurlijk ik bel hem op en vraag wat het probleem is hij kan het niet vinden dus ik heb hem duidelijk uitgelegd dat de ingang in een andere straat was en eindelijk had ik mijn pakket Gr johan

Alles netje bevroren aangeleverd gekregen. Producten zijn heerlijk.

De schol zag super vers uit en netjes verpakt

De schol zag er super vers uit en netjes verpakt

Ziet er lekker uit

Gisteren ontvangen gelijk uit gepakt en in de vriezer gezet morgen 06-12 gaan wij de zalm en de kabeljauw eten de levering ging erg snel zondag besteld maandag avond geleverd

Mijn ervaring in een zin.

Ik heb twee kreeft gekocht. Ik vind het product Prima.

Prima kwaliteit en service

Pakket wordt goed geleverd

Verse producten en genoeg aanbod

Nee, bedankt

In de opmerking stond een vraagje als ik niet thuis aanwezig ben, laat de bezorger weten, pakket mag bij buuren neergezet worden. Dit gebeurde niet.

heerkijke verse schol

lekkere scholletjes niet groot en niet te klein en heerlijk vers Ik geniet er van

Netjes op tijd geleverd en ziet er prima uit.

Prima webwinmel!

Top kwaliteit goederen, redelijke prijzen, vllotte levering en alles intact bij ontvangst!

Goede produkten

Tweede keer dat ik wulken gekookt koop zeer goed

Snel geleverd, goede kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding, mooie producten en goede vlotte levering