Goede service en verse vis

Besteld en wist niks maar alles is zo correct en goed afgehandeld. Weer waar ik moet zijn de volgende keer :-)

Goede levering en het is lekker

Ga hier weer bestellen hartstikke goed

Goede service echt fijn bedrijf! Snel geleverd en goede prijzen

Had een levende paling besteld en kwam netjes aan de deur afgeleverd! En ze brachten me op de hoogte toen hij weer leverbaar was echt super goeie ervaringen met het bedrijf en goede kwaliteit vis! Ik zeg doen bestellen en u bent net zo tevreden als ik en hoeft niet meer verder te zoeken naar een andere leverancier! Top een dikke 10 van mij Mvg Danny

Alles was top geregeld.

Had wat scheermessen nodig voor het zeevissen. Xmall was het goedkoopste en de kwaliteit is verbazend goed. Je kunt zelf de bezorgdag aan geven. Zeker een aanrader.

heerlijke verse schol

De schol is het enige wat ik al geproefd heb en was goed. Ze roken naar de zee zo vers waren ze.

Altijd op te hoogte gehouden van status

Communicatie goed

Verse

snelle levering, verse producten

Rima bedrijf, uitstekende levering volgens afspraak.

Dt bedrijf kan ik ten zeerste aanbevelen voor bestellingen.

Goede betaalbare kwaliteit

Was een mooie goeie paling en leefde nog toen hij hier aan kwam! En netjes aan de deur afgeleverd! Top! alleen jammer dat ze nu niet verkrijgbaar meer zijn! Wou er nog meer bestellen vandaag! Maar dat ging niet meer helaas.

Kwaliteitsvlees

Goede levering en het vlees is van goede kwaliteit.

Afspraak niet nagekomen, maar geld terug gekregen.

De levende paling zou dood geleverd worden, maar niet schoongemaakt. Dit omdat ik ermee op Meerval wil vissen. Krijg een grote levende paling. Mijn vrouw wil dat hij in een vaart vlakbij zijn vrijheid terug krijgt. Zelf dood maken vind ze niets. Heb mijn geld terug gekregen omdat dit niet de afspraak was. Heel fijn, maar had liever de paling gehad zoals afgesproken.

Super goed snelle service

Prachtig mooi vlees, super snelle service vlees word geleverd in een doos met koelpack! Nog nooit mee gemaakt zo netjes geleverd. Gril worst was erg lekker, rollade ook top!

Heel erg bedankt goed ingepakt en met blokjes ijs . Geweldig heel erg bedankt

Keurig verpakt en afgeleverd. Vis is van goede kwaliteit

Zeer prettig

Na een kleine miscommunicatie over de levering, is dit keurig opgelost. Ik ben zeker tevreden.

I vind veel leker.

I vind deze website goed voor mijn gezin.

Eerste bestelling: dikke prima

Mijn eerste bestelling bij XMall op Urk was in het kort Prima! Als welkom bij het aanmelden krijg je een Wallet tegoed van 10€ die je in kunt wisselen als korting bij je bestelling. Na een prettig contact met Xiao, die overigens ook uit mijn woonplaats komt, stelde hij voor de bestelling mee te nemen voor mij. Super geregeld dus. Je kunt bij XMall terecht voor vlees, vis en Aziatische producten. Kom er dus zeker vaker.

Snelle levering en supergoed verpakt ben zeer tevreden

Voor de eerste keer besteld snel in huis voor een redelijke prijs ik kom zeker nog eens terug.

Geleverde producten waren goed.

De geleverde mesheften waren goed verpakt, vers en voor een nette prijs! Nadeel: geen informatie over de status van de verzending op de bezorgdag zelf. Een track&trace procedure zou heel zijn of een indicatie van de bezorgtijd.

Toppie !

Het is de eerste keer dat wij hier bestelden en alles ziet er prima uit. De bestelde kokkels meteen genuttigd, ze waren mooi groot, we hebben er van genoten.

Goede webshop en producten. TOP geleverd.

Geweldige service

Snelle levering en verse producten.

Geweldig, goede afspraken

Top geregeld