Geweldig, goede afspraken

Top geregeld

We zijn zeer tevreden over de zending. Snel, op de afgesproken tijd en van prima kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar.

Snel en vers

Einde dag op zondag besteld, maandag al geleverd.

Goed , communicatie

Volgens,afspraak geleverd

Geweldige producten

Eerste keer besteld en erg tevreden

Geweldige service, uitstekende producten voor scherpe prijs!

Ik was nog niet op de hoogte van de levering in de avond. Blijkbaar zelf ook niet goed gekeken, stond wel bij de voorwaarden. Heel goed meegedacht, uiteindelijk alsnog overdag kunnen regelen zo last moment. Uitstekende producten, zeer hoge kwaliteit! Vis ook echt vers! Zeker aanrader!

Top en snel

Supersnelle levering, keurig diepgevroren, bedankt!

Kwaliteit en betaalbaar!

Ik bestel regelmatig bij Xmall en probeer steeds weer nieuwe producten uit. De kwaliteit van de producten maar ook hun service is geweldig. En niet onbelangrijk, tegen scherpe betaalbare prijzen. Een aanrader!

Voor herhaling vatbaar

Producten netjes gesealed aangekomen,zeer tevreden over de kwaliteit...ik ga hier zeker vaker bestellen.

goed en netjes

top producte

fresh products and fast delivery

a lot of options and fresh lobsters and king crab. Still alive when delivery. recommend to my friends.

makkelijk in de omgang

Goed assortiment en degelijke prijzen

top service en producten

top service en producten