Laden reviews...
Laden reviews...
121 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden over het algemeen snelle levering en verse producten. De meeste bestellingen komen op tijd aan en zitten goed ingepakt. Enkele meldingen gaan over ontbrekende items of vertraagde leveringen, maar deze worden doorgaans vlot opgelost door de klantenservice. De ervaring is positief met veel terugkerende klanten.
Goede kwaliteit en altijd goed verzorgd en verzonden bedankt.
Beveelt aan
21 February 2026
Marc
Nieuwerkerken aalst
Hartelijk dank voor je mooie review, Marc!
Menu wel duidelijk
Beveelt aan
19 February 2026
Hua
Geldrop
Fijn om te horen Hua, bedankt voor je review!
Prijzen zijn goedkoop maar met de bezorgkosten erbij kom je weer op hetzelfde neer , 18€ bezorgkosten wauw!!
Beveelt niet aan
19 February 2026
Shanice
Rotterdam
Wat jammer om te horen dat je hier ontevreden over bent Shanice! Onze verzendkosten zijn inderdaad wat hoger, dat komt doordat wij extra verpakkingsmateriaal nodig hebben om er voor te zorgen dat je bestelling gekoeld/gevroren bij je thuis bezorgd wordt. Wanneer wij dit niet gebruiken, is de kans dat je producten kwalitatief gezien snel slechter worden, groot. Dit willen wij uiteraard voorkomen, zodat jij lang van je heerlijke producten kan genieten. Hopelijk maakt dat veel goed. Mocht je nog vragen hebben hierover dan mag je altijd contact met ons opnemen!
S'ochtends besteld,s'avonds in huis!! Smikkelen maar!
Beveelt aan
17 February 2026
Peter
Spanbroek
Goed om te horen dat je genoten hebt, Peter! Bedankt voor je review!
Voor het eerst een bestelling gedaan bij Xmall, diverse soorten (verse) vis, Iberico en nog wat heerlijkheden. Nadat de levering keurig op het afgesproken tijdstip werd gedaan kan ik inmiddels ook bevestigen dat de smaak en versheid uitstekend is.
Beveelt aan
11 February 2026
Gerald
Dronten
Geweldig om te horen Gerald, bedankt voor je mooie review!
Ja is een snelle levering jullie hebbwn een vaste klant erbij
Beveelt aan
10 February 2026
STEFANIE MIOSOTIS VIVIANA
Schiedam
Dank je wel Stefanie, wat goed om te horen!
Goed bereikbaar. Afspraken goed nagekomen. Super snelle service!
Beveelt aan
7 February 2026
Bente
Lelystad
Fijn om te horen Bente, bedankt voor je review!
Zeer snelle levering, enorm assortiment producten. Ik ben er erg blij mee.
Beveelt aan
4 February 2026
Patryk
Lisse
Fijn Patryk, bedankt voor je review!
Uitstekende producten, snelle levering!
Beveelt aan
28 January 2026
Stephan
Assendelft
Dank je wel Stephan, voor je review! Fijn dat je tevreden bent!
Telefonische goede uitleg, update over de producten, 1 product was niet meer op voorraad en op de dag van verzending nog alternatieven of oplossingen gekregen, uiteindelijk wilde ik een vervangend product. ook super top geregeld.
Beveelt aan
23 January 2026
Thanh vu
Alkmaar
Blij om te horen dat je tevreden bent met onze service Thanh, dat horen we graag! Bedankt voor het plaatsen van je review!
Verse producten, snelle levering
Beveelt aan
23 January 2026
Tetiana
Doesburg
Fijn om te horen Tetiana, bedankt voor je review!
肉很新鲜,有很多外面买不到的产品。派送也很即使。我基本每两三周就会买一次。
Beveelt aan
20 January 2026
xinhuan
Capelle
感谢您的评价,我们期待您的下一次订单!
Goeie service
Beveelt aan
19 January 2026
lingli
Venlo
Dank je wel voor je review, wat fijn om te horen!
很好的一家公司品类多 而且网上选购邮寄很方便
Beveelt aan
19 January 2026
yuanyuan
比利时
感谢您的评价,我们期待您的下一次订单
Super goed... Rien a dire ils sont génial et leurs produits sont de très bonnes qualités..... Le service clients est toujours a l'écoute
Beveelt aan
19 January 2026
Astou
De panne
Merci Beaucoup!
Altijd verse en kwalitatieve producten voor sushi, snelle en stipte levering. Ik ben zeer tevreden over deze winkel!
Beveelt aan
16 January 2026
Alina
Lochem
Wat fijn om te horen Alina, bedankt voor je review!
Al meerdere keren besteld en altijd goed bevallen. Goede prijzen, snelle en correcte levering en direct contact indein nodig. Laatste keer had ik krabbepoten besteld die bleken niet goed te zijn maar zonder probleem werd dit probleem erkend en terugbetaald. Zo zou elke service moeten zijn. Ik bestel hier zeker in de toekomst nog en geef dit ook door aan vrienden en familie.
Beveelt aan
15 January 2026
Randy
Zoersel
Helemaal super, bedankt voor je mooie review Randy! Leuk dat je in de toekomst nog vaker wilt bestellen.
Voor tweede keer bestel, het ziet er weer goed uit, niets te klagen.
Beveelt aan
13 January 2026
Apichat
Overijssel
Dank je wel Apichat voor je review! Leuk om te horen dat je vaker bij ons bestelt!
Ik heb zin om bij Xmall te kopen. De producten zijn goed, maar een beetje duur.
Beveelt aan
12 January 2026
Lexa
Utrecht
Dank je wel voor je review Lexa!
De bezorging was snel!
Beveelt aan
12 January 2026
Dominique
Amsterdam
Fijn om te horen Dominique, bedankt voor je review!
Ik was aangenaam verrast door de snelheid van levering, de kwaliteit was ook uitstekend, het product zelf is heel vers en verdient alle lof.
Beveelt aan
10 January 2026
Janeta
Amersfoort
Wat een geweldige review Janeta, onwijs bedankt!
bestelling gedaan op tijd geleverd echter niet compleet maar direct opgelost door klantenservice super
Beveelt aan
9 January 2026
peter
Leiden
Fijn dat we het konden oplossen Peter, bedankt voor je review!
Prima ervaring
Beveelt aan
7 January 2026
Ellen
Haarlem
Super fijn om te horen Ellen, bedankt voor je review!
On time, easy order
Beveelt aan
6 January 2026
Dan
Netherlands
Thanks Dan, for your lovely review!
Goede service!
Beveelt aan
3 January 2026
Christal
Den Haag
Fijn om te horen Christal, dank je wel voor je review!
Xmall, dé webshop voor gewone én bijzondere producten!
Breehorn 8 A
8321 WP Urk
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven