Mwuah

Ik heb nog niet het idee dat het heel veel verschil maakt. Het helpt wel mee in mijn dagelijkse routine. Laatste health pack die geleverd is zat het lijm waarschijnlijk niet goed en vielen er voor 10 dagen vitamine’s uit Rens

Sinds ik dit product gebruikt voel ik mij veel fijner in mijn vel zitten

Gezondheid en gemak in 1 doosje

Ideaal voor iemand die veel reist en kwalitatief goede vitamines die mij helpen snel te herstellen van sporten en door de verkoudheidjes heen helpen.

Ik ben zeer tevreden maar de verpakking valt uit elkaar

Helemaal tevreden

X

Handig al je vitamines bij elkaar

Door de test krijgt je een goed overzicht van de vitamines die je nodig hebt. Daarnaast is het handig per dag verpakt

Geen enkele aanmerking zeer tevreden

Makkelijk en gezond in één!

Net gestart dus heb nog geen zicht op de lichamelijke ervaring, maar heel makkelijk ik gebruik.

Fijn in gebruik

Makkelijk om mee te nemen, niet meer hoeven rommelen met allemaal potjes. Ideaal!

Woohoo Kayleigh!!! Heel blij om te lezen. Welkom bij de Your Daily Health Pack Fam!

Maken echt verschil!

Jammer dat je niet los ook supplementen kan kopen om 1 pakket aan te vullen. Verder mega tevreden, super snelle levering en supplementen die echt het verschil maken. Meer energie, betere concentratie, meer kracht.

Hi Jessica, Yes! Wat leuk om te lezen. We zetten je feedback intern door! ''Helaas'' is ons concept dat je al jouw energiebehoeften in één keer maandelijks op je deurmat valt. Als we merken dat we hier meer vraag naar krijgen, gaan we hier absoluut wat mee doen! Dank voor je feedback! Groetjes, Team Your Daily Health Pack

Precies wat ik nodig heb en handig verpakt

Na de test krijg je precies de supplementen thuis die jouw lichaam nodig hebt. Super handig per dag verpakt. Ik ben er blij mee. Gelijk een abonnement afgesloten zodat ik er niet meer over na hoef te denken maar ze gewoon elke 4 weken op de mat vallen. 100% would recommend

Hi Mirthe, Wat fijn dat de supplementen zo goed bevallen. Bedankt voor je enthousiaste reactie! Groetjes, Team Your Daily Health Pack

Bevalt erg goed

Prettige verpakking en het helpt me echt beter slapen.

Hi Tim, wat fijn dat je verbetering merkt. Keep on the good work! Dank voor de moeite om een review te schrijven, wordt mega gewaardeerd! Groetjes, Team Your Daily Health Pack

Helemaal super!

Geweldig! Zelf weet ik nooit zo goed wel vitamines ik allemaal nodig heb. Door de test te doen is er een Daily Health Pack voor mijn behoeftes samen gesteld. Erg fijn, zo hoef ik zelf niet alles uit te zoeken.

Hi Joeri, fantastisch dat je het zo ervaart! Dank voor de tijd en moeite om een review achter te laten. Groetjes, Team Your Daily Health Pack

Leuke aanvulling op gezond leven

Ik vind het een leuk concept om aan te vullen op mijn bestaande levensstijl. In plaats van zelf steeds losse vitamines te kopen krijg je hier gewoon maandelijks een pack met daarin alle vitamines opgestuurd. Voor mij werkt dit echt goed!

Heel handig!

Bevalt erg goed! Mogelijk kan de verpakking nog iets kleiner of milieu vriendelijker? Verder top.

Alles top geregeld met de verzending

Ik ga er goed op super supplementen!

Hi Ineke! Bedankt voor je review en wat fijn om te horen dat de supplementen zo bevallen. Geniet van je dag!

Goede samenstelling

Goede samenstelling. Meer energie en slaap beter. Verpakking is wel minder want deze lost al bij de verzending dus laat staan dat je het mee zou nemen op vakantie. Dit kan veel beter.

Hi Ilse, dit is natuurlijk niet de bedoeling! We hebben je een mailtje gestuurd met een passende oplossing. Fijne dag!

Goed product, maar slechte verpakking

Het product zelf is goed, maar door de slappe lijmlaag komen de vakjes los waardoor alle pillen door elkaar heen liggen of op de grond vallen. Dat is het enige verbeterpunt dat ik zie aan het product

Ik merk echt verschil

Energie Haar en huid

Gemakkelijke manier om zeker te weten dat je alle vitamines binndenkrijgt

Gemakkelijke manier om zeker te weten dat je alle vitamines binndenkrijgt

Viel heel erg tegen

Helaas was mijn 2e bestelling stuk... De achterkant van de tabletten had losgelaten dus ze lagen los in de doos. Op zich doet dit geen afbreuk aan de kwaliteit maar het viel me wel heel erg tegen... De 1e bestelling was perfect vandaar de herhaling..

Oei, onze excuses, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? [email protected], zij helpen je graag en uiteraard geven wij het door aan onze kwaliteitsafdeling. Bedankt voor jouw feedback!

Bestelling geplaatst niks ontvangen.

Bestelling geplaatst volgens website zelfde dag verzonden. Na 5 dagen nog niks ontvangen. Ook geen track and tracé. Wel betaald en hier ook mail van gehad. Heb een mail gestuurd naar [email protected] maar nog geen reactie. Jammer slechte ervaring.

Goedemorgen Denise, wat vervelend. Wij hebben direct contact opgenomen met de partij die de verzending voor ons regelt. Jouw mail hebben wij gisteren ontvangen en onze klantenservice zal contact met je opnemen, want we willen natuurlijk dat je zo snel mogelijk kunt beginnen met jouw Health Pack.

Goede levering en een fijne verpakking.

Ik ben pas begonnen maar tot nu toe erg positief. Hopelijk is het ook van goede kwaliteit.

Verpakking kan beter

Ik moet de supplementen nog uitproberen maar het kwam aan in een verpakking die niet helemaal afgesloten was de vakjes waar de supplementen inzitten waren de helft open en vielen eruit en ook lijkt het alsof de supplementen afgeven waardoor het komt geen idee.

Hi Michiel, wat vervelend! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur ons even een berichtje op [email protected] dan pakt onze kwaliteitsafdeling het direct op. Wij nemen de kwaliteit van onze producten en dus ook van de verpakking uiteraard zeer serieus.

Makkelijk en goed

Het is zeer makkelijk en merk veel verschil in energie na begin.

Over Your Daily Health Pack

Your Daily Health Pack, gepersonaliseerde en zuivere kwaliteit voedingssupplementen.