Top concept, vergeten kan bijna niet want het is zo makkelijk en je kunt het ook meenemen op reis. Nu een weekje in gebruik maar beveel het zeker aan. Enige minpuntje is dat je nog niets zelf kan toevoegen.

Bedankt voor jouw feedback Lotte, dat komt doordat het een geautomatiseerd systeem is, wij hopen dit in de toekomst wel aan te kunnen bieden :-)

De verpakking kan beter

Beste, Ik ga er vanuit dat het de beste samengestelde vitamines zijn om mijn lichaam te verstrekken. Het is handig dat alles per dag is samen gevoegd. Helaas ervaar ik de verpakking als te groot, niet stevig, niet goed scheurbaar en vallen de vitamines eronder uit. Idee kan goed werken als bovenstaande is verbeterd. Ik heb het geprobeerd maar ga er wel mee stoppen gezien het ik er meer van had verwacht. Mochten jullie dit verbeteren dan zal ik het heroverwegen en het product aanbevelen.

Bedankt voor jouw feedback, wij gaan dit zeker meenemen. We zijn altijd bezig onze producten te verbeteren.

Voel me stukken beter!

Ik was altijd erg moe en mijn energie was erg laag in de ochtend. Merk nu na 2 weken al beduidend verschil! Zou het zeker aanraden!

Top Product!!

Zeer handig voor dagelijks gebruik.

prima ervaring

wel prijzig maar prima producten.

Energie

Veel energie en een betere balans

Het concept is top!

Super handig, verschillende vitamines en supplementen in 1 verpakking. Ik ben nog een beetje zoekende naar de juiste combinatie en vul steeds voordat ik een nieuwe maand bestel de “check” in om te zien wat eruit rolt. Het is al winst dat er 1 pakket in de kast ligt ipv 6 verschillende potjes.

Boost voor de dag

Het geeft een boost aan mijn dag. Daarbij voel ik meer energie door de dag heen.

Wat goed Bart!

Super systeem

Mooi pakket. Snel bezorgd . Ben benieuwd of ik in de loop van de tijd wat van zal gaan merken .

Niet zo heel goed

Ik gebruik het nu 8 dagen en merk geen verschil. Ik wordt er op sommige dagen heel misselijk van en gevoel dat ik moet overgeven

Handig per dag verpakt. Na een week voel ik duidelijk verschil!

Zie boven

Snelle levering en top verpakking

Je vult een lijstje in en komt daarmee uit op jouw eigen vitaminen behoefte. Ik gebruik het pas een aantal dagen dus kan de werking nog niet vertellen. Wel vind ik de verpakking erg fijn en was de levering enorm snel.

Super tevreden over de vitamines

Ik gebruik de vitamines nu een tijdje en ik ben er blij mee! Sowieso vind ik de verpakking helemaal top en de uitleg die erbij zit per pil is duidelijk. De test op internet geeft je een goed advies over welk pakket bij je behoefte past. Ik ben fan!

Veel producten geprobeerd maar YDH met afstand de beste!

Na een lange zoektocht en de juiste afstemming van vitamines bij Your Daily Healtpack uitgekomen. Voel mij dagelijks energieker, fitter, meer focus bij dagelijkse taken en makkelijk in gebruik. Geen variaties meer met allerlei verschillende merken en potjes! Echt een aanrader! Thanks YDH!

Thanks Stan! Wat fijn om te horen dat het zoveel voor je doet!

Ontzettend tevreden

Heel tevreden

Goede producten, mooie vormgeving

Mijn eerste indruk van Your Daily Health Pack was al goed. Het is mooi vormgegeven. Strak, modern en heel gebruiksvriendelijk. Het is altijd lastig om te bepalen of de vitamines hun werk doen. Ik heb meer leefstijl veranderingen doorgevoerd. Ik voel mij sinds het gebruik ervan in elk geval fijner in mijn lichaam. Ik ben dus zeker van plan om vaker te bestellen om dit gevoel vast te houden.

Prefect

Deze pack is praktisch en echt iets waar ik naar op zoek was. Geen moeilijk gedoe met allerlei potjes maar in handige verpakking en gebaseerd op mijn behoefte!

Duur in aanschaf

Te duur in aanschaf en in abonnementsvorm

Geweldige manier van supplementen

Ik vind het erg fijn om aangepaste supplementen te krijgen in 1 verpakking, in plaats van een medicijnen kast.

Professioneel en duidelijk

Ik gebruik het nog niet lang genoeg om te kunnen zeggen of het wat doet (5 dagen) maar de bestelling wat heel snel bezorgd en het is duidelijk wat er allemaal in zit. Als ik deze verpakking op heb bestel ik zeker een nieuwe.

Heel erg handig ook om mee op vakantie te nemen.

Precies alles wat je per dag nodig hebt.

Super handig

Ik ben nu een week verder dus echte resultaten heb ik nog niet, maar ik merk wel dat ik al meer energie krijg. Het kant en klare pakket is natuurlijk gewoon super makkelijk. Het ligt s'ochtends klaar en ik hoef er niet meer over na te denken. Ik ga volgende maand zeker weer een pack bestellen.

Erg goed

Handig verpakt snelle levering resultaat moet nog blijken pas 9 dagen bezig

Handig

Of mijn energie etc helemaal is kan ik nog niet helemaal zeggen, daarvoor gebeurt er momenteel nog teveel in mijn leven. Het besef dat je iedere dag de juiste hoeveelheid supplementen ter beschikking hebt wat gebaseerd is op mijn behoeftes geeft enorm veel rust en vertrouwen. Alleen dat al is voor mij een reden om hier vaker gebruik van te maken.

Na huid en haar probeer ik nu een andere set, vond de huid en haar pillen fijn maar vrij groot. Handige verpakking alleen jammer dat het erg prijzig is ten opzichte van andere aanbieders.

Over Your Daily Health Pack

Your Daily Health Pack, gepersonaliseerde en zuivere kwaliteit voedingssupplementen.