Mooie kwaliteit

Demi is super! De problemen die er door het transport even waren heeft zij super opgelost! Bedankt

op afspraak, feilloos geleverd, vriendelijk

Alles ok!

Zeer vlugge correcte levering

Levering gemakkelijk op te volgen. Zeer goed verpakt. Een aanrader.

Duidelijke omschrijving , vlotte levering

Alles prima. Goede kwaliteit

snelle service van onberispelijk verpakte kwaliteitsproducten

eerste en zeer goede ervaring. Topkwaliteit

perfect

perfect

snelle, vriendelijke levering, mooie stevige ladder

Absoluut niks aan te merken op de service. De ladder werd sneller dan beloofd geleverd. Hele mooie, stevige ladder. Correcte prijs ook.

trage levering, goed product

de levering liet 14 dagen op zich wachten de planken zijn mooi, zeker wat ik ervan verwachte

Doet wat het beloofd

Keurig verpakt en op tijd verzonden.

op tijd gelever, had de kleur donkerder vverwacht, maar toch tevreden

OK

zeer vlotte service en kwalitatief product

steeds een zeer vlotte service en kwalitatieve producten de zoldertrapjes zijn een leuke en betaalbare oplossing

Fast delivery and easy assembly.

goeie website, maar matig eindproduct

we bestelden een beuken molenaarstrap: de linker lange zijde was zoals het hoort in mooi blank hout, de rechter lange zijde echter trekt er niet op: vol met grijze 'weren' over twee meter. Jammer dat het niet omgekeerd was, want we zien enkel op die rechterzijde ... Ik kan me niet inbeelden dat men zulks oplevert want je moet er geen kenner voor zijn om dat te zien.

Goedemorgen, Bedankt voor uw review en wat vervelend dat u niet tevreden bent met de trap. We kunnen de trap omruilen voor een andere. Ik zal u prive mailen hiervoor om dit in werking te zetten. Excuses voor het ongemak!

Good service and nice product. The videos are a great help!

I found the product I needed (ladder hooks) at a great price and good quality. By watching your video I was able to understand how to hang a ladder - I have been trying to figure it out for a long time and finally after watching your video I understand what to do.

Ze doen goed werk.Attente klantenservice.

Goed communicatie + product voldoet aan de verwachtingen.

Top werk aanrader

Heb mijn bestelling geplaatst en ze hebben geleverd op de beloofde dag Een echte aanrader Ze hebben mooie producten

top

top

zeer tevreden

Met de duidelijke instructies op de website en de handige filmpjes op de website konden we de juiste ladder bestellen voor ons project. Hij werd correct volgens de afspraken geleverd. Wij zijn tevreden klanten.

Bon produit

Bon produit, bonne qualité. Les marches font 8cm de profondeur Les visses et accessoires fournis ne s'adaptent pas convenablement aux pièces commandées. Les visses fournies sont trop grandes pour les trous pré perforés.

Ladder

Alles was er en op tijd kan niks slecht zeggen

Prijs- kwaliteit is TOP! Ideale trap naar onze zolder. Klein minpuntje, de treden staan dicht op elkaar.

Top product

.Mooi afgewerkte producten, correct geleverd.

Mooi en degelijk prodcut

Wij hebben, omwille van de afmetingen van onze trapleuning, gekozen om alle onderdelen apart te bestellen. (bovenleuning, ballusters, spijlen, onderkant) Alles werd correct, onbeschadigd en snel geleverd. Bij de afzonderlijke onderdelen worden geen schroeven of ander bevestigingsmateriaal meegeleverd en ook naar de precieze samenstelling was het wat zoeken. Aan de hand van foto's zijn we eruit geraakt en omdat we over veel klusmateriaal beschikken verliep de plaatsing ook vlot. Het plaatsen van afzonderlijke onderdelen, vergt dus wat ervaring maar voorts is dit een zeer goed product. We kregen snel geleverd wat we hadden besteld.

Leuk trapje goede service