zeer vlotte service en kwalitatief product

steeds een zeer vlotte service en kwalitatieve producten de zoldertrapjes zijn een leuke en betaalbare oplossing

Fast delivery and easy assembly.

goeie website, maar matig eindproduct

we bestelden een beuken molenaarstrap: de linker lange zijde was zoals het hoort in mooi blank hout, de rechter lange zijde echter trekt er niet op: vol met grijze 'weren' over twee meter. Jammer dat het niet omgekeerd was, want we zien enkel op die rechterzijde ... Ik kan me niet inbeelden dat men zulks oplevert want je moet er geen kenner voor zijn om dat te zien.

Goedemorgen, Bedankt voor uw review en wat vervelend dat u niet tevreden bent met de trap. We kunnen de trap omruilen voor een andere. Ik zal u prive mailen hiervoor om dit in werking te zetten. Excuses voor het ongemak!

Good service and nice product. The videos are a great help!

I found the product I needed (ladder hooks) at a great price and good quality. By watching your video I was able to understand how to hang a ladder - I have been trying to figure it out for a long time and finally after watching your video I understand what to do.

Ze doen goed werk.Attente klantenservice.

Goed communicatie + product voldoet aan de verwachtingen.

Top werk aanrader

Heb mijn bestelling geplaatst en ze hebben geleverd op de beloofde dag Een echte aanrader Ze hebben mooie producten

zeer tevreden

Met de duidelijke instructies op de website en de handige filmpjes op de website konden we de juiste ladder bestellen voor ons project. Hij werd correct volgens de afspraken geleverd. Wij zijn tevreden klanten.

Bon produit

Bon produit, bonne qualité. Les marches font 8cm de profondeur Les visses et accessoires fournis ne s'adaptent pas convenablement aux pièces commandées. Les visses fournies sont trop grandes pour les trous pré perforés.

Ladder

Alles was er en op tijd kan niks slecht zeggen

Prijs- kwaliteit is TOP! Ideale trap naar onze zolder. Klein minpuntje, de treden staan dicht op elkaar.

Top product

.Mooi afgewerkte producten, correct geleverd.

Mooi en degelijk prodcut

Wij hebben, omwille van de afmetingen van onze trapleuning, gekozen om alle onderdelen apart te bestellen. (bovenleuning, ballusters, spijlen, onderkant) Alles werd correct, onbeschadigd en snel geleverd. Bij de afzonderlijke onderdelen worden geen schroeven of ander bevestigingsmateriaal meegeleverd en ook naar de precieze samenstelling was het wat zoeken. Aan de hand van foto's zijn we eruit geraakt en omdat we over veel klusmateriaal beschikken verliep de plaatsing ook vlot. Het plaatsen van afzonderlijke onderdelen, vergt dus wat ervaring maar voorts is dit een zeer goed product. We kregen snel geleverd wat we hadden besteld.

Leuk trapje goede service

Een top- service ban a tot z. Fantastische ervaring!

Wou dringende bestelling doen maar las dat er vertraging kon zijn. Een telefoontje om uit te leggen wat onze situatie was en s anderendaags werden we Geholpen. Gewoon top!

Mooi ambachtelijk werk en betaalbaar

De kwaliteit van onze nieuwe pluk- en dakladder beantwoorden allebei volledig aan mijn verwachting. Degelijk materiaal aan betaalbare prijs. . Opvolging van de levering door de fabrikant. Die zich beetje zorgen maakte over de snelheid. Dit pakket binnen 14 dagen geleverd is absoluut geen probleem. Dus bij deze : voldoende snelle en efficiënte levering ;-)

Prima uitleg en afhandeling

Op een klein akkefietje bij de levering na, gewoon uitstekend.

Prachtig product geleverd

Heel mooi en praktisch laddertje dat perfect past waarvoor het gekocht is. Prima kwaliteit. Goeie prijs.

loved it maar...

Ik hou ervan! Maar het kwam aan zonder goed te zijn geverfd en een deel is wit in plaats van zwart.

Materiaal op 1 dag in België geleverd, top service

correcte en snelle levering

betrouwbaar, correct en snel.

een partikulier zijn uren kosten ook geld

Ik bestelde twee balustrades, 1 van 3.2 m en 1 van 1 m. I Wij hebben twee verschillende producten gehad. kleurverschil na het hout te sappen en verschillende onderlat. Onvrede geuit aan houtenladders welke een nieuw product zullen opsturen. Deze nieuwe producten ging men vandaag leveren. Doch de transporteur XXL stuurt mail voor levering morgen. Dit houd in uren voor schilderen kwijt, extra dag thuis om artikel te wisselen. Alsof wij niet moeten werken.

Beste Erik, Bedankt voor uw review. Door de twee slechte ervaringen hebben we ons best gedaan om een goede oplossing te zoeken. We hebben nieuwe producten gestuurd die helaas op een verkeerde dag geleverd werden, Hierbij hebben we een tegemoetkoming aangeboden die u heeft afgeslagen. Helaas kunnen we niks meer doen, dus zouden we het graag op deze manier afsluiten.

Snelle levering, alles volgens beloftes, geweldig materiaal!

De trap is zeer degelijk, mooi gelakt en voldoet perfect aan alle verwachtingen. Ook de halen en barre zijn perfect. Zelfs de bijgeleverde schroeven beantwoordden aan de verwachtingen van mijn man!

alles was naar wens.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.