Een top- service ban a tot z. Fantastische ervaring!

Wou dringende bestelling doen maar las dat er vertraging kon zijn. Een telefoontje om uit te leggen wat onze situatie was en s anderendaags werden we Geholpen. Gewoon top!

Mooi ambachtelijk werk en betaalbaar

De kwaliteit van onze nieuwe pluk- en dakladder beantwoorden allebei volledig aan mijn verwachting. Degelijk materiaal aan betaalbare prijs. . Opvolging van de levering door de fabrikant. Die zich beetje zorgen maakte over de snelheid. Dit pakket binnen 14 dagen geleverd is absoluut geen probleem. Dus bij deze : voldoende snelle en efficiënte levering ;-)

Prima uitleg en afhandeling

Op een klein akkefietje bij de levering na, gewoon uitstekend.

Prachtig product geleverd

Heel mooi en praktisch laddertje dat perfect past waarvoor het gekocht is. Prima kwaliteit. Goeie prijs.

loved it maar...

Ik hou ervan! Maar het kwam aan zonder goed te zijn geverfd en een deel is wit in plaats van zwart.

Materiaal op 1 dag in België geleverd, top service

correcte en snelle levering

betrouwbaar, correct en snel.

een partikulier zijn uren kosten ook geld

Ik bestelde twee balustrades, 1 van 3.2 m en 1 van 1 m. I Wij hebben twee verschillende producten gehad. kleurverschil na het hout te sappen en verschillende onderlat. Onvrede geuit aan houtenladders welke een nieuw product zullen opsturen. Deze nieuwe producten ging men vandaag leveren. Doch de transporteur XXL stuurt mail voor levering morgen. Dit houd in uren voor schilderen kwijt, extra dag thuis om artikel te wisselen. Alsof wij niet moeten werken.

Beste Erik, Bedankt voor uw review. Door de twee slechte ervaringen hebben we ons best gedaan om een goede oplossing te zoeken. We hebben nieuwe producten gestuurd die helaas op een verkeerde dag geleverd werden, Hierbij hebben we een tegemoetkoming aangeboden die u heeft afgeslagen. Helaas kunnen we niks meer doen, dus zouden we het graag op deze manier afsluiten.

Snelle levering, alles volgens beloftes, geweldig materiaal!

De trap is zeer degelijk, mooi gelakt en voldoet perfect aan alle verwachtingen. Ook de halen en barre zijn perfect. Zelfs de bijgeleverde schroeven beantwoordden aan de verwachtingen van mijn man!

alles was naar wens.

Rapide et sérieux

Je recommande.

correcte afhandeling

correcte goederen geleverd volgens bestelling en zeer snel geleverd correct verpakt

Zeer te vrede

Opmerking : bij het uitpakken was er bij één trap de onderste trede beschadigd

Top molenaarstrap

Een dag te laat geleverd. Wel topservice!

Topkwaliteit Vlotte levering

Zeer tevreden over deze aankoop

Exellente service, uitstekende producten en snelle levering

Exellente service en uitstekende producten. Levering zoals beloofd de dag na bestelling

Prima niks op aan te merken.

Vlotte tweede aanbieding

Oké

Snelle en correcte levering van mooi materiaal

Perfect, voor herhaling vatbaar

Snel geleverd en kwaliteitsvolle trap

Goed materiaal, geld waard

Goed materiaal, geld waard

Aangenaam werken

Goede communicatie Snel en correcte levering Even ging het mis met de bezorger maar dit werd snel opgelost…

Supersnelle levering en top kwaliteit

Top gewoonweg

Omschrijving misleidend

Ik kreeg en betaalde 4 haken ipv 2. In de omschrijving staat ''1'' en dat zou beter als ''1 paar'' worden omschreven.

Bovendijk 157 3045 PD Rotterdam

010 3140951