Aangenaam werken

Goede communicatie Snel en correcte levering Even ging het mis met de bezorger maar dit werd snel opgelost…

Supersnelle levering en top kwaliteit

Top gewoonweg

Omschrijving misleidend

Ik kreeg en betaalde 4 haken ipv 2. In de omschrijving staat ''1'' en dat zou beter als ''1 paar'' worden omschreven.

Top service in alle opzichten

Perfect in orde met alles .

Topservice en supersnel

Mooi materiaal en perfecte levering

Mooie trap!

Mooie trap voor de mezzanine in de slaapkamer van mijn dochter. Snelle verzending, goede kwaliteit, eerlijke prijs.

Alle nodige uitleg staat op de website en de bestelling en de levering verliepen vlot.

Prima ladder, goede levering

De ladder ziet er mooi uit. We zijn er heel blij mee. Duidelijke informatie op de website. Levering was ook prima, bij de buurvrouw omdat wij niet thuis waren.

vlotte levering

mooie ladders, weinig schuurwerk gehad voor het olieën, bij 1 ladder was een beschadiging, we hebben het zelf kunnen oplossen .

Mooie stabiele trap, snelle en vriendelijke levering!

Mooie stabiele trap, snelle en vriendelijke levering!

Mooi materiaal met perfecte levering

Visueel mooi zoals op foto , prima kwaliteit, snel geleverd

Uitstekende service en kwaliteit

Snelle levering, en een uitstekend kwalitatieve ladder. Wij kochten een ladder voor onze mezzanine, en zijn heel tevreden!

zeer correcte service

Duidelijke website, correcte omschrijving van de artikelen, juiste leverinformatie, goede kwaliteit van de producten; kortom: een 10!

Snel geleverd en top kwaliteit

Zelfs tijdens de feestdagen in 2 dagen bij ons. Mooi gemaakte ladder. Past prima.

Goed en snel ontvangen

Aankoop zeer snel en goed verpakt ontvangen. Zeker aan te bevelen winkel.

Mooi materiaal

Mooi net zoals ik had verwacht en heel deglijk kwaliteit

Correcte transactie

Heel duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Heel eenvoudig om te bestellen en heel correct qua levering.

Super goed

Levering was op tijd mooi en veilig geleverd

Prima bedrijf

De bestelling verliep vrij vlot op de mooie site. De levering liep wat op zich wachten maar dit was door de eindejaars rush. Een vriendelijk berichtje verzekerde mij ervan dat het Kerstpakje nog op tijd zou toekomen. De verpakking was heel goed verzorgd, super. Het product was heel degelijk, zoals de omschrijving vermeldde. Een aanrader.

Goede levering zoals afgesproken.

De trap is ondertussen door mij vlot geplaatst zoals voorzien.

Mooie kwalitatieve ladder

Goede prijs kwaliteit. Snel geleverd. Mooie ladder en goede kwaliteit. Zeer tevreden.

Perfect!

Prima materiaal, prima service, prima opvolging en levering.

Bovendijk 157

3045 PD Rotterdam