correcte afhandeling

snel geregeld

Dank Herman, voor je super review! Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Perfecte service, snelle levering

Online ben ik snel en kundig geholpen bij mijn keuzes. Daarna is alles snel en kundig geleverd. Top! Kleine tip: iets van een papieren handleiding bij de verzending - wat gebruik je waarvoor (lijm en kit bijv) zou helemaal waanzinnig zijn.

Bedankt Mark, we zullen jouw opmerking in overweging nemen. Fijn dat alles snel geleverd is! Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Goed en snel geleverd

Binnen enkele dagen was alles netjes en snel geleverd

Bedankt Erik, voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Fantastische service!

Fantastische service!

Dank je Philip voor deze 10! met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Goed bedrijf

Prima bedrijf goeie prijs

top service !

snelle levering en zeer goed product .

Bedankt Jurgen, voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Communicatie kan beter

Bestelproces goed en snel verlopen. Omdat ik had gekozen voor zelf afhalen heb ik circa 10 dagen gewacht op het bericht dat bestelling klaar zou liggen in het magazijn. Uiteindelijk zelf maar gebeld waar de bestelling bleef. Kreeg toen te horen dat deze al een tijdje klaar lag om afgehaald te worden. Communicatie hierover kan wel verbeterd worden. Medewerker zei dat hij dacht dat hij gebeld had maar wij hadden geen oproep op onze bellijst staan. Jammer. Uiteindelijk alles wel goed afgewerkt.

Bedankt voor de review Wil, we zullen hier zeker attenter op zijn. Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Duidelijke website, snelle levering, goede kwaliteit/ prijs verhouding, goede klantenservice

EPMD en toebehoren besteld voor terrasoverkapping, vlotte bestelling, snelle levering, keurig netjes verpakt. We mistte 1 kan lijm, kan gebeuren, mailtje gestuurd, de volgende dag om 7.15u stonden ze al aan de deur met een kan lijm. Helemaal TOP!!

Beste Marian. Dank voor deze mooie review! Fijn te horen dat de lijm mooi op tijd is nageleverd. Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Goede site

Helemaal top zo een mooie review! Met vriendelijke groet, Team EPDM-Shop

Vriendelijke medewerker, snelle levering

Klusbedrijf RJ - Schiedam over EPDMshop: EPDMshop heeft mij binnen zeer korte tijd 10 m2 EPDM rubber (incl lijm) kunnen leveren. Ook werd nog wat advies gegevens over te gebruiken lijm. Vervoerder belde nog even extra om precies te weten waar te leveren. Helemaal top!

Beste Robert-Jan, Dank voor uw mooie en zeer positieve review! Met vriendelijke groet, Team-EPDMshop

Correcte levering

Product binnen afgesproken tijd geleverd

Dank Roland voor je super mooie review! Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Vlot geleverd

Alles is goed verlopen, behalve een heel ambetante chauffeur die leverde. Maar die kiezen jullie uiteraard niet zelf.....

Beste Johan, bedankt voor uw review, spijtig om te horen dat u een vervelende ervaring had met de chauffeur. Wij zullen contact opnemen met de transporteur om te horen wat er gebeurd is. Onze excuses voor het ongemak. En inderdaad wij kiezen de chauffeurs niet zelf uit. Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Super bedankt voor de mooie woorden Marc. Met vriendelijke groet, Team EPDM-Shop

Op tijd geleverd

Goed verpakt Mooi op tijd Deugdelijke epdm Is helemaal naar wens

Fijn te horen Frank! Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Aanrader

Bedankt voor uw postieve review! Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

GOED SNEL NOOIT GEZEIK

toppie

Bedankt Willem voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

super , snelle opvolging en levering

super , snelle opvolging en levering

Beste Bert, Heel erg bedankt voor deze mooie en super positieve review! Met vriendelijke groet, Team EPDMshop

Verzending liep verkeerd maar snel weer opgelost

Mijn pakketje werd op een ander adres afgeleverd. Maar was binnen no time opgelost .

Fijn te horen dat het opgelost is Martijn!

Confom de verwachting!

Gemakkelijk bestelproces en snel in huis. Voor mij (de klusjesman voor thuis) was het voor de eerste dat ik dit materiaal verwerkte. Dank zij YouTube filmpjes heb je dan ook nog extra ondersteuning. En ik kan zeggen het is gelukt! Met geduld en zorgvuldigheid heb ik nu mijn goot bekleed. Het ziet er goed uit en vanaf straatniveau is het niet zichtbaar. De hevige regenbuien van vandaag en gisteren laten een waterdicht resultaat zien.

Fijn te horen Aart!

Snel, conform afspraak

Net als bij de vorige bestelling ook nu weer snel geleverd. Dus weer voor herhaling vatbaar.

Dank je Rene, voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

goed assortiment, snel, correct en praktisch ingepakt het bestelde ontvangen.

Super !

Bedankt Bert voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Duidelijke website, met handig rekentool.

Duidelijke uitleg, ook per telefoon. Een puntje van aandacht is de communicatie met het extern transport bedrijf. Deze stonden beide uit het niets aan de deur, terwijl er natuurlijk niemand thuis was. Mvg. Peter

Onduidelijke communicatie maar goed geleverd

Communicatie over levering was uitermate teleurstellend! Heb op maandagavond alles besteld, kreeg de dinsdag al een mailtje dat alles klaar lag voor de levering. Na dikke week toch maar eens gebeld waar alles bleef. Bleek dat het op maat te maken EPDM nog gedaan moest worden en dat het nog wel een week kon duren.. Uiteindelijk stond er dik twee weken later, ineens een vrachtwagen voor de deur met een pallet met mn spullen, geen aankondiging en niks, was toevallig thuis aan het werk om de pallet aan te kunnen nemen. Alle materialen verder zijn prima. Over kwaliteit van de spullen geen enkele opmerking verder.

Beste Hylke, Helaas duurt maatwerk langer dan standaard EPDM, als het op de productie locatie topdrukte is duurt het daardoor soms wat langer. Mbt de levering, deze transporteur heeft geen track en trace systeem, dit gaat waarschijnlijk veranderen. Excuses voor het ongemak, gelukkig bent u tevreden over de materialen waar het uiteindelijk om gaat. Met vriendelijke groet, Team EPDM-Shop

goede prijs site en doen wat ze beloven

Het is een 9 beoordeling en geen 10 omdat de verzend melding , track and trace, niet verkregen is. Maar verder zeer tevreden

Beste Frans, bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, team EPDM-Shop

Lekker geregeld en mooi op tijd

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Prima keuze en niet duur. Top

Merci Hans, voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Team EPDM-Shop

Over EPDMshop

EPDMshop.nl De webshop van Nederland en België voor al u EPDM-producten!