Duidelijke website, snelle levering, goede kwaliteit/ prijs verhouding, goede klantenservice

EPMD en toebehoren besteld voor terrasoverkapping, vlotte bestelling, snelle levering, keurig netjes verpakt. We mistte 1 kan lijm, kan gebeuren, mailtje gestuurd, de volgende dag om 7.15u stonden ze al aan de deur met een kan lijm. Helemaal TOP!!

Beste Marian. Dank voor deze mooie review! Fijn te horen dat de lijm mooi op tijd is nageleverd. Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Goede site

Helemaal top zo een mooie review! Met vriendelijke groet, Team EPDM-Shop

Vriendelijke medewerker, snelle levering

Klusbedrijf RJ - Schiedam over EPDMshop: EPDMshop heeft mij binnen zeer korte tijd 10 m2 EPDM rubber (incl lijm) kunnen leveren. Ook werd nog wat advies gegevens over te gebruiken lijm. Vervoerder belde nog even extra om precies te weten waar te leveren. Helemaal top!

Beste Robert-Jan, Dank voor uw mooie en zeer positieve review! Met vriendelijke groet, Team-EPDMshop

Correcte levering

Product binnen afgesproken tijd geleverd

Dank Roland voor je super mooie review! Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Vlot geleverd

Alles is goed verlopen, behalve een heel ambetante chauffeur die leverde. Maar die kiezen jullie uiteraard niet zelf.....

Beste Johan, bedankt voor uw review, spijtig om te horen dat u een vervelende ervaring had met de chauffeur. Wij zullen contact opnemen met de transporteur om te horen wat er gebeurd is. Onze excuses voor het ongemak. En inderdaad wij kiezen de chauffeurs niet zelf uit. Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Super bedankt voor de mooie woorden Marc. Met vriendelijke groet, Team EPDM-Shop

Op tijd geleverd

Goed verpakt Mooi op tijd Deugdelijke epdm Is helemaal naar wens

Fijn te horen Frank! Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Aanrader

Bedankt voor uw postieve review! Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

GOED SNEL NOOIT GEZEIK

toppie

Bedankt Willem voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

super , snelle opvolging en levering

super , snelle opvolging en levering

Beste Bert, Heel erg bedankt voor deze mooie en super positieve review! Met vriendelijke groet, Team EPDMshop

Verzending liep verkeerd maar snel weer opgelost

Mijn pakketje werd op een ander adres afgeleverd. Maar was binnen no time opgelost .

Fijn te horen dat het opgelost is Martijn!

Confom de verwachting!

Gemakkelijk bestelproces en snel in huis. Voor mij (de klusjesman voor thuis) was het voor de eerste dat ik dit materiaal verwerkte. Dank zij YouTube filmpjes heb je dan ook nog extra ondersteuning. En ik kan zeggen het is gelukt! Met geduld en zorgvuldigheid heb ik nu mijn goot bekleed. Het ziet er goed uit en vanaf straatniveau is het niet zichtbaar. De hevige regenbuien van vandaag en gisteren laten een waterdicht resultaat zien.

Fijn te horen Aart!

Snel, conform afspraak

Net als bij de vorige bestelling ook nu weer snel geleverd. Dus weer voor herhaling vatbaar.

Dank je Rene, voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

goed assortiment, snel, correct en praktisch ingepakt het bestelde ontvangen.

Super !

Bedankt Bert voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Duidelijke website, met handig rekentool.

Duidelijke uitleg, ook per telefoon. Een puntje van aandacht is de communicatie met het extern transport bedrijf. Deze stonden beide uit het niets aan de deur, terwijl er natuurlijk niemand thuis was. Mvg. Peter

Onduidelijke communicatie maar goed geleverd

Communicatie over levering was uitermate teleurstellend! Heb op maandagavond alles besteld, kreeg de dinsdag al een mailtje dat alles klaar lag voor de levering. Na dikke week toch maar eens gebeld waar alles bleef. Bleek dat het op maat te maken EPDM nog gedaan moest worden en dat het nog wel een week kon duren.. Uiteindelijk stond er dik twee weken later, ineens een vrachtwagen voor de deur met een pallet met mn spullen, geen aankondiging en niks, was toevallig thuis aan het werk om de pallet aan te kunnen nemen. Alle materialen verder zijn prima. Over kwaliteit van de spullen geen enkele opmerking verder.

Beste Hylke, Helaas duurt maatwerk langer dan standaard EPDM, als het op de productie locatie topdrukte is duurt het daardoor soms wat langer. Mbt de levering, deze transporteur heeft geen track en trace systeem, dit gaat waarschijnlijk veranderen. Excuses voor het ongemak, gelukkig bent u tevreden over de materialen waar het uiteindelijk om gaat. Met vriendelijke groet, Team EPDM-Shop

goede prijs site en doen wat ze beloven

Het is een 9 beoordeling en geen 10 omdat de verzend melding , track and trace, niet verkregen is. Maar verder zeer tevreden

Beste Frans, bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, team EPDM-Shop

Lekker geregeld en mooi op tijd

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Prima keuze en niet duur. Top

Merci Hans, voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Team EPDM-Shop

Uitstekende prijs kwaliteit snelle levering

Eerste keer besteld bij epdmshop, volgende keer weer. De bestelde ronde daktrim incl hoekstukken is goed van kwaliteit en pasvorm, en door het grote montage opleg vlak goed te monteren met de bijgeleverde schroeven.

Beste Raimond, Wat een mooie review, fijn te horen dat alles naar wens is! Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Verzonden maar toch niet

Website vermeldt levering binnen 2 werkdagen. Ik kreeg idd een mail dat het na 2 dagen klaar lag voor verzending. Alleen heeft het 5 dagen klaar gelegen voor verzending. Klantenservice ontkende zelfs dat de mail die ik had, gezonden was. Nadat ik deze nog eens toestuurde heb ik niets meer gehoord.

Beste Tim. Jammer dat u het zo ervaren heeft, wat u besteld had was maatwerk. Maatwerk duurt nu eenmaal langer dan het standaard EPDM. U heeft inderdaad die mail gestuurd, ik heb deze als gelezen beschouwd en dit intern besproken. U heeft dinsdag 6 september besteld en het is 8 september naar u verzonden. Helaas zit er dan een weekend tussen maar daar is niks aan te doen. Dus al met al nog een korte levertijd voor maatwerk. Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

flexibel en meedenkend

Obv telefoongesprek besteld, via webconfigurator bleek niet dat het een speciale afmeting was op maat. Lange levertijd, gebeld en order werd aangepast naar een standaard (te grote) afmeting waardoor ik mijn project toch op tijd kon afronden. Netjes en meedenkend!

Bedankt voor de mooie review Sander! Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Vlotte bestelling en levering

Kwaliteit van de EPDM is zoals verwacht. Correcte en vlugge levering. Goed verpakt. Enige opm. Betalen via ING vanuit belgië lukte niet.

Bedankt voor uw positieve review, helaas kunnen wij niets veranderen aan deze betaalmethode vanuit België. Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Keurige afhandeling, top

Heel fijn dat je epdm per meter kan kopen. Snelle levering en keurig verzorgd.

Wat fijn om te horen Harry! Bedankt voor deze positieve review! Met vriendelijke groet, Team VDM

Goede eerste indruk

Had als particulier snel dakbedekking nodig voor een klein schuurtje (7 m2). Stuitte in mijn zoektocht op deze winkel en zij hadden wat ik zocht. Op mijn vragen (als leek) via de mail werd heel snel gereageerd: mijn keus was op voorraad en kon ‘t niet lang daarna al ophalen. Product werkt tot volle tevredenheid: ondanks hevige regenbuien blijft alles droog.

Ook u bedankt voor de mooie woorden! Met vriendelijke groet, Team VDM

goed spul; snel geleverd

goed spul; snel geleverd

Bedankt voor de mooie review Gerard! Met vriendelijke groet, Team VDM

Over EPDMshop

EPDMshop.nl De webshop van Nederland en België voor al u EPDM-producten!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.