Uitstekende prijs kwaliteit snelle levering

Eerste keer besteld bij epdmshop, volgende keer weer. De bestelde ronde daktrim incl hoekstukken is goed van kwaliteit en pasvorm, en door het grote montage opleg vlak goed te monteren met de bijgeleverde schroeven.

Beste Raimond, Wat een mooie review, fijn te horen dat alles naar wens is! Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Verzonden maar toch niet

Website vermeldt levering binnen 2 werkdagen. Ik kreeg idd een mail dat het na 2 dagen klaar lag voor verzending. Alleen heeft het 5 dagen klaar gelegen voor verzending. Klantenservice ontkende zelfs dat de mail die ik had, gezonden was. Nadat ik deze nog eens toestuurde heb ik niets meer gehoord.

Beste Tim. Jammer dat u het zo ervaren heeft, wat u besteld had was maatwerk. Maatwerk duurt nu eenmaal langer dan het standaard EPDM. U heeft inderdaad die mail gestuurd, ik heb deze als gelezen beschouwd en dit intern besproken. U heeft dinsdag 6 september besteld en het is 8 september naar u verzonden. Helaas zit er dan een weekend tussen maar daar is niks aan te doen. Dus al met al nog een korte levertijd voor maatwerk. Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

flexibel en meedenkend

Obv telefoongesprek besteld, via webconfigurator bleek niet dat het een speciale afmeting was op maat. Lange levertijd, gebeld en order werd aangepast naar een standaard (te grote) afmeting waardoor ik mijn project toch op tijd kon afronden. Netjes en meedenkend!

Bedankt voor de mooie review Sander! Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Vlotte bestelling en levering

Kwaliteit van de EPDM is zoals verwacht. Correcte en vlugge levering. Goed verpakt. Enige opm. Betalen via ING vanuit belgië lukte niet.

Bedankt voor uw positieve review, helaas kunnen wij niets veranderen aan deze betaalmethode vanuit België. Met vriendelijke groet, Team EPDM-shop

Keurige afhandeling, top

Heel fijn dat je epdm per meter kan kopen. Snelle levering en keurig verzorgd.

Wat fijn om te horen Harry! Bedankt voor deze positieve review! Met vriendelijke groet, Team VDM

Goede eerste indruk

Had als particulier snel dakbedekking nodig voor een klein schuurtje (7 m2). Stuitte in mijn zoektocht op deze winkel en zij hadden wat ik zocht. Op mijn vragen (als leek) via de mail werd heel snel gereageerd: mijn keus was op voorraad en kon ‘t niet lang daarna al ophalen. Product werkt tot volle tevredenheid: ondanks hevige regenbuien blijft alles droog.

Ook u bedankt voor de mooie woorden! Met vriendelijke groet, Team VDM

goed spul; snel geleverd

goed spul; snel geleverd

Bedankt voor de mooie review Gerard! Met vriendelijke groet, Team VDM

Goeie service

Zeer behulpzaam, vriendelijk, vragen beantwoorden op zondag, ..

Bedankt Jens voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Team VDM

Goede kwaliteit en snel geleverd

Ben zeer tevreden. Geen problemen en correct geleverd. Een aanrader.

Bedankt voor de mooie review Nico, dat waarderen wij. Met vriendelijke groet, Team VDM

Correcte en zeer snelle levering Zeer degelijk materiaal

Bedankt Paul voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team VDM

Hebben veel op voorraad en denken goed met je mee. We hadden de pech dat we tot 2x toe de info van onze leverancier verkeerd doorkregen waardoor we het isolatiemateriaal moesten omwisselen, maar deze heren van epdm shop hebben ons steeds super geholpen en alles ook administratief snel en netjes afgehandeld. Erg fijne winkel!!

Bedankt voor deze mooie review Mandy, wordt gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Team VDM

Super service!

Joris van de EPDM Shop heeft mij perfect geholpen! Zowel met deskundig advies als het extreem snel leveren van de bestelde producten! Top bedrijf een echte aanrader!

Graag gedaan Pieter-Jan en bedankt voor het mooie compliment! Met vriendelijke groet Joris Team VDM

Super service!

Goede service en levering. Heel tevreden over dit bedrijf!

Beste Wouter, Super bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team VDM

Op tijd geleverd

Prima kwaliteit

Bedankt Jan voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Team VDM

even te weinig info

aantal lappen epdm gekocht en via de configurator de lijm erbij, Blijkt dat ik nu veel te veel lijm heb, die ik vast nog wel een.keer kan gebruiken maar daar lijkt mij geen configurator voor dan liever een m2 verbruik vermelden. Het personeel had geen m2 verbruikkennis paraat.en het staat ook niet op de site. Toch handig om te weten Ecoseal is ook een vreemde naam, niets eco aan, lees de etiketten op de lijm. .potentieel kankerverwekkend.. De lijm p150 is veel handiger aan te brengen door 4 of 5 gaten onderaan het blik te boren. Het geadviseerde systeem is op zijn minst gezegt zeer onhandig.

Goedemiddag Willem, Het ligt er ook aan hoeveel en hoe dik u de lijm aanbrengt, sommige mensen verbruiken meer lijm dan anderen. U mag altijd de lijm (binnen 2 weken na aankoop) naar ons retourneren. Mbt de P150 bodemlijm had ik u miz verteld dat u er inderdaad onderin een paar gaten dient te prikken. Het verbruik van de lijm staat trouwens gewoon op onze site vermeld. Team VDM

Goed contact alles prima.

Helaas wel in 2-en geleverd

Levering vrij snel

Goede levering.

Helemaal goed

Dit bedrijf komt haar beloftes na Ik raad dit bedrijf bij iedereen aan

Beste Jan, Zojuist heb ik uw order erbij gepakt en u heeft het grootste deel van uw bestelling ontvangen de dag nadat wij het verzonden hebben, spijtig genoeg is het knelprofiel 1 dag later aangekomen. Jammer genoeg hebben wij het transport niet in de hand. Vind het daarom ook jammer dat u ons zo een laag cijfer geeft op basis van vertraging. Team VDM

Goed en snelle levering/ophalen

Top personeel

Goed, snel geleverd. Is zoals beschrijving.

Ben tevreden..

Beste Martin, Bedankt voor uw mooie review! Met vriendelijke groet, Team VDM

alles ok !

correct, vlot , kortom prima

Beste Liliane, Bedankt voor uw mooie review! Met vriendelijke groet, Team VDM

Prefect

Voor een uitbouw zocht ik een EPDM dakbedekking. Al meerdere malen gebruikt maar op bezorgdagen vaak aan het werk. Nu vond ik via MP de EPDMshop. De keuze om de bestelling af te kunnen halen deed mij beslissen om meteen een bestelling te plaatsen. In korte tijd een bevestiging dat m'n bestelling klaar lag. EPDM opgehaald bij bijzonder vriendelijk personeel...waar vindt je dat nog ? Kortom,echt een aanrader, voor m'n volgende projecten ga ik daar zeker weer bestellen. Prettige bijkomstigheid...EPDM was bijzonder ruim op maat gesneden zodat je zeker genoeg hebt. Mvgr Rene

Beste Rene, Fijn te horen dat je zo enthousiast bent! Met vriendelijke groet, Team VDM

Overzichtelijke website, snelle levering, nette prijzen én hele mooie producten!

Dank je voor deze review!!! Met vriendelijke groet, Team VDM

Fijne winkel. Zeer tevreden.

Met de configurator op de website is het erg makkelijk om een compleet pakket te bestellen. Erg makkelijk als je geen/weinig ervaring hebt met epdm.

Beste Ron, Erg bedankt voor de zeer positieve review en fijn te lezen dat u goed geholpen bent met de configurator op onze site. Met vriendelijke groet, Team VDM

Beetje slordig

Bus met primer had enorme deuk bij aflevering. Op zich niet erg, maar wel slordig. Ik moest zelf even bellen wanneer hij werd bezorgd. Een bezorgbevestiging na het bestellen is handiger. Ik had een vraag over de primer per mail. Was onduidelijk antwoord dus moest ik ook achteraan bellen. Daarom een 6.

Beste Paulus, Vervelend om te horen dat er een deuk in uw blik zat, wellicht zal dit door transport gebeurd zijn. Waarvoor onze excuses. Mbt de bezorging, wij sturen altijd een track en trace mailtje naar de klant door zodat de zending te volgen is. Het kan zijn dat deze in uw spam box terecht gekomen is. Met vriendelijke groet, Team VDM

Over EPDMshop

EPDMshop.nl De webshop van Nederland en België voor al u EPDM-producten!