Goede kwaliteit en snel geleverd

Ben zeer tevreden. Geen problemen en correct geleverd. Een aanrader.

Bedankt voor de mooie review Nico, dat waarderen wij. Met vriendelijke groet, Team VDM

Correcte en zeer snelle levering Zeer degelijk materiaal

Bedankt Paul voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team VDM

Hebben veel op voorraad en denken goed met je mee. We hadden de pech dat we tot 2x toe de info van onze leverancier verkeerd doorkregen waardoor we het isolatiemateriaal moesten omwisselen, maar deze heren van epdm shop hebben ons steeds super geholpen en alles ook administratief snel en netjes afgehandeld. Erg fijne winkel!!

Bedankt voor deze mooie review Mandy, wordt gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Team VDM

Super service!

Joris van de EPDM Shop heeft mij perfect geholpen! Zowel met deskundig advies als het extreem snel leveren van de bestelde producten! Top bedrijf een echte aanrader!

Graag gedaan Pieter-Jan en bedankt voor het mooie compliment! Met vriendelijke groet Joris Team VDM

Super service!

Goede service en levering. Heel tevreden over dit bedrijf!

Beste Wouter, Super bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team VDM

Op tijd geleverd

Prima kwaliteit

Bedankt Jan voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Team VDM

even te weinig info

aantal lappen epdm gekocht en via de configurator de lijm erbij, Blijkt dat ik nu veel te veel lijm heb, die ik vast nog wel een.keer kan gebruiken maar daar lijkt mij geen configurator voor dan liever een m2 verbruik vermelden. Het personeel had geen m2 verbruikkennis paraat.en het staat ook niet op de site. Toch handig om te weten Ecoseal is ook een vreemde naam, niets eco aan, lees de etiketten op de lijm. .potentieel kankerverwekkend.. De lijm p150 is veel handiger aan te brengen door 4 of 5 gaten onderaan het blik te boren. Het geadviseerde systeem is op zijn minst gezegt zeer onhandig.

Goedemiddag Willem, Het ligt er ook aan hoeveel en hoe dik u de lijm aanbrengt, sommige mensen verbruiken meer lijm dan anderen. U mag altijd de lijm (binnen 2 weken na aankoop) naar ons retourneren. Mbt de P150 bodemlijm had ik u miz verteld dat u er inderdaad onderin een paar gaten dient te prikken. Het verbruik van de lijm staat trouwens gewoon op onze site vermeld. Team VDM

Goed contact alles prima.

Helaas wel in 2-en geleverd

Levering vrij snel

Goede levering.

Helemaal goed

Dit bedrijf komt haar beloftes na Ik raad dit bedrijf bij iedereen aan

Beste Jan, Zojuist heb ik uw order erbij gepakt en u heeft het grootste deel van uw bestelling ontvangen de dag nadat wij het verzonden hebben, spijtig genoeg is het knelprofiel 1 dag later aangekomen. Jammer genoeg hebben wij het transport niet in de hand. Vind het daarom ook jammer dat u ons zo een laag cijfer geeft op basis van vertraging. Team VDM

Goed en snelle levering/ophalen

Top personeel

Goed, snel geleverd. Is zoals beschrijving.

Ben tevreden..

Beste Martin, Bedankt voor uw mooie review! Met vriendelijke groet, Team VDM

alles ok !

correct, vlot , kortom prima

Beste Liliane, Bedankt voor uw mooie review! Met vriendelijke groet, Team VDM

Prefect

Voor een uitbouw zocht ik een EPDM dakbedekking. Al meerdere malen gebruikt maar op bezorgdagen vaak aan het werk. Nu vond ik via MP de EPDMshop. De keuze om de bestelling af te kunnen halen deed mij beslissen om meteen een bestelling te plaatsen. In korte tijd een bevestiging dat m'n bestelling klaar lag. EPDM opgehaald bij bijzonder vriendelijk personeel...waar vindt je dat nog ? Kortom,echt een aanrader, voor m'n volgende projecten ga ik daar zeker weer bestellen. Prettige bijkomstigheid...EPDM was bijzonder ruim op maat gesneden zodat je zeker genoeg hebt. Mvgr Rene

Beste Rene, Fijn te horen dat je zo enthousiast bent! Met vriendelijke groet, Team VDM

Overzichtelijke website, snelle levering, nette prijzen én hele mooie producten!

Dank je voor deze review!!! Met vriendelijke groet, Team VDM

Fijne winkel. Zeer tevreden.

Met de configurator op de website is het erg makkelijk om een compleet pakket te bestellen. Erg makkelijk als je geen/weinig ervaring hebt met epdm.

Beste Ron, Erg bedankt voor de zeer positieve review en fijn te lezen dat u goed geholpen bent met de configurator op onze site. Met vriendelijke groet, Team VDM

Beetje slordig

Bus met primer had enorme deuk bij aflevering. Op zich niet erg, maar wel slordig. Ik moest zelf even bellen wanneer hij werd bezorgd. Een bezorgbevestiging na het bestellen is handiger. Ik had een vraag over de primer per mail. Was onduidelijk antwoord dus moest ik ook achteraan bellen. Daarom een 6.

Beste Paulus, Vervelend om te horen dat er een deuk in uw blik zat, wellicht zal dit door transport gebeurd zijn. Waarvoor onze excuses. Mbt de bezorging, wij sturen altijd een track en trace mailtje naar de klant door zodat de zending te volgen is. Het kan zijn dat deze in uw spam box terecht gekomen is. Met vriendelijke groet, Team VDM

Vriendelijk snel

Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team VDM

Prima prijs en snelle levering

Prima prijs en snelle levering. Goede kwaliteit

Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team VDM

Goede levering

Keurig verpakt en geleverd .

Beste Gerro, Vervelend om te lezen dat uw bestelling niet aangekomen is, ik heb dit nagezocht en uw pakket is kwijtgeraakt bij de transporteur. Wij zullen vandaag uw zending opnieuw toesturen. Excuses voor het ongemak. Team VDM

goede webshop

Goedemorgen, De reden dat deze bestelling nog niet bij u geleverd is, is omdat er een artikel bij zit (Alphaflex) welke niet voorradig is. Bij dit artikel staat ook vermeld: * Let op dit artikel is niet uit voorraad leverbaar, gelieve rekening te houden met 5 tot 7 werkdagen levertijd * Dit artikel hebben wij op de dag van uw bestelling direct bij onze leverancier besteld. Helaas hebben wij deze niet snel ontvangen waardoor uw bestelling vertraging is opgelopen. Mede ook door Goede Vrijdag en Pasen duurt het wat langer dan gewoonlijk. Onze excuses voor het ongemak. Team VDM

Snelle levering, goeie prijs

Had twee spuwers nodig van 32 mm, en iets te laat gaan shoppen, dacht ik. Maar had ze toch de volgende dag binnen zodat ik ze in de luifel kon plaatsen voor de regen. Klant blij, ik blij

Fijn te horen en graag gedaan! Team VDM

Mooi product snelle levering

Producten, levering, ingepakt zeker goed voor volgende keer

Keurig afgeleverd

Leveringen vond in deelleveringen plaats, wat tot enkele vraagtekens leidde, maar hierover is door EPDM-shop keurig gecommuniceerd, en is netjes opgelost.

Geachte heer, Naar aanleiding van uw recentie hebben wij een extra item toegevoegd onder "Service" over de transportkosten en de manier waarop wij verzenden. Zo is nu duidelijk vermeld voor toekomstige klanten dat er deel-leveringen plaats kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Team VDM

Snel geleverd voor een goede prijs

Mooi assortiment en duidelijke beschrijvingen op de website. Mijn bestelling was snel en netjes verpakt geleverd, voor een goede prijs.

Bedankt voor uw mooie review! Team VDM

Over EPDMshop

EPDMshop.nl De webshop van Nederland en België voor al u EPDM-producten!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.