Vriendelijk snel

Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team VDM

Prima prijs en snelle levering

Prima prijs en snelle levering. Goede kwaliteit

Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team VDM

Goede levering

Keurig verpakt en geleverd .

Beste Gerro, Vervelend om te lezen dat uw bestelling niet aangekomen is, ik heb dit nagezocht en uw pakket is kwijtgeraakt bij de transporteur. Wij zullen vandaag uw zending opnieuw toesturen. Excuses voor het ongemak. Team VDM

goede webshop

Goedemorgen, De reden dat deze bestelling nog niet bij u geleverd is, is omdat er een artikel bij zit (Alphaflex) welke niet voorradig is. Bij dit artikel staat ook vermeld: * Let op dit artikel is niet uit voorraad leverbaar, gelieve rekening te houden met 5 tot 7 werkdagen levertijd * Dit artikel hebben wij op de dag van uw bestelling direct bij onze leverancier besteld. Helaas hebben wij deze niet snel ontvangen waardoor uw bestelling vertraging is opgelopen. Mede ook door Goede Vrijdag en Pasen duurt het wat langer dan gewoonlijk. Onze excuses voor het ongemak. Team VDM

Snelle levering, goeie prijs

Had twee spuwers nodig van 32 mm, en iets te laat gaan shoppen, dacht ik. Maar had ze toch de volgende dag binnen zodat ik ze in de luifel kon plaatsen voor de regen. Klant blij, ik blij

Fijn te horen en graag gedaan! Team VDM

Mooi product snelle levering

Producten, levering, ingepakt zeker goed voor volgende keer

Keurig afgeleverd

Leveringen vond in deelleveringen plaats, wat tot enkele vraagtekens leidde, maar hierover is door EPDM-shop keurig gecommuniceerd, en is netjes opgelost.

Geachte heer, Naar aanleiding van uw recentie hebben wij een extra item toegevoegd onder "Service" over de transportkosten en de manier waarop wij verzenden. Zo is nu duidelijk vermeld voor toekomstige klanten dat er deel-leveringen plaats kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Team VDM

Snel geleverd voor een goede prijs

Mooi assortiment en duidelijke beschrijvingen op de website. Mijn bestelling was snel en netjes verpakt geleverd, voor een goede prijs.

Bedankt voor uw mooie review! Team VDM

Duidelijk advies gekregen in de winkel. Zeker een aanrader!

Helemaal tevreden ...

Zeer vriendelijk personeel . zeer goede uitleg over wat ik precies moest gebruiken voor mijn project .. Meer lengte gekregen dan besteld , dus dat is altijd positief .. Als ik al een puntje van kritiek moet uiten is dat na het plaatsen van order de verzending iets sneller mag ...maar het mag eigenlijk geen naam hebben ... mocht ik weer wat nodig hebben kom ik 100% zeker terug bij deze leverancier

Beste Frans, bedankt voor uw mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team VDM

Snelle en duidelijke service.

Goede site om spullen te bestellen. Misschien mag het afhaalpunt wat zichtbaarder.

Top spullen en top bedrijf

Spullen zijn scherp geprijsd en een ruim assortiment. Fijn contact met de winkel, erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Dikke aanrader!!

Bedankt voor uw review en fijn dat u tevreden bent!

Goede producten en service!

Topservice en advies op maat!

Prima bedrijf en vakkundig afvies! Kom er al jaren ..

Adequaat

Wordt altijd correct geholpen

Goed geholpen

Prima winkel

Leemstraat 4 4705 RH Roosendaal

Over EPDMshop

EPDMshop.nl De webshop van Nederland en België voor al u EPDM-producten!