Ik krijg energie van deze lessen en het enthousiasme van naiomi en de groep!

In het begin vond ik het vnl erg ingewikkeld, en probeerde te veel alles goed te doen. Door de vakkundige en vrolijke begeleiding van Naiomi liet ik dat stukje los en vind ik het erg leuk. De persoonlijke aandacht die ze goed verdeeld over de groep is correct, en vooral de humor tussendoor zorgt ervoor dat het ook leuk is sporten. Ik heb er respect voor hoe ze een uur lang een les aan elkaar kan praten, mensen corrigeren en de lol erin houden. Toppie zou ik zeggen!

De lessen zijn afwisselend, opbouwend, duidelijk..naomie is helder in haar uitleg en helpt waar nodig. Ze is enthousiast en kundig, ze weet heel veel over pilates wat ze overtuigend overbrengt, daarnaast brengt ze ook humor in de lessen, wat heel prettig is. Mijn lijf voelt nu sterker en beter.

Kan niet zonder

Iedere week een les daar heb ik veel baat bij. Je blijft soepel en zo door de les heen komt alles aan bod. Maar ook de lessen op zich zijn goed, veel variatie, iedere keer andere aandachtspunten waar we veel aan hebben. Zo wordt het nooit saai en ga je iedere week weer gemotiveerd beginnen. Zeker niet te vergeten de persoonlijke aandacht en les in kleine groepen.

Om flexibel te blijven of verbetering van lichamelijke klachten is deze klassieke Pilates perfect.

Dankzij de Pilates training kan ik dingen blijven doen die ik anders niet meer kon. De training van het "Power House" en de rek en strek oefeningen hielpen en helpen mij enorm.

Professioneel en enthousiast !

Fijne en professionele lessen. Individuele begeleiding ook bij groepslessen.

Naomi geeft op een prettige manier les, met aandacht voor elk persoon

Ik volg al jaren les bij Naomi en ze legt elke week de aandacht op een bepaald onderdeel van de oefeningen. Hierdoor zijn de steeds terugkerende zelfde oefeningen toch steeds wat anders.

Elke les is een feestje!

Naomi geeft je, met haar eindeloze positiviteit, de kracht om alleen maar je uiterste best te doen en daardoor het beste uit jezelf te halen! De lessen zijn zeer ontspannen maar toch altijd weer uitdagend, vol humor en plezier, het is nooit saai. Er is altijd aandacht voor de persoon zelf en indien nodig krijg je hulp van haar om de oefeningen juist uit te voeren. Na de les verlaat je totaal relaxed en fit het gebouw.

Heel veel kwaliteit in 1 les

Super om met een kleine groep aan het werk te zijn. De begeleiding is heel goed!

Fantastische begeleiding.

Door regelmatig een Pilates training te volgen, bewuster op je houding te letten, zijn mijn rugklachten enorm afgenomen. Ik kan niet meer zonder Pilates.

In één woord “GEWELDIG!”

Zelfs na 10 jaar geniet ik nog steeds van de Pilates les in het Pilates Center van Naomi. De passie en het tomeloze enthousiasme waarmee Naomi de les telkens weer aanbied is geweldig en geeft je positieve energie. De lessen zijn voor iedereen toegankelijk en eenvoudig te boeken of te wijzigen met een gebruiksvriendelijke app. De ambiance waarin de les wordt gegeven is een mooie nieuwe ruimte.

Leuke, gezellige lessen door een ervaren Pilatesdocentesdocent.

De lessen zijn gezellig. Dankzij Naomi. Naomi ziet,als er bij iemand fysiek iets niet goed zit, dit direct en geeft dan goed advies. Dit geeft meer dan vertrouwen. Door haar kennis, niet alleen Pilates maar ook het fysieke, vind ik haar een uitstekende Pilatesdocent.

Fijne afwisselende lessen met persoonlijke aandacht

Al jaren volg ik de lessen en Naomi zorgt ervoor dat het nooit saai of eentonig wordt. Vooral de nadruk op "luisteren naar je lichaam" vind ik heel fijn. Dat zorgt ervoor dat je je niet "schuldig" hoeft te voelen als je een oefening niet perfect kunt uitvoeren.

Goed geoutilleerd, schoon center met een top docent!

Meer 'grip' op je lijf, betere houding

Prettige persoonlijke en professionele Pilates training!

Fijne persoonlijke en professionele begeleiding door Naomi. Voor elk niveau. Heeft mij heel veel gebracht in positieve zin. Top!

Professionele en prettige begeleiding

Naomi heeft verstand van zaken. Iedereen krijgt aanwijzingen die op het lichaam en de mogelijkheden van de persoon zijn aangepast. Zij is altijd vrolijk. Door pilates zijn mijn klachten sterk verminderd. Ik vind het echt een aanrader!

Goede pilateslessen

Naomi geeft deskundige pilateslessen.Ze legt veel uit,geeft alternatieve oefeningen als iemand bv rugklachten heeft.Benadrukt dat niemand hetzelfde is.Ze ziet goed waar evt blokkades /zwakke punten zitten. Heb je bepaalde klachten,dan geeft ze oefeningen mee voor thuis,als je daarom vraagt. Groepen zijn max 12 personen,zodat er ruimte is voor individuele aandacht. Ik volg al een aantal jaren Pilates les bij Naomi en heb daar echt baat bij.

Helemaal fijn!

Op eigen wijze en eigen tijdstip je beweging inplannen en uitvoeren met een glimlach op het gezicht.

Gezellig in de les. Vakkundige lessen en rekeninghoudend met de blessures van ieder.

Bij Pilates Centrum Goes is maatwerk een 100% aandacht geen slogan maar dagelijkse realiteit.

Wil je aandacht schenken aan je lijf en leden? En wil je dat vooral onder deskundige leiding doen? Dan beveel ik Naomi als docent Pilates van harte aan. Enthousiast, deskundig, inspirerend en motiverend.

Persoonsgericht Pilates!

Als ik binnen kom, ziet Naomi aan mijn houding en beweging direct welke oefening ik nodig heb! Echt super! Topper ben jij! Ik ben niet voor niks al zo lang bij je! Van pers. training vervolgen mat en nu naar de tower, ben hier zo blij mee!

Heel fijne lessen die met veel enthousiasme en deskundigheid worden gegeven.

Deze klassieke pilates lessen, die door Naomi zeer professioneel worden gegeven, zijn gericht op het hele lichaam en op de persoonlijke lichamelijke klachten waar menigeen mee kampt. Elke week is er weer een nieuwe uitdagende les, voor een ieder op maat, zodat iedereen continu mee kan doen.

Persoonlijke Pilates-training bij Naomi vergroot mijn kwaliteit van leven

Beproefde oefeningen, uitzonderlijk professionele begeleiding en grote betrokkenheid. Ik word na vele jaren persoonlijke training nog steeds iedere keer uitgedaagd en leer op een gezonde manier met grenzen om te gaan. Mijn lijf is hyper gevoelig en ik heb vaak pijnklachten. Mede dankzij Pilates blijf ik sterk en flexibel en verbaas ik mezelf nu en dan over wat ik allemaal kan.

Ervaringsdeslundige lerares.

Goede training met aandacht voor ieders lijf. Professionele en vriendelijke benadering.

Topdocent met oog en hart voor iedere deelnemer.

- duidelijke instructies met maatwerk voor iedereen - het gaat niet om presteren maar om controle over de bewegingen - ieder lijf is anders en Naomi weet precies welke oefening bij iemand past - ik gun iedereen les te krijgen van Naomi!

Uitstekende pilateslessen .

Deskundige trainer en zeer gevarieerde lessen. De groepslessen zijn met max. 12 personen en dat is heel fijn. Zo is er veel individuele aandacht. Naomi ziet wat er met je lichaam aan de hand is en geeft daar heel goed advies over en zorgt ervoor dat je alle oefeningen mee kan doen. Ik doe al heel lang pilates, maar elke les is anders. Zeer tevreden!

Over Pilates Center Goes

Wij zijn gespecialiseerd in de klassieke Pilates methode zoals Joseph Pilates het bedoeld heeft. - Small Group Mat - Small Group Tower - Privétraining Ons Center is compleet ingericht met alle traditionele Pilates toestellen die Joseph heeft uitgevonden. In eerste instantie komt de apparatuur een beetje primitief over, maar het zijn echter ingenieuze apparaten die een sportschool met vele fitness-apparaten met gemak verslaat. -Professionaliteit en kwaliteit -Veilige en effectieve bewegingsmethode -Kleine groepen -Maatwerk en 100% aandacht -Voelbaar en zichtbaar resultaat -Deskundige én enthousiaste begeleiding In ons center bieden wij een sfeervolle trainingsomgeving met vriendelijke, persoonlijke begeleiding. www.pilatescentergoes.nl