Bewust en veilig sporten, ‘jezelf onderhouden’ onder heel goede begeleiding

Heel goede begeleiding, je hebt een scherpe blik en ziet bij elke klant waar mankementen/spanning/zwakke punten zitten. Heel fijn dat hier oog voor is en om hierop gecorrigeerd te worden. Ook degenen met bepaalde klachten kunnen op deze manier op een veilige manier sporten en vooruitgang boeken! Ik heb hierdoor het vertrouwen in mijn lichaam terug gekregen, voel me een stuk sterker en durf nu weer flink te belasten zonder allerlei pijntjes. Dat is zoveel waard!! Enige verbeterpunt: met name in Coronatijden had je het vaak over Corona. Ik denk dat het beter is om in de lessen niet teveel over zo’n beladen of voor velen frustrerend onderwerp te praten, want klanten gaan naar pilates voor sport en ontspanning en het is dan niet altijd fijn om ook daar er weer aan te moeten denken. Het hoeft ook niet helemaal vermeden te worden, maar waak ervoor dat je je eigen zorgen of gedachten over zoiets niet te vaak overbrengt op de ander. Juist even weg zijn van de ‘dagelijkse sores’ kan heel fijn zijn, vooral bij het sporten, en ook voor jezelf!

Topcoach met veel vakkennis en sterk empathisch vermogen

Naomi geeft op plezierige wijze les en heeft aandacht voor elk individueel. Levert maatwerk! Ze heeft veel kennis over het functioneren van het menselijk lichaam en wijst feilloos aan waar er problemen zitten. Daar blijft het niet bij en adviseert dan welke zorgverlener je kan helpen. Succes gegarandeerd. Naomi is een echte mensenmens en een "warme" persoonlijkheid. Ik volg dan ook met veel plezier haar wijze lessen en hoop nog vele jaren deze te kunnen volgen.

Naomi, Je bent een zeer open vriendelijke gepassioneerd persoon. Die mij weer zelfvertrouwen heeft gegeven na mijn rugblessure eerst in privé lessen en nu in towerpilates en pilatesles. Ik ben blij dat ik je lessen mag volgen en raad het ook iedereen aan.

Bij Pilates Centrum Goes beweeg je onder deskundige begeleiding!

Naomi is een top trainer! Ze ziet je en weet precies welke oefeningen jouw lichaam nodig heeft!

Pilates is een weldaad voor mijn lichaam.

Doordat de oefeningen, vanaf het moment dat ik met Pilates begon, rustig zijn opgebouwd heb ik steeds meer vertrouwen in mijn lichaam gekregen. Nieuwe uitdagingen durf ik makkelijker aan mede doordat er voortdurend op de veiligheid gelet wordt tijdens het uitvoeren van de oefening. Tijdens de training wordt door de coach evt. onbalans gesignaleerd. De training is er vervolgens op gericht om het lichaam weer in balans te brengen. Pilates is niet alleen goed voor mijn lichaam maar ook voor mijn geest. Elke oefening vraagt concentratie, letten op ademhaling en houding. Pilates Training vind ik niet altijd eenvoudig maar blijft wel elke keer een uitdaging. En niet onbelangrijk ik voel me er heel prettig bij.

Hele goede lessen, echte aanrader!

Klassieke Pilates lessen, zowel mat als tower, heel afwisselend, veel goede persoonlijke aandacht. Prima opbouw van de lessen, enthousiaste en deskundige begeleiding. Ik kan niet meer zonder!

Geweldig!!!!

Naomi is heel professioneel, denkt met je mee en ze ziet je lichamelijke klachten!!!! Niets is haar teveel, en ik ga dan ook met een goed gevoel elke week naar de Pilatesles! Mijn lichaam heeft hier heel veel baat mee, ik kan niet meer zonder de Pilateslessen van Naomi!

Ik ben zeer tevreden, goede uitleg van een prof die ook corrigeert.

Lieve Naomi, ik vind je een echte prof je staat mensen bij waar het qua gezondheid iets minder gaat. Je legt alles goed uit en corrigeert hier en daar waar nodig is, kortom ik vind je een topper❣️

Deskundig en gemotiveerd.

Naomi geeft deskundig en gemotiveerd les. Zij houdt daarbij rekening met elke man en vrouw, wat zij kunnen en hun eventuele lichamelijke klachten zijn. Top.

Zeer bevlogen en deskundig

Zeer plezierige deskundige docente die heel bevlogen is en weet te enthousiasmeren!

In één woord: top!

Alle superlatieven die ik kan bedenken zijn van toepassing!

Van begin tot eind goede begeleiding, aandacht, uitleg, enthousiasmerend. Succeservaringen opgedaan!

Zeer professioneel en persoonlijk, denkt met je mee in mogelijkheden!

Mijn ervaring met Naomi is zeer goed! Ze weet wat ze doet en waar ze het over heeft. Daarnaast heeft ze heel veel kennis van het menselijk lichaam en is ze een kei in observeren/analyseren. Tijdens de training is er altijd persoonlijke aandacht, zeker als je van te voren een klacht/blessure aangeeft (reageert snel op app of email). Daarnaast geeft ze tips en zoekt ze naar wat wel mogelijk is ipv wat niet kan. Het is een uniek persoon!

Over Pilates Center Goes

Wij zijn gespecialiseerd in de klassieke Pilates methode zoals Joseph Pilates het bedoeld heeft. - Small Group Mat - Small Group Tower - Privétraining Ons Center is compleet ingericht met alle traditionele Pilates toestellen die Joseph heeft uitgevonden. In eerste instantie komt de apparatuur een beetje primitief over, maar het zijn echter ingenieuze apparaten die een sportschool met vele fitness-apparaten met gemak verslaat. -Professionaliteit en kwaliteit -Veilige en effectieve bewegingsmethode -Kleine groepen -Maatwerk en 100% aandacht -Voelbaar en zichtbaar resultaat -Deskundige én enthousiaste begeleiding In ons center bieden wij een sfeervolle trainingsomgeving met vriendelijke, persoonlijke begeleiding. www.pilatescentergoes.nl