Verkeerde levering en geen reactie

Bestelling geplaats en snelle levering maar spijtig genoeg een verkeerde levering. Reeds 2x een mail gestuurd maar geen reactie. Spijtige zaak.

Beste Cindy, Bedankt voor je bericht. Helaas hebben we geen emails van uw kunnen vinden in ons mail box. U heeft 1000 ml Binahi Nano keratine treatment besteld dit hebben we ook voor u opgestuurd met een gratis deep cleanser shampoo 1000ml. Hierna ook telefonisch contact met u opgenomen of het goed is.

Een ware verjongingskuur

Excellent

Het is simpel en makkelijk om je bestelling te plaatsen

Bins is super klantvriendelijk

Producten wordt geleverd met duidelijke instructies.

Goede producten en snel bezorgd!

4delige set besteld

4delige set besteld. 1 artikel hiervan was niet meegeleverd. (Belangrijkste artikel) nadat ik zelf contact met de klantenservice had opgenomen is mij aangegeven dat dit artikel niet meer leverbaar was en dat het geld is teruggestort. Het bedrag van het artikel op de website kwam niet over een met het bedrag wat was terug gestort. Tevens zag ik dat ditzelfde artikel niet op 'uitverkocht stond ondanks dat dit met andere artikelen wel zo was. Helaas heb ik niet veel aan de set als deze incompleet is. En heb ik hierdoor bij andere sites moeten kijken om dit aan te vullen. Dit heeft mij uiteindelijk meer gekost. Tip. Vooraf aangeven als een artikel niet leverbaar is. Om te controleren of de koper de incomplete set dan alsnog wil hebben.

Heel laat in het avond was aangeleverd

Heel laat in het avond was aangeleverd

De verzorgende shampoo en conditioner�

De verzorgende shampoo en conditioner werken top voor mijn dikke pluizige onhandelbare haar.

Top bedrijf!

Top bedrijf! Product was de volgende dag geleverd en kreeg ook nog een flesje en bakje er gratis bij.

Fijne communicatie en zeer tevreden van�

Fijne communicatie en zeer tevreden van de producten.

Super product

Super product! en snelle levering!

Fijne telefonisch consult gekregen

Fijne telefonisch consult gekregen. Spullen snel ontvangen

Super snelle levering

Super snelle levering

ik heb de behandeling niet afgemaakt. Tijdens het aanbrengen moest ik meerdere malen stoppen door de stekende lucht (ik voelde het branden in mijn keel en neus) bij het droog f�hnen werd dit alleen maar erger. Mijn ogen kon ik niet openhouden door de lucht. Raar dat de website hier niet over waarschuwt.. veel gerelateerde klachten over dit product op internet.. jammer van de 80�.

Super.

Super.