Zeggen wat ze doen, Doen wat ze zeggen

Goede communicatie en denken mee

TOP!

ZE ZEGGEN WAT ZE DOEN EN ZE DOEN WAT ZE ZEGGEN

Klantvriendelijk en oplossingsgericht.

Na enkele zaken bezocht te hebben. Kwamen wij bij Gerson. Vanaf het begin een goed gevoel. En dat is tot aan de bezorging waargemaakt.

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf

Persoonlijk, klantgericht, flexibel. Snel met leveren en ene uitgebreid assortiment.

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf

Goede en duidelijke communicatie, fijn bedrijf!

Wij hebben hier onze kantoormeubels gekocht. Goed advies, alles duidelijk in een offerte en het kon snel geleverd worden. Mooie degelijke meubelen/producten. Zeker een aanrader!

goede service

koffie besteld bij Junior, kwam lekker snel binnen. koffie is van goede kwaliteit

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf

Goed, vlot en vriendelijk geholpen.

Zie hierboven.

• Bent u een bedrijf of particulier? Particulier

Fijn kantoor

Erg vriendelijk en behulpzaam. Snelle levering!

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf

Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Het personeel helpt altijd vlot en denken mee hoe je in de toekomst nog makkelijker aan je kantoorartikelen kan komen. Denk aan online bestellingen en levering aan huis. Top.

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf

De contacten zijn altijd prima!

Snelle reactie op telefoon en mail. Altijd vlot en vriendelijk en meedenkend!

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf

Zeer meedenkend en vlotte bezorging.

Via telefonisch contact, denken de medewerkers met ons mee voor oplossingen. De bezorging van artikelen zijn altijd zeer vlot

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf

Good purchase within my budget

Got professional advice from Junior to choose from different chairs and in the end I’m very satisfied with my purchase. Junior is also very patient and friendly!

• Bent u een bedrijf of particulier? Particulier

Altijd behulpzaam en snel geleverd

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf

Altijd goed bereikbaar voor overleg. Spullen snel geleverd. Soms zelfs dezelfde dag al:>

na 1 telefoontje kreeg ik precies de goede maat en volgende dag geleverd

Service met een grote S

Goed en deskundig geadviseerd niet alleen bij de aanschaf maar ook bij de aflevering. Alles werd hier netjes geplaats en aangesloten.

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf

Ernorm vlot en prettig bedrijf

Onze ervaringen met Gerson zijn erg positief. Ook als kleine afnemers zijn we tevreden met de vlotte leveringen en de service. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en als ik mijn armen vol heb lopen ze even mee naar de auto.

Geweldig geholpen

Gerson heeft ons fantastisch geholpen met de inrichting van onze kantoren. Iedereen is er enorm blij mee, zowel zittend als staand.

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf

Top service, vriendelijk, behulpzaam en bekwaam personeel

Al meer dan 25 jaar bekend met het bedrijf. Mocht je iets niet kunnen vinden op de website, even een belletje en je wordt verder geholpen.

Snelle en juiste levering

Bestelede artikelen worden snel in correct verpakt aangeleverd.

superrr

ga zo doooorrr

Zeer klantvriendelijk

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf

Behulpzaam enthousiast en super service!!

• Bent u een bedrijf of particulier? N.v.t.

Service

De producten en service in de winkel is prima, echter de automatisering, waar overduidelijk veel moeite in wordt gestopt, houdt te wensen over: -In de winkel moet je bij betaling veel te lang wachten tot je bent gevonden in het systeem. -Als je in de winkel een product hebt gehaald en daar betaald, krijg je alsnog een factuur opgestuurd. Dat is op zich prima, maar dan moet daar op staan dat die factuur al betaald is. Dat staat er niet. Ik heb daar al eens over gebeld maar daar is geen verandering in gekomen. Op mijn laatste factuur staat nog steeds dat ik binnen twee weken moet betalen terwijl ik al betaald heb.

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf, Particulier

Groot assortiment, fantastische service

We zijn al vele jaren vaste klant bij Gerson Kantoorspecialisten, soms voor grote(re) aankopen, vaak voor de alledaagse kantoorbenodigdheden. Alles op voorraad en service met een glimlach en persoonlijke aandacht. Een professionele vakhandel voor professionele klanten.

Over Gerson Kantoorspecialisten

Gerson Kantoorspecialisten is een Allround kantoorvakhandel voor kantoormeubilair, kantoorartikelen, kantoormachines, ergonomie en ICT. We ontzorgen onze klanten graag en hebben een hoog klant- en serviceniveau op regionale en landelijke basis. Vanuit onze fysieke showroom bedienen we onze klanten in alle facetten van kantoor: - De aanvoer van de dagelijkse kantoorartikelen; - Het inrichten van kantoor met kwalitatief goed meubilair; - Medewerkers met klachten helpen aan ergonomisch meubilair; - Printoplossingen van klein tot grootgebruikers; - leveren van ICT Randapparatuur en dienstverlening in samenwerking met Nicecloud ICT. Dit alles tegen concurrerende prijzen, op een persoonlijke en efficiënte manier, waarbij de klant centraal staat."

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!