Behulpzaam enthousiast en super service!!

• Bent u een bedrijf of particulier? N.v.t.

Service

De producten en service in de winkel is prima, echter de automatisering, waar overduidelijk veel moeite in wordt gestopt, houdt te wensen over: -In de winkel moet je bij betaling veel te lang wachten tot je bent gevonden in het systeem. -Als je in de winkel een product hebt gehaald en daar betaald, krijg je alsnog een factuur opgestuurd. Dat is op zich prima, maar dan moet daar op staan dat die factuur al betaald is. Dat staat er niet. Ik heb daar al eens over gebeld maar daar is geen verandering in gekomen. Op mijn laatste factuur staat nog steeds dat ik binnen twee weken moet betalen terwijl ik al betaald heb.

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf, Particulier

Groot assortiment, fantastische service

We zijn al vele jaren vaste klant bij Gerson Kantoorspecialisten, soms voor grote(re) aankopen, vaak voor de alledaagse kantoorbenodigdheden. Alles op voorraad en service met een glimlach en persoonlijke aandacht. Een professionele vakhandel voor professionele klanten.

Zeer professioneel en betrokken

Al jarenlang een zeer betrouwbaar adres voor onze kantoorartikelen. P.s. Ons mailadres is [email protected].

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf

Uitstekende bediening en service!

Prime service, vriendelijk en Goede afwikkeling!

goede adviezen

snelle service en levering

Top Service

Altijd netjes geholpen , snelle levering en een top service

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf

Wat je van een leverancier mag verwachten.

Altijd netjes geholpen en goede informatie van de producten

Prettige en duidelijke communicatie

Prettige en duidelijke communicatie waardoor ik snel wist wat ik moest hebben.

Goede en snelle service

Jullie zijn erg klantvriendelijk en denken mee met je klanten.

plezierig klantvriendelijk

Ik wilde 3 producten aanschaffen, 2 bleken besteld te moeten worden maar werden de volgende dag al bezorgd aan huis, waar vind je dat nog tegenwoordig?

• Bent u een bedrijf of particulier? Particulier

Prima service Altijd

Prml

• Bent u een bedrijf of particulier? Particulier

Snelle levering en een goede feedback!

Wij zijn al jaren bekend bij jullie en zullen als het aan mij ligt nog jaren van jullie diensten gebruik willen maken. Met vriendelijke groet, Henk Nijland

Prettige verkoop

Prettige verkoop!

uitstekend

Fijn bedrijf, duidelijk in communicatie, uitstekende service en snelle levering.

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf

Wanneer we bellen voor een ordertje dan is er de service dat het gratis aan huis wordt gebracht. Soms dezelfde dag!

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf

Ik heb dubbel PC scherm besteld. Was snel binnen en gemonteerd. Daarna bleek het voor mij handig om toch op een scherm camera (ivm teams) te hebben. Zonder enig probleem scherm kunnen omruilen voor nieuw scherm. Super service

Goede Service!

Junior heeft ontzettend goed geholpen! topper!

prima bedrijf

Goede service, af en toe wat onrustig en frivool over de telefoon, komt door het enthousiasme van de medewerkers. Ga zo door!

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf

Gerson en zijn personeel doen er alles aan om de klant het naar de zin te maken

perfecte service. Tien met een griffel!

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf

Gerson vindt altijd een oplossing

Gerson heeft altijd een oplossing voor mijn uitdagingen. Als klein ondernemer waardeer ik de service van Gerson ze zijn dichtbij , denken mee en voldoen altijd aan mijn verwachtingen .

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf

Fijne service, goede kwaliteit aan producten

Leveren snel, warm contact, goede producten. We zijn erg tevreden.

Goede en snelle service.

Er waren bepaalde artikelen niet gelijk leverbaar en zodoende is het keurig in twee delen geleverd. Wij raden Gerson zeker aan. Vriendelijk personeel en een goede en snelle service.

• Bent u een bedrijf of particulier? Bedrijf

Staan je altijd goed te woord, helpen en denken mee en zijn flexibel.

Marsweg 63

8013 PE Zwolle

Over Gerson Kantoorspecialisten

Gerson Kantoorspecialisten is een Allround kantoorvakhandel voor kantoormeubilair, kantoorartikelen, kantoormachines, ergonomie en ICT. We ontzorgen onze klanten graag en hebben een hoog klant- en serviceniveau op regionale en landelijke basis. Vanuit onze fysieke showroom bedienen we onze klanten in alle facetten van kantoor: - De aanvoer van de dagelijkse kantoorartikelen; - Het inrichten van kantoor met kwalitatief goed meubilair; - Medewerkers met klachten helpen aan ergonomisch meubilair; - Printoplossingen van klein tot grootgebruikers; - leveren van ICT Randapparatuur en dienstverlening in samenwerking met Nicecloud ICT. Dit alles tegen concurrerende prijzen, op een persoonlijke en efficiënte manier, waarbij de klant centraal staat."

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!