Prima geholpen, goed uitgelegd! Verzending prima op tijd!

Goede prijsstelling en een uitstekende service

De eigenaar van CozyCool is heel klantvriendelijk en bereid om voor elk probleem een oplossing te vinden. Ik beveel dit bedrijf zeker aan.

Zoals afgesproken

Het product voldoet aan mijn verwachtingen. Alles functioneerd alleen nu afwachten of de energierekening nu naar beneden gaat.

Zeer mooi Echt een aanrader

Contact met cozycool

We zijn zeer tevreden met het paneel. We wilden de tijdschakelaar retouren . Daar hebben we contact voor gezocht. Dat is gelukt en goede passende oplossing gekregen. Zou het iedereen zo aan kunnen raden om hier iets kopen. Mvg Gert

Supermooi paneel

Goede kwaliteit en klantcontact. Levering volgens afspraak en geeft lekker veel warmte af. Daarnaast is het een eyecatcher in de keuken.

Snelle levering, goeie site

Informatie op website duidelijk.

Prima !

Prima site, mooie producten. Vindt alleen de thermostaten die je bij de infrarood panelen mee kan bestellen aan de hoge kant qua prijs. Voor mij een aanrader !

snelle afhandeling

Mooi infrarood paneel met eigen foto mogen ontvangen. Heeft helaas lichte beschadiging, snel opgepakt door cozycool en netjes afgehandeld.

Top, snelle levering, en nog beter, perfect product.

Moest op de slaapkamer bij verwarmen, dan is infrarood paneel de ideale oplossing. Heel simpel met het bestaande 230volt snoer met stekker aangesloten op stopcontact-thermosstaat, en de rest gaat vanzelf.

Mooi en goed werkende infrarood paneel

zeer tevreden

Werkt goed zo als het moet

Duidelijk bediening

Zeer klantvriendelijk

Zeer netjes te woord gestaan en de medewerker wist waar hij het over had top

contact verliep zeer goed,na levering kapotte spiegel,transportschade

ik heb de spiegel besteld , en was snel geleverd. Stond voor de deur ,had de bel niet gehoord. Echter de verpakking zat vol met scherven. contact gezocht,en advies gehad hoe te handelen. Fotos geleverd ,en 3 dagen later stond er een nieuwe spiegel in de kamer.

Fantastische service

Had een paneel besteld. Die was niet goed. Men begreep dat t niet goed was, en ik kreeg direct een nieuwe aangeboden. Ik heb er niet om hoeven vragen,helemaal niks. Geen gedoe,geen gezeur. Mooi opgelost. Prima zaak!

Prima bedrijf - prima service

Wouter is zeer geduldig voor de doehetzelfer die er soms niet uitkwam, hij was altijd te bereiken of belde terug hielp je stapsgewijs geeft goede service wij hadden 1 onderdeel niet nodig kon zonder probleem retour gezonden worden kortom een aanbeveling!! Erg blij met onze panelen

Prima infrarood paneel

Zag dit bedrijf en de infrarood panelen op het internet voorbijkomen Er is heel veel keus uit afbeeldingen maar ik ben heel blij met mijn keuze Het is heerlijk zo boven je bank als bijverwarming het is een comfortabele warmte ik zou het iedereen aan bevelen Het bedrijf voldoet prima aan de verwachtingen Janny van Dijk

Beste Janny, We wensen u heel veel plezier en warmte van het infraroodpaneel met afbeelding. Met vriendelijke groet, Wouter CozyCool

Prima product, lange levertijd

Kreeg na de aankoop geen updates over de verzending (2 weken niets). Communicatie kan beter. Verder prima product met duidelijke montage handleiding.

Beste Mark, Goed om te horen dat het infraroodpaneel naar wens is. Wat betreft de levertijd daar heeft u een e-mail over gehad met uw factuur in de bijlage. Misschien heeft u dit bericht over het hoofd gezien. Vanaf deze e-mail tot het paneel geproduceerd is en verzonden word, hoort u inderdaad niets tot u de track and trace ontvangt. Er zijn daarom verder geen updates in de tussentijd. In ieder geval bedankt voor uw geduld en ik wens u heel veel plezier van het infraroodpaneel. Met vriendelijke groet, Wouter CozyCool

Mooi product

Mooi paneel, fijne warmte

Gemakkelijk te bestellen, goede uitleg op de website. Het paneel is mooi en werd netjes en op tijd geleverd.

Snel, eenvoudig en ruime keuze

Ruime keuze, makkelijke te bestellen, en volledige informatie op de site. Goede informatie over de bestelling, snel en netjes afgeleverd

Mooie producten

Mooie produkten, volgens afspraak geleverd, kwaliteit Oké

Mooie producten voor redelijke prijs

De kwaliteit van het infrarood paneel is erg goed en de prijs viel ons reuze mee.

Schitterend

Een paneel met foto van mijn kleinkinderen genomen, mooi paneel en foto is schitterend geworden.

Betsy van Goorstraat 34 6702 DC Wageningen

Over CozyCool

CozyCool heeft een groot assortiment infraroodpanelen, terrasverwarmers, doe-het-zelf zonnepanelen sets en SmartLife accessoires. Vooral onze infraroodpanelen met afbeelding en zonnepanelen sets zijn populair. Neem een kijkje op onze website, u bent van harte welkom bij CozyCool!