Snelle levering goede klantenservice en goede kwaliteit

prima bedrijf om zaken mee te doen

wij hebben al jaren goeie ervaringen met Floormade, voor wat betreft prijzen en levering van diverse producten.

Met regelmaat een probleem

Ik zou graag iets anders zeggen, maar ik begin mij echt te ergeren aan de vele fouten. Fouten op de website, waardoor o.a. prijzen niet kloppen en achteraf nabetaald moeten worden. Veel problemen met levering, op zondag besteld, vrijdags pas geleverd. Verkeerde olie geleverd, ik heb het allemaal al meegemaakt. Dit zorgt voor ernstige vertraging in mijn werkzaamheden en dus ook boze klanten aan mijn kant. Erg jammer en ik hoop dat dit beter gaat worden! P.s. als er voor de vele gemelde fouten dan nog een compensatie zou staan (in welke zin dan ook) maakte dat tenminste nog iets goed, maar ook daar is geen sprake van. Sorry, maar op dit moment kan ik Floormade dan ook niet aanbevelen.

Goede prijzen, snel geleverd, vriendelijk personeel

Goed advies en snel geleverd tegen goede prijs

Uitgebreid advies en snelle levering

Vriendelijk te woord gestaan, vragen goed beantwoord, bestelling snel geleverd

goed ervaing

Snelle en correcte levering. Prijstechnisch ook goed

Fijne ervaring, snelle levering

Kwaliteit pvc en goed overleg telefonisch of per email mogelijk

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Goed contact, snelle levering en prima prijzen.

Fantastisch geholpen

Na wat problemen prima uit de brand geholpen

Snelle levering, goede service!

Scherpe prijzen, goede service en snelle bezorging.

Prima geregeld en super snel geleverd!

Professioneel! Toppers in dienst!

Top bedrijf!

Fijn bedrijf, top service

Ik ben zeer tevreden over Floormade. Een van de betere bedrijven om zaken mee te doen.

Jullie zijn goed

Jullie zijn goed.en advies ook goed . Wat ik vond is niet goed .dat Jullie hebben geen display voor pvc traprenovatie. En dat woord lastig voor mij .want ik kwait mijn klanten .want ik kan niet latten zien wat verkoop ik. De rest Jullie zijn goed met leveren. Prijs.

Denken mee, en zetten zich 100% voor je in!

Het is fijn om een bedrijf te hebben die helpt bij allerhande zaken die ons bedrijf verder brengt. Als je als bedrijf wilt groeien is Floormade een vertrouwd adres. Ook prettig is dat er product kennis is die veelal een aanvulling is op je eigen kennis.

Duidelijk en snelle communicatie

Snelle levering en goede service.

Goede ervaring, duidelijk en goede service

Goede ervaring, duidelijk en goede service

Dat weten jullie toch wel ! ;)

Vriendelijk, behulpzaam en klantgericht Zaakkundig en oplossingsgericht Goede voorraad, grijp bijna nooit mis.

top zaak!

snelle levering, veel kennis van zaken en een goeie service.

Mooi bedrijf en denkt altijd mee !

Floormade is een zeer vriendelijk bedrijf en uiterst betrouwbaar. Bij bijzondere situaties word er altijd goed meegedacht. En leveringen ook altijd volgens afspraak!