Geweldige service! Fijn bedrijf om mee te werken.

Prima bedrijf, fijn om mee te werken. Aan te bevelen.

uitstekend

Snelle reactie, keurig op tijd geleverd. Je krijgt wat ze laten zien en beloven. Uitstekende service.

klantvriendelijk

In alle opzichten klantvriendelijk: * hartelijk ontvangst met lunch * de tijd wordt voor ons genomen * er wordt meegedacht over de producten * er wordt meegedacht over de prijs * er wordt alles gedaan om een goed product af te leveren

Al veel jaren en goed samenwerking.

Betrouwbare meedenkende relatie!

Sanders denkt mee, alles bespreekbaar en de uitkomsten altijd dik in orde!

Goed en duidelijk

Na het bestellen van de pakketten werden we netjes op de hoogte gesteld dat alles in huis was en bestelling op gewenste datum werd geleverd. Contact verliep goed en duidelijk. Pakketen zagen er ook echt uit zoals op de foto. Voor het volgende bedrijfspresentje gaan we zeker hier weer eerst kijken of we iets vinden.

Vriendelijk en behulpzaam

Zowel telefonisch als per mail goed en snel geholpen. De paaskado's waren goed ontvangen. 1 klein minpuntje is dat in twee pakketjes een item anders was dan besteld. Het zou fijn zijn dit op voorhand te weten.

Fenomenaal

Ik ben zeer tevreden over de service van meneer Sanders!

Alles volgens afspraak en goed verzorgt geleverd!

Niets is perfect, maar Sanders Gifts komt dicht in de buurt!

Ontzettend fijn geholpen door het team van Sanders Gifts. Bij alles wordt meegedacht, zelfs wanneer de doos wat ruimte over moet houden voor een zelf nog toe te voegen cadeau. En gaat er iets fout? Dat kan gebeuren! Ze lossen het meteen voor je op. Enige wat ik op zou kunnen merken is dat het team van de klantenservice iets meer uitgebreid kan worden zodat de reactietijd wat korter is. Voor de rest helemaal top!

leuk pakket en bezorgd volgens afspraak!

We hadden vooraf leuk en persoonlijk contact over de inhoud van het pakket. Het huisje was helaas niet meer voorradig, maar er werd goed meegedacht voor een oplossing. De ontvangers van de pakketjes waren blij met de inhoud. De kaart was heel mooi uitgevoerd. De bezorging was volgens afspraak. We hadden per ongeluk 2 keer betaald (de leverbon en de factuur), maar kregen dit bedrag zonder te vragen terug. Kortom: een eerlijk bedrijf waar we in de toekomst zeker weer in zee zouden willen gaan.

Zoals verwacht

Over het algemeen zeer tevreden met de service en de levering van Sander Gifts. Wel een kleine opmerking; sommige producten waren iets anders dan de producten die ik origineel had aangeklikt.

Top!!

Mijn collega en ik zijn er geweest om een kerstpakket samen te stellen met items erin die wij erin zouden willen hebben. Hartelijk ontvangen bij Sandersgifts, ruimte en advies gekregen!!

Prima service!

Flexibel, vriendelijk, service, ruim assortiment, zijn woorden die passen bij Sandersgifts.nl. Zeker aan te bevelen!

Snel en vakkundig

Wij hadden op zeer kort termijn promotie materiaal nodig, dat heeft Sandergifts en zeer kort termijn kunnen leveren.

Goede service, snelle reactie en mooie pakketten

Goede service, snelle reactie en mooie pakketten. Sanders Gifts is zeker aan te bevelen! Heerlijk dat de kerstpakketten uitstekend door jullie geregeld werden. Bedankt daarvoor!

Betrouwbaar betrokken en begaan.

Gewoon iemand waar je afspraken mee kunt maken.

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen door het vriendelijke personeel. Zeker, omdat ik nog niet echt wist wat ik wilde heeft Arjen mij fijn geholpen.

Veel te late levering en incompleet

Na meerdere malen vals te zijn geïnformeerd over de afleverdatum is daarnaast ook een tekort aan product geleverd, die we zelf hebben moeten aanvullen.

Flexibel en betrouwbaar bedrijf

Inmiddels hebben we een aantal jaren ervaring met Sanders Gifts! Top bedrijf wat flexibel is en meedenkt. Vooral erg goed in last minute paketten.. daar maken wij elk jaar weer gebruik van:-) Een aanrader voor mooie paketten

zoals ze zeggen, doen ze ook.

Prettig contact. Wat ze zeggen/beloven dat komen ze ook daadwerkelijk na. Ik kan ze van harte aanbevelen!

Fijn om zaken mee te doen!

Luisteren goed naar jouw wensen en zoeken hierbij een passend pakket.

Blij met onze kerstpakketten

We hebben onze kerstpakketten besteld. Er bleek een aantal producten niet op voorraad te zijn, maar we kregen netjes een aantal alternatieven om uit te kiezen. Gewoon goed geholpen en keren wellicht nog eens terug.

Goed geregeld!

Sanders gifts heeft voor ons kerstattenties verzorgd. Goed overleg over de inhoud en de kaart. Altijd goed bereikbaar. Verzending precies op afgesproken moment. Goed geregeld dus!

Goed, betrouwbaar, denken mee, goede service

Leuke mensen die weten wat ze doen en denken graag met je mee. Wij hadden een goede ervaring en zullen hier zeker nog eens gebruik van maken!