Prima, alle beloftes werden nagekomen

Zeer goede ervaring, zowel in de keuze uit de aangeboden geschenken als de wijze van bezorging en afronding van de opdracht.

Werk met een gerust hart uit handen gegeven

Prettige werkwijze met leuk persoonlijk contact en aandacht. Onze ervaring met Sanders Gifts is zeer positief en elk jaar kunnen we weer op een goed advies rekenen voor onze kerstpakketten. Ze denken met je mee tijdens een rondleiding en demonstratie in de showroom en we maken duidelijke afspraken onder het genot van een kopje koffie, of een lekker wijntje. Na het samenstellen van de pakketten leveren wij de adressen aan samen met bedrijfslogo en evt. bedrukkingsteksten waarna de rest 'vanzelf' gaat. Je wordt prima op de hoogte gehouden van de vorderingen en de pakketten worden op tijd geleverd. Een aanrader!

Prettige samenwerking

Wij hebben bij het bestellen van onze kerstpakketten een prettige samenwerking gehad met Sandersgifts, er werd met ons meegedacht, bij vragen kregen wij snel antwoord op de mail, ook telefonisch goed bereikbaar.

Snelle levering, prima aankopen

Snelle levering en goede communicatie. De spullen waren prima.

Goede en snelle service, communicatie is helder. Zeer aan te bevelen!

fijne samenwerking, foutje in de aflevering

Een fijne site om mee te werken. Ook de klantenservice medewerkers zijn erg gastvrij. We hebben meteen voor 2 bedrijven besteld. Bij bedrijf 1 ging alles zoals je zou willen, perfect! Bij de levering voor bedrijf 2 is er een foutje ontstaan. Deze waren niet geleverd, terwijl Sanders aangaf dat dit wel het geval was. Na onderzoek is de fout ontdekt en werd er alsnog geleverd. Jammer was wel dat we hierdoor onze kerstborrel hebben moeten verzetten.

goed geregeld

Netjes afgehandeld, mooi assortiment, fijne hulp vanuit de medewerkers.

positief

Denken goed mee!!!

Super tevreden!

Sandersgifts is een fijne partij om zaken mee te doen. Ze zijn erg flexibel en denken goed mee!

Ze zijn ook top in last minute pakketten

Wij waren een beetje aan de late kant voor kerstpakketten dit jaar. Maar daar doen ze daar niet moeilijk over, kon alsnog langs komen. Ze nemen de tijd voor je en maken er samen wat leuks van. Wij nemen Max 20 pakketten maar we werden als nog behandeld als de “grote jongens”! Ze staan voor dit jaar op tijd in onze agenda ;)

Zeer klantvriendelijk/klantgericht.

Supergoed geholpen door Machteld en Mark. Mooie producten, ruime keus. Helaas de verkeerde tas ontvangen maar dit is keurig afgehandeld.

Denken altijd mee en zijn flexibel in hun service.

We doen zaken met Sanders Gifts omdat ze met ons meedenken en toegevoegde waarde bieden. Zo gaan wij zelf ook met onze klanten om dus het is fijn om een leverancier te hebben die hier net zo over denkt.

Leuk producten en goede service

Voor Sinterklaas hebben we voor ons team creatieve presentjes besteld bij Sandersgift waar iedereen erg blij mee was. De bezorging en de communicatie was top. Ik zou Sandersgift.nl zeker aanraden.

top ervaring

Het voelt goed aan en pakken het goed op ben blij mee en ik niet alleen

Ik heb een erg fijne ervaring met Sandersgift voor onze Kerstpakketten. Ik ben erg goed geholpen door Machteld van Wakeren en waar ik vooral blij mee was, is dat van alles mogelijk was in het samen stellen van een pakket. De service was top, er werd snel gereageerd en meegedacht. Ik ben zeker een terugkerende klant.

Het bevalt ons goed.

in 1 woord: geweldig!

Heb een aantal Kerstpakketten besteld en er is keurig op onze wensen in gegaan en ruim op tijd geleverd. Bij vragen krijg je super snel een reactie en wordt er goed meegedacht. Dikke 10 waard!

praktisch en korte lijnen

na onze online bestelling nog even prettig telefonisch contact. Goed overleg en correct naleven van afspraken.

super fijne en goede samenwerking . egt aan te bevelen

super fijne en goede samenwerking egt aan te bevelen . super fijne en goede service , egt top!!!

Fantastische service, een aanrader!!

Super fijne en snelle service, reageren snel, persoonlijk contact en een hoop gezelligheid. Ze denken enthousiast mee en het resultaat van ons kerstpakket dit jaar is briljant. Zeer tevreden, we komen hier zeker weer terug!

Snel, goed, adviserend en vriendelijk bedrijf!

Een fijn bedrijf wat goed meedenkt en adviseert. Als iets uit verkocht is komen ze meteen met meerdere nieuwe voorstellen. Ook de snelle reacties en extra service hebben we gewaardeerd. Een aanrader!

Prima service. Zeer correct. Echt aan te bevelen.

Fijn bedrijf, plezierig contact. Sinterklaaskado zag er prima uit! Netjes verpakt. Snelle service.

Denken goed mee, aanrader!

Succes met de kerstdrukte!

Mooie producten tegen een scherpe prijs en snel reagerend personeel

Blij met de producten die we besteld hebben voor de kerstpakketten van personeelsleden. Prettig contact en een probleem in de levering werd correct opgelost.

Standaardruiter 2 3905 PW Veendendaal