Onwijs blij met deze oplossing!

Onwijs blij dat ik deze oplossing heb gevonden. Mijn VanMoof werkte regelmatig niet na een heftige regenbui, met de knopbeschermers van Voxel3D heb ik hier niet langer last van. Zeker een aanrader!

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

een orderbevestiging zou leuk zijn

na plaatsen en betalen van order volgt radiostilte........na 10 dagen zelf een mail gestuurd .....geen antwoord, wel levering na 2 dagen. snap dat admin lastig en tijdrovend is, daarom zou een doordachte automatische reply bij inboeken van de order veel kunnen schelen!

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Hele slechte communicatie en geen geld terug

Inmiddels is het meer dan een maand geleden dat ik het product wat ik op Voxel 3D heb besteld, heb teruggestuurd. Na meer dan 4 weken heb ik nog steeds mijn geld niet terug, ik heb al meerdere keren op verschillende manieren contact gezocht maar hier krijg ik verder geen reactie op. Erg slechte service… niet aan te raden.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Zeer goed product, enige minpunt zijn de onnodige verzendkosten

Bescherming voor VanMoof knopjes gekocht. Kwalitatief mooi product. Voorkomt water in de knopjes. Zeer tevreden over. Alleen onnodige verzending via een pakket terwijl het makkelijk door de brievenbus past.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Snelle service en goed product

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? Technisch 3D ontwerpen

Ik ben blij dat ik dit product heb besteld. Geeft een goede bescherming tegen vocht in je bel en boost knop.

Had sneller gemogen.

Hoewel je een goed excuus had had de levering echt wel sneller gemogen. Een bestelling bij Prusa in Praag was eerder hier dan de lagers. Of laat in ieder geval iets weten.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printer reparaties

Goed product

Mooi product, goede communicatie

Goede kwaliteit afdekkapjes voor boost- en belknop VanMoof

Topproduct

Werkt als een tierelier

Goede kwaliteit

De Sonos Era 300 adapter steunen voor op de Sonos One standaards van Flexson passen netjes ook de vormgeving voor de Era300 passen goed. Hierdoor is het een mooi geheel en heeft een mooie uitstraling. Wel even op moeten wachten door vakantie en studie, maar het is het wachten waard geweest.

Top kwaliteit

Product als omschreven, top kwaliteit. Aanrader

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Goed ontwerp en werkt uitstekend!

Ik heb de button covers gekocht voor mijn Van Moof S3, kreeg ze snel en ze werken uitstekend! Goed ontwerp en erg weather proof!

Fast efficient service

Good product, works as expected. Excellent protection for your VM boost button

Niet stevig

Als ze op de fiets zitten moeilijk om je code slot in te drukken. Mijn dochter heeft de fiets om gestoten en het bescherm kapje was gelijk in stukken. Dus niet erg stevig.

Goed met verbeterpunten

Order goed ontvangen, het product werkt zoals omschreven. Een verbeterpuntje zou wel zijn dat de knopjes lastig in te drukken zijn, vooral met handschoenen moet je erg veel kracht zetten en dat is vooral bij de boost knop wel vervelend. Wellicht grotere soepele knoppen zouden dit kunnen verhelpen

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

De rechter afdekking ging al vrij snel stuk, helaas

Snelle bezorging maar helaas ging 1 van de twee afdekplaatjes al snel kapot

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Fijne beschermkapjes en uiteindelijk zeer goede service

Ik had de eerste generatie indrukbare beschermkapjes besteld. Een er van zat losser dan de andere en die was ik dan ook zo verloren. Ik kreeg snel een nieuwe opgestuurd maar zag dat deze losser zat dan de andere. Na dit aangegeven te hebben is er een nieuwe generatie gekomen en ook die heb ik nu kosteloos ontvangen. Ik zou zeggen laat de regen maar komen maar liever niet.

Heel erg tevreden

Ik heb de nieuwe versie van de S3 knoppenbeschermers besteld en deze zijn inderdaad een upgrade ten opzichte van de vorige versie. Heel goed product dat exact past op het stuur/knoppen. Ben hier erg tevreden mee. De kapjes zijn ook snel geleverd.

Prima afdekkingen voor de watergevoelige knoppen van de Van Moof

Fijn dat iemand dit op de markt brengt! Goed product.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Snel geleverd en past perfect.

Goed product

Goed product voor mijn VanMoof S3. De knopjes blijven goed beschermd en de kapjes doen goed hun werk, valt ook bijna niet op!

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? Technisch 3D ontwerpen

Matige kwaliteit en onnodig dure verzending

Twee onderdelen kunnen makkelijk met briefpost verzonden worden ipv in een doos. Verder is de kwaliteit van beide onderdelen niet overal gelijk in dikte. Zie foto van linker knopbeschermer waarbij het verschil in kwaliteit van dikte overall het meest zichtbaar is. Dit vind ik overigens raar omdat het een gespiegeld ontwerp is tov de rechter knop?

Werkt top!

Werkt goed, snelle klanten service! Makkelijk te monteren ;-)

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Good product description and selection and fast delivery

Easy to select and order. Fast delivery with good communication of tracking code. Only issue was that it was not that easy to find the site when looking for Van Moof parts. Delighted to have found it.

Tuinbouwweg 46

2742KP Waddinxveen

06 23386959

Over Voxel3D

Voxel3D is dé one-stop-shop voor alles over 3D printen. Via onze website kan u snel, makkelijk en veilig de modellen uploaden en laten 3D printen. Wij beschikken over verschillende, professionele 3D printers om uw model altijd en met de beste kwaliteit te kunnen leveren. Ook kan u bij Voxel3D terecht voor technisch 3D ontwerpen en reparaties aan 3D printers van alle merken.