Het is heel fijn samenwerken met Paul. Alles is snel geregeld en denkt altijd goed met ons mee. Ik raad hem dan ook zeker een ieder aan. tevens zijn al zijn producten van Topkwaliteit!

Top product!!

De tuin sierkussens, aankoop in 2019, liggen het hele zomerseizoen buiten. Verkleuren niet, drogen snel en zien er stijlvol uit!! Dus kortom, ik ben zeer tevreden.

prachtige gepersonaliseerde bootkussens !

snelle en correcte service. prijs-kwaliteit ok maatwerk werkt wel niet rechtstreeks via de website, maar het contact liep erg vlot.

Heldere communicatie en snelle verzending

Door Paul een bootkussen (40x60cm ) laten ontwerpen voor mijn zwager. Contact als zeer prettig ervaren. Aangezien het een kerstcadeau is moesten we snel schakelen om dit binnen een week in huis te hebben en dankzij de inzet van Paul is dit ruim gelukt. Nogmaals bedankt!

Wat een mooie speciaal voor ons op maat ontworpen bootkussens hebben wij van jullie mogen ontvangen!

Graag wilden wij sierkussens voor in onze sloep. Maar ja...... welke kleur, welke grote en wat voor vorm? In contact gekomen met Paul van Buitenkussens.nl . Waaaaaaauw! Paul is naar onze wensen gaan luisteren en heeft fantastisch mooie bootkussens ontworpen voor in onze sloep. Niets was te veel en Paul paste de ontwerpen iedere keer weer aan tot de kussens helemaal naar onze zin waren. Paul, nogmaals super bedankt. Echt heel erg blij mee :) Taco en Conny Blankestijn

Prachtige originele kussens met een goede prijs kwaliteitsverhouding.

Ik heb lang gezocht naar kussens met een originele print, die ik hier gevonden heb. Van begin tot eind een professionele aanpak met heel veel aandacht voor de wensen van de klant. De kussens zijn uitstekend afgewerkt en werden zelfs persoonlijk bij mij thuis afgeleverd. Wat een service! Ik ben er echt superblij mee.

Helemaal Tevreden!

Duidelijk site, snel te bestellen en keurig een extra bevestiging met daarop al direct een te verwachten leverdatum. Snel in reageren en vervolgens ook keurig op tijd bezorgd. Ziet er supernetjes uit, goed verpakt en als klap op de vuurpijl 2 cadeautjes erbij ontvangen. Altijd leuk!!

Prachtige kussens!

Echt een ontdekking deze site. Heel veel keuze; zeer goed geslaagd. Daarnaast goed contact over de levertijd. Werd snel geïnformeerd dat het iets langer zou duren met uitleg waarom dat zo was. Toch de bestelling nog mooi op tijd ontvangen. Van harte aanbevolen dit bedrijf!!!

Super kussen!!

Snelle reaktie gekregen via de mail, zeer goede service en een hele ruime keuze

Dik tevreden over Kussens.nl

Leuke website, mooie spullen ! En vooral heel klantvriendelijk. Mijn bestelling was iets vertraagd, ik werd daar door Paul goed van op de hoogte gehouden. Uiteindelijk was de vertraging maar drie dagen. De bestelde kussens zijn héél mooi!

Super!!!

Zeer goede communicatie en service. Snelle levering!

Top service! Prachtig resultaat!

Waren op zoek naar buitenkussens voor de boot maar vonden niet onmiddellijk wat we zochten. Bij Buitenkussens hebben we gevraagd een bestaand ontwerp aan te passen aan wat wij mooi vonden met de kleuren die bij ons pasten. We hebben snel een voorstel ontvangen en dan online bestelt. Levering was wat vertraagd maar kregen een extra kussen aangeboden voor de langere wachttijd! Dat is service!! Onze botenburen waren zo enthousiast dat ze zelf ook kussens besteld hebben...

Super kwaliteit kussens

Echt super toffe kussens van een mooie kwaliteit met een geweldige klantenservice. Echt er aanrader als je buiten kussens nodig hebt.

Snel, kundig en vooral mooi.

Snelle levering, goed overleg over een niet gangbaar lettertype. Erg mooi resultaat. Precies wat wij wilden.

Meer dan goed!

Fijne website en makkelijk te bestellen. Ook een heel plezier contact over het verloop van de bestelling.

Beste André, Bedankt voor de bestelling en mooie review! Met vriendelijke groet, Paul Buitenkussens.nl

Super service met echte aandacht voor de klant.

Ik wilde graag het kussen in de kleur van m’n bootkussens en ook nog een extra aanpassing, wat in eerste instantie niet bij de webshop ging. Na een berichtje van mij met het verzoek, heeft de eigenaar de webshop aangepast en kon ik m’n kadootje bestellen. Als verrassing kreeg ik er nog 4 mooie wijnglazen bij. Laat het vaarseizoen maar komen !!

Beste Karien, Ik hoop dat je veel kan genieten van de mooie bekerhouder met ijsemmer, bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Paul Buitenkussens.nl

Denkt erg goed mee!! Goede service.

Denkt mee bij wat je besteld. Wist niet welke maat jas ik moest bestellen. Ik kreeg twee maten opgestuurd en kon degene die te klein was terugsturen.

Beste Ira, Fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen, bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Paul Buitenkussens.nl

prijs kwaliteit is goed

mooi kwaliteit voor gunstige prijs !!! maatwerk is ook mogelijk

Beste Carin, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Paul Buitenkussens.nl

super snel en super attent!

telkens snelle (re)actie & heel top meedenkend! bedankt Paul!

Beste Martine, Bedankt voor de mooie beoordeling en waardering! Met vriendelijke groet, Paul Buitenkussens.nl

Super geregeld

Van vossen jas besteld, top kwaliteit en een snelle levering. Ik ga zeker nogmaals bestellen bij buitenkussens.nl.

Beste John, Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit en snelle levering van de jas. Veel plezier van de Vanvossen jas en pet. Met vriendelijke groet, Paul Buitenkussens.nl

fijne winkel met 'anders dan anders' kussens van mooie kwaliteit

Eindelijk een winkel met een origineel kussen-aanbod in prachtige kleuren. Vooral het visjes-kussen is super leuk voor in de buiten lounge. Ook de klantgerichtheid en het persoonlijk contact valt op.

Beste Patricia, Bedankt voor de mooie beoordeling en reactie! Leuk om te horen dat onze klantgerichtheid en persoonlijke benadering opvalt! Veel plezier met de mooie buitenkussens en design van Happy People Prints! Met vriendelijke groet, Paul Buitenkussens.nl

Goede ervaring

Kwalitatief materiaal en snelle service

Beste Teun, Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent met onze service en producten. Met vriendelijke groet, Paul Buitenkussens.nl

Voldoet 100% aan de verwachting

Product voldoet volledig aan de verwachtingen. Levering was sneller dan op voorhand aangegeven. Daarna netjes nagebeld of alles naar tevredenheid is verlopen. Dikke pluim.

Beste Richard, Hartelijk bedankt voor de mooie 10 en dikke pluim! Fijn dat je zo tevreden bent met onze snelle levering. Met vriendelijke groet, Paul Buitenkussens.nl

Prettig contact, mooi product, goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Prettig contact waarbij leuke ideeen werden aangereikt wat betreft kleurstelling van de bootkussens, gewenste formaat kon ook direct worden aangepast. Prachtige bootkussens voor een mooie prijs !

Beste Lilian, Bedankt voor de mooie beoordeling, geniet van de prachtige bootkussens! Met vriendelijke groet, Paul Buitenkussens.nl

Goede en correcte afwerking!!!Wij zijn super blij met de kussens!!

Mooie heldere kleuren en prachtige stof!!

Beste Helga, Fijn te horen dat jullie blij zijn met de kussens en onze service waarderen. Geniet van de prachtige tuinkussens. Met vriendelijke groet, Paul