Mooie kussen hoezen

Beter dan verwacht!

Beste Christa, Goed om te horen dat de kwaliteit van de buitenstof beter is dan verwacht. Veel plezier van de mooie kussens! Met vriendelijke groet, Paul

goede service

Betrokken

Beste Ben, Bedankt voor het schrijven van je review. Fijn dat je onze service waardeert en ons aanbeveelt. Met vriendelijke groet, Paul

Makkelijk te bestellen

De buitenkussens zijn makkelijk te bestellen en bij eventuele vragen wordt je direct geholpen.

Beste Patrick, Bedankt voor de mooie review! Fijn te horen dat ons bestelproces gebruiksvriendelijk is. Veel plezier van de mooie bootkussens! Met vriendelijke groet, Paul

2 prachtige kussens mogen ontvangen, helemaal op maat naar onze wensen en kleurstelling. Snelle service en goed mailcontact. Zeker een aanrader.

Beste Rianne, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! Fijn te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van de mooie kussens! Met vriendelijke groet, Paul

Snel en goed Product ook prima naar wens

Beste Eric, Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn te horen dat je tevreden bent met de levering van RVS bekerhouders. Met vriendelijke groet, Paul

Het ontwerp was lastig, het resultaat is zeer mooi

Zeer goed geholpen en een hele leuke en mooi ontworpen inloopmat

Beste Sietse, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! Veel plezier van de unieke inloopmat voor de boot! Met vriendelijke groet, Paul

Besser gehts nicht….

Ich habe 8 Kissen mit 4 verschiedenen Dekoren/Mustern bestellt. Wir hatten öfters per E-mail abgestimmt und die Entwürfe grändert. Sehr freundlicher und netter Kontakt mit viel Geduld. Nach 8 Tagen ist die Lieferung von den Niederlanden zu uns nach Bayern gekommen und das in super Qualität. Es war nicht die letzte Bestellung …

Lieber Florian, Vielen Dank für Ihre nette Bewertung und positive Bewertung! Wir freuen uns, dass Sie mit unserem Service und unserer Qualität zufrieden sind. Genießen Sie die schönen Bootskissen. Mit freundlichen Grüßen Paul

Snelle vriendelijke service

Bestelling is snel geleverd. Voorbeeld heb ik snel na de bestelling ontvangen. Dank voor jullie service!

Beste Nathalie, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Paul

Mooie kussens, wordt tussendoor goed op de hoogte gehouden van de levering en mogelijke uitloop. Enige jammere is dat pakket erg groot is en vacuüm verpakken van kussens (nog) niet mogelijk is. Verder prima service en mooie kwaliteit.

Beste Suzanne, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent over onze service en kwaliteit. Helaas lukt het op dit moment nog niet om al onze bestellingen vacuüm te verpakken. We zijn hier druk mee bezig om dit mogelijk te maken, in het kader van duurzaam ondernemen. Met vriendelijke groet, Paul

Super snel geleverd

Super snel geleverd

Beste HJ, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Paul

Helemaal top !

Ik heb nu 4 prachtige kussens, waarvan 1 met bootnaam, dus uniek. Goed en snel overleg met Paul gehad om de kleur van het naamkussen aan te passen aan de andere kussens, wat hij zelf voorstelde. Levering was ook snel. Kortom geweldig geregeld, waarvoor mijn dank. Top......vandaar een TIEN !

Beste Peter, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! Veel plezier van de mooie kussens! Met vriendelijke groet, Paul

Erg mooi kussen in de mooie Amsterdamse kleuren!

Mooi kussen! Waterdicht en past perfect op de boot!

Beste Jeroen, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! We zijn blij dat het kussen zo mooi past. Met vriendelijke groet, Paul

Hele mooie bootkussens

Ik ging op zoek naar bootkussens, kwam op deze site terecht, was precies wat ik zocht. Dinsdag besteld en vrijdag in huis, snelle levering.

Beste Yvonne, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! We zijn blij dat je zeer tevreden bent over onze service! Veel plezier van de mooie bootkussens. Met vriendelijke groet, Paul

Goede communicatie en zeer snelle service

Anderhalve week voor kerst een aanvraag gedaan om een kussen te laten bedrukken. Ik ging er eigenlijk al vanuit dat mijn aanvraag te laat was. Tot mijn verbazing kreeg ik na 4 dagen het kussen al opgestuurd Goede communicatie via de mail, echt een super service! Top gedaan…

Beste Carla, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! We zijn blij dat je zeer tevreden bent over onze service en communicatie! Met vriendelijke groet, Paul

Top, meedenkend en snel

Ik had een kussen nodig al cadeau, iets te laat maar na overleg was het nog mogelijk op tijd te leveren, en hij was op tijd en echt een schitterend kussen. Eigenlijk niets op aan te merken.

Beste Jurjan, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! We zijn blij dat je zeer tevreden bent over onze levering en service! Met vriendelijke groet, Paul

Prettige service

Buitenkussens.nl denkt op een zeer prettige wijze mee om tot een mooi kussen te komen dat aan onze wensen voldoet.

Beste Jouke, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! We zijn blij dat je zeer tevreden bent over ons meedenken en dat het aan al jullie wensen heeft voldaan. Met vriendelijke groet, Paul

Vlag type was niet beschikbaar in webshop mail getuurd of het kon. Binnen 1 uur antwoord en type vlag stond online en kon besteld worden. Prima service !!

Beste Bert, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! Top dat je zeer tevreden bent over onze snelheid en service! Met vriendelijke groet, Paul

Zeer goede en persoonlijke service

Voor de tweede maal een bestelling bij Buitenkussens gedaan. De eerste ervaring was al heel goed en bij de tweede bestelling zijn mijn verwachtingen overtroffen. Eerst per mail contact gehad. Hierbij werd goed meegedacht. Van te voren heb ik gezien wat ik daadwerkelijk ging bestellen. Ook werd er goed meegedacht over de te bestellen kleur. Top service!

Beste Joleen, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! Super blij en bedankt voor jouw eerste review, top dat je onze persoonlijke service en meedenken zo waardeert. Met vriendelijke groet, Paul