fijne winkel met 'anders dan anders' kussens van mooie kwaliteit

Eindelijk een winkel met een origineel kussen-aanbod in prachtige kleuren. Vooral het visjes-kussen is super leuk voor in de buiten lounge. Ook de klantgerichtheid en het persoonlijk contact valt op.

Goede ervaring

Kwalitatief materiaal en snelle service

Voldoet 100% aan de verwachting

Product voldoet volledig aan de verwachtingen. Levering was sneller dan op voorhand aangegeven. Daarna netjes nagebeld of alles naar tevredenheid is verlopen. Dikke pluim.

Prettig contact, mooi product, goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Prettig contact waarbij leuke ideeen werden aangereikt wat betreft kleurstelling van de bootkussens, gewenste formaat kon ook direct worden aangepast. Prachtige bootkussens voor een mooie prijs !

Goede en correcte afwerking!!!Wij zijn super blij met de kussens!!

Mooie heldere kleuren en prachtige stof!!

Mooie kussen hoezen

Beter dan verwacht!

goede service

Betrokken

Makkelijk te bestellen

De buitenkussens zijn makkelijk te bestellen en bij eventuele vragen wordt je direct geholpen.

2 prachtige kussens mogen ontvangen, helemaal op maat naar onze wensen en kleurstelling. Snelle service en goed mailcontact. Zeker een aanrader.

Snel en goed Product ook prima naar wens

Het ontwerp was lastig, het resultaat is zeer mooi

Zeer goed geholpen en een hele leuke en mooi ontworpen inloopmat

Besser gehts nicht….

Ich habe 8 Kissen mit 4 verschiedenen Dekoren/Mustern bestellt. Wir hatten öfters per E-mail abgestimmt und die Entwürfe grändert. Sehr freundlicher und netter Kontakt mit viel Geduld. Nach 8 Tagen ist die Lieferung von den Niederlanden zu uns nach Bayern gekommen und das in super Qualität. Es war nicht die letzte Bestellung …

Snelle vriendelijke service

Bestelling is snel geleverd. Voorbeeld heb ik snel na de bestelling ontvangen. Dank voor jullie service!

Mooie kussens, wordt tussendoor goed op de hoogte gehouden van de levering en mogelijke uitloop. Enige jammere is dat pakket erg groot is en vacuüm verpakken van kussens (nog) niet mogelijk is. Verder prima service en mooie kwaliteit.

Super snel geleverd

Super snel geleverd

Helemaal top !

Ik heb nu 4 prachtige kussens, waarvan 1 met bootnaam, dus uniek. Goed en snel overleg met Paul gehad om de kleur van het naamkussen aan te passen aan de andere kussens, wat hij zelf voorstelde. Levering was ook snel. Kortom geweldig geregeld, waarvoor mijn dank. Top......vandaar een TIEN !

Erg mooi kussen in de mooie Amsterdamse kleuren!

Mooi kussen! Waterdicht en past perfect op de boot!

Hele mooie bootkussens

Ik ging op zoek naar bootkussens, kwam op deze site terecht, was precies wat ik zocht. Dinsdag besteld en vrijdag in huis, snelle levering.

Goede communicatie en zeer snelle service

Anderhalve week voor kerst een aanvraag gedaan om een kussen te laten bedrukken. Ik ging er eigenlijk al vanuit dat mijn aanvraag te laat was. Tot mijn verbazing kreeg ik na 4 dagen het kussen al opgestuurd Goede communicatie via de mail, echt een super service! Top gedaan…

Top, meedenkend en snel

Ik had een kussen nodig al cadeau, iets te laat maar na overleg was het nog mogelijk op tijd te leveren, en hij was op tijd en echt een schitterend kussen. Eigenlijk niets op aan te merken.

Prettige service

Buitenkussens.nl denkt op een zeer prettige wijze mee om tot een mooi kussen te komen dat aan onze wensen voldoet.

Vlag type was niet beschikbaar in webshop mail getuurd of het kon. Binnen 1 uur antwoord en type vlag stond online en kon besteld worden. Prima service !!

Zeer goede en persoonlijke service

Voor de tweede maal een bestelling bij Buitenkussens gedaan. De eerste ervaring was al heel goed en bij de tweede bestelling zijn mijn verwachtingen overtroffen. Eerst per mail contact gehad. Hierbij werd goed meegedacht. Van te voren heb ik gezien wat ik daadwerkelijk ging bestellen. Ook werd er goed meegedacht over de te bestellen kleur. Top service!

Ringweg Oost 41

8391 CZ Noordwolde