Correcte levering

Prima geregeld

Goeie service, alles is prima geregeld.

Goed geïnformeerd en snel geleverd

Ik heb telefonisch contact opgenomen met vragen over een sleutelkluisje. Ik werd heel goed en eerlijk geïnformeerd over verschillende sleutelkluisjes. De bestelling werd binnen één dag geleverd.

duidelijke site, snelle verzending, helaas slecht product

Tape is makkelijk aan te brengen. helaas geeft de tape weinig extra grip op de trap.

Beste Rodi, Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud en overleg bleek achteraf dat er niets mis was met het product maar dat u het verkeerde product had besteld. Dat vinden wij beiden heel erg jammer uiteraard. Ik verzoek u dan ook vriendelijk om uw beoordeling te herzien. Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Tom, Klantenservice

Vlotte levering. Zou fijn zijn als er een korte gebruiksaanwijzing bij zou zitten..werking is goed

Beste Wim, bedankt voor je reactie via ons beoordelingssysteem Kiyoh. Wij zijn heel erg blij met de opmerking. Wij gingen ervan uit dat de gebruiksaanwijzing er standaard bijgeleverd werd. Wil je deze alsnog apart toegestuurd krijgen? Stuur in dat geval even een e-mail naar [email protected]

Goede ervaring

Mijn ervaring met veilig.nl is goed. Ze doen wat ze beloven. De eerste keer dat ik bestelde werd ik keurig op de hoogte gehouden dat het bestelde toch niet meer op voorraad was en niet meer in het assortiment zou terug komen. Het geld werd gelijk teruggestort en de nieuwe bestelling liep vlekkeloos.

snelle levering tegen scherpe prijs

snelle levering tegen scherpe prijs

Goed geregeld!

Bestelling is de volgende dag keurig bezorgd! Erg tevreden over de aankoop.

top geleverd

ik ben er zeer tevreden over

Prima product. Snelle levering.

Een fles anti slip vloeistof gekocht voor op de tegelvloer van de badkamer. Perfect spul. Tegels zijn stroef nu. Geeft met recht een veilig gevoel

Snel geleverd, tegen goede prijs/kwaliteitsverhouding!

makkelijk in elkaar zetten

is een goed product

Zeer tevreden over bestelling en levering!

Wat een snelle service! Het product kende ik al en daarover was ik tevreden. Maar de snelheid en de afhandeling van het bestelde waren boven verwachting! Een bedrijf om vaker te bezoeken!

Vlotte service!

Zeer snelle levering!

Een webshop met een prettige winkelervaring

Uitgebreide informatie over het product en de bestelling geleverd volgens afspraak.

supersnelle levering

Snel en goed geleverd!

duidelijk en goed

heldere tekst en uitvoering

Prima service. Snel.

Snel en adequaat

De producten werden snel bezorgd.

Online bestellen was eenvoudig, snelle levering, product was zoals omschreven.

Snelle levering top

Waren super snel geleverd.

Goed geregeld

Alles is prima verlopen.

Goede prijs en service

Goede prijs , snelle levering en perfecte service

Super snel geleverd!

De bestelling van een sleutelkluis is supersnel afgehandeld en geleverd. Het enige wat miste was een handleiding over de bevestiging en het instellen van de beveiligingscode voor de sleutelkluis. Gelukkig is deze goed te vinden op internet.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.