Onbereikbaar

Sinds medio maart wacht ik op de betaling van creditfactuur van Veilig.nl. Geen reactie op e-mails van mij. Inmiddels is de website niet meer bereikbaar en nu wel automatisch gegenereerde antwoorden op mijn mails. Het lijkt te duiden op een failliete boedel. Ik denk dat ik naar mijn centen kan fluiten.

Geweldige snelle levering

Op zondag besteld en op maandag ontvangen.

Prima service vandaag besteld morgen in huis

Duidelijke site met mooie producten. Snel verzonden en bezorgd.

Snelle levering. Goed en goedkoper

Webshop gemakkelijk je product vinden. Goed mailcontact snelle levering.

Correct en snelle bezorging, zijn erg tevreden

Correct en snelle bezorging, ik ben erg tevreden

Zoals beloofd

Product werd de volgende dag geleverd. Geen poespas, gewoon goed.

Brandladder, licht en handig

Ik heb een brandladder over mijn balkon gekocht. Wat een mooi lichtgewicht ding die veel gewicht aan kan. Neemt weinig ruimte in en geeft niet alleen een gevoel van veiligheid al hoop ik 'm nooit te hoeven gebruiken want dan hebben we geen brand!

Design rookmelder over datum

Niet veilig, maar gevaarlijk

Prima website, goede prijzen, snelle levering.

Ik heb gezocht op een specifiek artikel, en jullie boden concurrerend aan. Verder heb ik gevraagd of levering de volgende dag zal gebeuren, ik kreeg binnen een paar uur een keurige reactie op dezelfde dag en ontving het artikel (razendsnel) de volgend dag aan huis. Dik tevreden.

perfecte snelle levering

goed product en erg snel geleverd. top service

Goede service!

Een mooie vlucht trap besteld, deze heb ik de dag er na al ontvangen.

Een prima betaalbare oplossing als vluchtroute om zo uit het raam te kunnen ontsnappen aan brand indien nodig. De bestelling werd snel verstuurd, ik had hem de dag erna al binnen.

Correcte levering

Prima geregeld

Goeie service, alles is prima geregeld.

Goed geïnformeerd en snel geleverd

Ik heb telefonisch contact opgenomen met vragen over een sleutelkluisje. Ik werd heel goed en eerlijk geïnformeerd over verschillende sleutelkluisjes. De bestelling werd binnen één dag geleverd.

duidelijke site, snelle verzending, helaas slecht product

Tape is makkelijk aan te brengen. helaas geeft de tape weinig extra grip op de trap.

Beste Rodi, Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud en overleg bleek achteraf dat er niets mis was met het product maar dat u het verkeerde product had besteld. Dat vinden wij beiden heel erg jammer uiteraard. Ik verzoek u dan ook vriendelijk om uw beoordeling te herzien. Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Tom, Klantenservice

Vlotte levering. Zou fijn zijn als er een korte gebruiksaanwijzing bij zou zitten..werking is goed

Beste Wim, bedankt voor je reactie via ons beoordelingssysteem Kiyoh. Wij zijn heel erg blij met de opmerking. Wij gingen ervan uit dat de gebruiksaanwijzing er standaard bijgeleverd werd. Wil je deze alsnog apart toegestuurd krijgen? Stuur in dat geval even een e-mail naar [email protected]

Goede ervaring

Mijn ervaring met veilig.nl is goed. Ze doen wat ze beloven. De eerste keer dat ik bestelde werd ik keurig op de hoogte gehouden dat het bestelde toch niet meer op voorraad was en niet meer in het assortiment zou terug komen. Het geld werd gelijk teruggestort en de nieuwe bestelling liep vlekkeloos.

snelle levering tegen scherpe prijs

snelle levering tegen scherpe prijs

Goed geregeld!

Bestelling is de volgende dag keurig bezorgd! Erg tevreden over de aankoop.

top geleverd

ik ben er zeer tevreden over

Prima product. Snelle levering.

Een fles anti slip vloeistof gekocht voor op de tegelvloer van de badkamer. Perfect spul. Tegels zijn stroef nu. Geeft met recht een veilig gevoel

Snel geleverd, tegen goede prijs/kwaliteitsverhouding!

makkelijk in elkaar zetten

is een goed product