Zeer tevreden over bestelling en levering!

Wat een snelle service! Het product kende ik al en daarover was ik tevreden. Maar de snelheid en de afhandeling van het bestelde waren boven verwachting! Een bedrijf om vaker te bezoeken!

Vlotte service!

Zeer snelle levering!

Een webshop met een prettige winkelervaring

Uitgebreide informatie over het product en de bestelling geleverd volgens afspraak.

supersnelle levering

Snel en goed geleverd!

duidelijk en goed

heldere tekst en uitvoering

Prima service. Snel.

Snel en adequaat

De producten werden snel bezorgd.

Online bestellen was eenvoudig, snelle levering, product was zoals omschreven.

Snelle levering top

Waren super snel geleverd.

Goed geregeld

Alles is prima verlopen.

Goede prijs en service

Goede prijs , snelle levering en perfecte service

Super snel geleverd!

De bestelling van een sleutelkluis is supersnel afgehandeld en geleverd. Het enige wat miste was een handleiding over de bevestiging en het instellen van de beveiligingscode voor de sleutelkluis. Gelukkig is deze goed te vinden op internet.

Hele mooie stevige wandbeugel

Goede keus in wandbeugels. Een mooie uitgezocht ( het oog wil ook wat) voor een hele goede prijs. De beugel werd gelijk de volgende dag al geleverd. Nu kan ik met een gebroken schouder zelf weer opstaan van het toilet. Dus de beugel geeft zelfstandigheid.

geweldig product van een service gericht bedrijf

buiten camera met prima prijs/kwaliteit verhouding. Veilig.nl is een zeer service gericht bedrijf waar je met vragen altijd terecht kunt.

Fantastisch spul, weekt prima

Gladde douchevloer even gesprayd, helemaal niet meer glad! Nu veilig douchen voor wat oudere mensen

Snel en duidelijk

Perfecte levering

Besteld en correct op de afgesproken tijd geleverd.

Top bedrijf

Tot nu toe 2 bestellingen geplaatst en zeer tevreden. Bij de 2e bestelling had ik per abuis een foutje gemaakt en geprobeerd contact opgenomen met de klantenservice (buiten openingstijden). De volgende dag werd het vriendelijk opgelost.

Product voldoet aan verwachting.

Product zoals omschreven en netjes verpakt bezorgd.

Mijn bestelling was makkelijk geplaats, meerdere betaalmogelijkheden (altijd prettig) en bestelling op tijd geleverd.

Vlotte levering voor een zeer betaalbare prijs !

Vanaf het bestellen tot aan de levering van het produkt is alles vlekkeloos verlopen.

Professioneel afhandelen bestelling

De bestelling is dezelfde dag al verzonden. De dag na bestelling ontvangen in een deugdelijke verpakking. Zeer tevreden over het afhandelen van mijn bestelling

Mooie overzichtelijke website en had de spullen de volgende dag al in huis. Top service

Makkelijk bestellen, snel bezorgd

Zomerdijk 70