Defect Tafel

Het probleem met de kapotte tafel en de defecte tafelpoot is onoplosbaar geworden.

Beste, Hartelijk bedankt voor de moeite welke u heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Allereerst wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak welke u heeft mogen ervaren in deze situatie. Meermaals heb ik getracht met u in contact te komen, helaas zonder succes. Graag kom ik met u in contact om de situatie te bespreken en uiteraard met u mee te kijken naar een passende oplossing. Ik zou u zodoende willen vragen terug contact op te nemen met telefoonnummer 088-2266308 of een email te sturen naar [email protected] tav Marloes zodat ik u direct verder kan helpen. In afwachting van uw reactie, verblijf ik. Met vriendelijke groet, Marloes | Team klantenservice.

Top bedrijf

Snelle levering goede prijs!!

Snelle levering, mooie salontafel

Twijfelde over de bewerking van het blad, kreeg snel en duidelijk antwoord van de klantenservice. Blad is niet druk met een bruine Streep wat precies past bij de kleur van mijn bank. Super mooie tafel wat ik zelf snel kon monteren. Ben er heel blij mee. Top!

Goed bedrijf

Ik heb er mooie dingen besteld , maar ook mindere voor ons in gebruik maar we mochten ze gewoon retour zenden , en alles is netjes afgehandeld

Keurige bezorging netjes en heel goed verpakt . En op afgesproken tijd.

Beste service ooit

Prachtige eethoek en lounge bank gekocht, vandaag besteld en inderdaad morgen geleverd (geen maanden op je spullen wachten). Helaas zat de achterkant van de leuning niet in de doos dus gebeld en wederom de volgende dag nageleverd! De spullen zijn prachtig en de service… daar kunnen andere bedrijven nog een puntje aan zuigen, hartelijk dank voor de goede zorgen!

Zeer goed snel geleverd

Mooie set, staat perfect in onze woonkamer

Vlugge levering, mooi materiaal en gemakkelijk in elkaar te steken, en veel goedkoper dan de concurrentie. Deze set is de kers op de taart in onze living.

Top kwaliteit

We zijn zeer tevreden:levering optijd,alles correct ingepakt en juist.Hebben al veel reclame gemaakt.

Prima stoelen

Prima stoelen, scherpe prijs. Levertijd was wat exotisch maar ook dat overleefden we wel.

Tevreden met goed produkt

Kamerschermen gekocht, mooi produkt van goede kwaliteit, op tijd bezorgd en goed verpakt.

Mooie stevige stoelen

Ben heel blij met mijn nieuwe stoelen. Vind het alleen jammer dat ik een dag voor niets thuis ben blijven wachten voor de levering . Ik kreeg pas heel laat een melding dat wegens drukte de stoelen andere dag geleverd gingen worden en ben ik ze alsnog bij afhaalpunt kunnen afhalen.

Snel, netjes, goed.

Produkt niets aan te merken maar leverancier liet wel de wensen over, onbeleefd en geen geduld

Mooie wandplank.

Mooie wandplank.

Goede service, niet alleen bij aflevering. Maar ook retour nemen van een artikel, omruilen top!!!!!!

Mooie sidetable

Zeer mooie sidetable. Gewoon de andere dag al bezorgd ! Ben zeer tevreden over de kwaliteit van de tafel als ook de bezorging .

Aanrader

Mooie site,snelle keuze,snelle levering,en zeer tevreden over de tafel,top

Super leuk bankje

Snelle levering en netjes verpakt

Hele snelle levering, goede klantenservice en prachtige tafel voor een mooie prijs

Zeer fijne ervaring

Service, duudelijk heid tijde s verloop bestelling tot levring.

Prachtig stoeltje

Mooi stoeltje. Precies zoals op de site staat.

Wisent 7

5236 PX s-Hertogenbosch

(0)88-22 66 300

Over AQ Living

AQ-Living.com biedt een ruim assortiment aan huis- en tuinartikelen aan. Je vindt bij ons onder andere meubels, diverse tuinartikelen en diverse dierenverblijven. Maar bijvoorbeeld ook producten voor baby's en kinderen of verlichting en verwarming. AQ-living.com biedt op alle artikelen op deze website standaard een betaalbare prijs voor goede kwaliteit meubelen, ook als dit betekent dat wij er soms niet op kunnen verdienen.