Nooit weer AQ Living voor ons! Ontzettend slechte service!!

Voor het oplossen van je klachten proberen ze je eerst af te schepen met een korting op je volgende bestelling. Na deze slechte service komt die volgende keer er sowieso niet weer. Voor een bedrijf dat pretendeert klantenservice hoog in het vaandel te hebben staan, moet je je bij deze mensen behoorlijk in bochten wringen om iets voor elkaar te krijgen. Hoewel het aardige meedenkende mensen lijken als je de reacties op reviews terugleest, krijg je enkel de meest belachelijke voorstellen om je klacht naar tevredenheid op te lossen. Zo werd mij €50 korting aangeboden, maar omdat ik de heflt van de verzendkosten al retour had gekregen na mijn eerste belletje, was het beste wat ze voor mij konden doen de andere helft van de verzendkosten (€19,50) terugstorten.. Maar als ik mijn gehele bestelling zou annuleren, dan zou ik wel een code van €50 krijgen (zonder addertjes als een minimale bestelwaarde). Volgt u hem nog? AQ Living lijkt de helft van de tijd de snelle levertijden waarmee ze hun klanten lokken niet eens waar te kunnen maken, en dan praten we niet over 1 of 2 dagen vertraging helaas. Kijk ook gerust eens op andere review pagina's, incomplete leveringen, langere levertijden, beschadigde artikelen.. 2 items besteld, vandaag besteld, morgen thuis. Helaas inmiddels al 6 dagen gewacht op mijn bestelling en zojuist te horen gekregen dat daar nog 2 dagen bij komen.. Na dag 4 was er ook nog een heldere medewerkster die opmerkte dat 1 van de bestelde items niet op voorraad was terwijl dit wel zo op de site stond vermeld en het artikel al 3 dagen bij mij in huis had moeten staan volgens gestelde levertijden.. Elders is dit item ook verkrijgbaar, maar omdat ik helaas in de praatjes van AQ Living ben getrapt, is de kortingsactie elders al verlopen waardoor ik nog eens 50 euro duurder uit ben. Leuke prijzen online, maar als je er een week voor vrij moet nemen wordt het nog een dure grap. Ik zeg, wees verstandig en kijk nog eens rond voor je iets besteld bij AQ Living!!

Helemaal tevreden.

6 stoelen en een tafel besteld. De stoelen kwamen heel snel, maar de tafel was nog niet leverbaar. Er was een probleem met 1 van de stoelen, maar dat werd na een telefoontje heel snel opgelost. Omdat de tafel te lang zou duren heb ik gevraagd om hem om te boeken. Dat ging niet. Mijn geld stond binnen 2 dagen weer op mijn rekening. Ik heb gelijk de andere tafel besteld en die werd heel snel geleverd. Echt hele mooie spullen.

Twee keer een stukke kast ontvangen en geen oplossing

We hebben in juli een kast besteld en ontvangen. Helaas zat er een scheur in het hout van de deur. We hebben twee maal een nieuwe deur ontvangen maar deze pasten beiden niet. Ook de andere deur sloot niet meer. We hebben nu, na heel veel contact, veel gedoe en eindeloze mails met standaard teksten een nieuwe kast ontvangen. Tot onze diepe teleurstelling is ook deze kast niet goed want opnieuw zit er een scheur in het hout. Er wordt geen passende oplossing geboden. Een trieste tegemoetkoming of weer aan de gang met nieuwe deuren. En tot slot mogen we de kast dan wel terugsturen en de koop ontbinden, maar dan rekenen ze wel een afschrijving omdat we de kast zouden hebben gebruikt. Nee voor ons nooit meer AQ Living!! En raad het dus ook niemand aan. Wat een slechte producten en wat een slechte klantenservice.

Geweldige kwaliteit

Goede bezoring , blij met mijn aankopen!

Mooie tafel en stoelen

Ik ben erg blij met m'n tafel en stoelen 1 stoel was stuk en werd omgeruild Daarna zag ik dat er een verkeerd onderstel bijzat. Na 2x was het opgelost. De check voordat er iets wordt opgestuurd is een verbeterpunt lijkt mij maar voor de rest goed opgelost!

Mooie tv meubel

Super mooie meubel de poten zet je er zo onder via inbus

Mooi bureau

Mooi bureau moest er iets langer op wachten maar is het waard!!

Prijs-kwaliteit goed

De meubels zijn mooi en makkelijk in elkaar te zetten. Bureau, salontafel en boekenkast passen qua houtkleur mooi bij elkaar, de kleur van de eettafel is wat donkerder en heeft ook lelijke vegen op het blad. Min punt was dat de meubels niet de volgende dag binnen waren, we hebben meerdere keren contact gehad met de klantenservice en die reageerden wel snel en kwamen met een snelle oplossing. Nog een min punt was dat de voorgeboorde gaten van de boekenkast kast niet op de juiste plaats zat, waardoor we het op 1 gat na niet konden bevestigen dit gaat ten koste van de stabiliteit. Verder zeker tevreden en zou ik AQ living aanraden.

Klantenservice is top!

Had geen schroeven. Een belletje en had ze de volgende dag binnen! Top service.

Gewoon opperbest

Heb mooie keukenstoelen gekocht mooie stoelen zeer stevig

Na weken wachten en veelvuldige foute leveringen nooit de juiste tafel ontvangen.

Als het kon gaven we geen sterren. We hebben de tafel bijna 4 weken geleden besteld. 5 foute leveringen, 2x geen levering omdat het product niet was doorgegeven aan de verzendmaatschappij, 6x de producten weer moeten herpakken, van het eerste verdiep naar boven en beneden dragen, vele berichtjes/foto's sturen, 7 dagen thuis moeten blijven om de pakketten in ontvangst te nemen, vele telefoontjes naar nederland (betalend voor ons), 83km gereden om persoonlijk de poten op te halen omdat we al 2x geen levering hebben gehad. De klantenservice had het foute nummer opgeschreven waardoor ze me foute poten wilden meegeven. Dit tijdig gezien. Poten gekregen waarvan de lengte van de poten overeenkwam met onze bestelde tafel. Bij thuiskomt bleken de poten in de breedte niet te kloppen. Weer telefonisch contact gehad. Bleek dat de tafel niet meer in stock was en dat deze ook nooit meer geleverd zou worden. Voorgesteld om de poten van een andere tafel mee te geven aangezien er meerdere tafels dezelfde pootafmetingen hebben. Dit was niet mogelijk want er was 'niets meer in stock'. De klantendienst vertelde dan dat we kosteloos kunnen retouren en ons geld terugkrijgen of dat we bij behoud van de tafel een extra hoge korting krijgen bij een nieuwe aankoop bij jullie bedrijf?! Waarom zouden we een tafel die we niet kunnen wegzetten, omdat de poten niet passen, willen houden?! Gevraagd of we kosteloos een grote maat van tafel konden ontvangen voor de onkosten en ongemak. Dit was niet mogelijk. We zijn nu bijna een maand verder en hebben geen tafel. Bij de foute leveringen zaten soms 2 tafelbladen, een ronde of een ovale tafel, een poot van een compleet foute tafel. Ik raad het bedrijf niet aan.

Beste Loes, Hartelijk bedankt voor de moeite welke u heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Allereerst wil ik u nogmaals mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak welke u heeft mogen ervaren in deze situatie. Zojuist heb ik u telefonisch gesproken omtrent de situatie en heb u een passende oplossing aan kunnen bieden. IK verwelkom u zodoende graag in de toekomst wederom in onze webshop. Met vriendelijke groet, Marloes Team klantenservice.

Goede snelle levering

Goed verpakt en snelle levering. Kleine beschadiging en binnen 1 dag opgelost. Toppie

Prijs kwaliteit beter dan verwacht.

Echt een goede ervaring, stoelen waren van beter kwaliteit dan verwacht, voor een goeie prijs. Heel snelle levering. Zeker een aanrader.

Prachtig nachtkastje en supersnel geleverd

Gister laat in de middag een nachtkastje besteld en vandaag al in de ochtend geleverd. Een prachtig nachtkastje en makkelijk zelf in elkaar te zetten. Super te vreden!

Eens maar nooit meer

2 tafels besteld, waarvan 1 op voorbestelling. Tafel 1 werd in delen gebracht: eerst de poten, paar dagen later het blad. Poten bleken niet te passen. Omgeruild, andere poten gekregen. Bleken ook niet te passen. Lang verhaal kort: uiteindelijk is de vervoerder 9 keer aan de deur geweest en hebben we uiteindelijk 2 tafels in huis staan. Al deze keren moeten zorgen dat er iemand thuis was om de bestelling in ontvangst te nemen. Veel ergernis als steeds de bestelling niet compleet of passend was. UPDATE: Na het plaatsen van deze review is er contact opgenomen door AQ. Financiële compensatie aangeboden gekregen, maar wel met de vraag om de voorgaande review dan aan te passen(?!?!). Als de levering in orde was geweest had er geen sprake hoeven zijn van compensatie en was ik een tevreden klant geweest. Nu raad ik het bedrijf nog steeds niet aan, tenzij je goed overweg kunt met herhaalde teleurstellingen en frustraties.

Beste Chantal, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw beoordeling. Wat spijtig om te vernemen dat er verschillende problemen zijn geweest met de levering van uw bestelling. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Mijn oprechte excuses hiervoor! Inmiddels heb ik telefonisch contact met u gehad en ben ik samen met u tot een passende oplossing gekomen. Mocht ik u verder nog ergens mee kunnen helpen dan verneem ik dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Team Klantenservice

Mooie tafel, snelle levering

Onze eettafel werd zelfs een dag eerder bezorgd dan als indicatie werd gegeven, dat is altijd leuk! Maar zorgde wel voor een beetje stress omdat we die dag eigenlijk niet thuis zouden zijn. Maar via de tracking code konden we het goed in de gaten houden. Tafel ziet er exact uit zoals op de foto's op de site. Mooi afgewerkt, makkelijk in elkaar te zetten. En dat ook nog eens voor een scherpe prijs. Erg tevreden!

Prima.

Prima bezorging.

Leuke bestelling gedaan, niet juist ontvangen maar wel goed opgelost!

Eetkamerstoelen besteld, helaas had ik niet de juiste stoelen. Kan gebeuren. Klantenservice zoekt direct zorgvuldig naar een oplossing. Ze denken vriendelijk mee. Uiteindelijk goed opgelost!

Mooie kwaliteit voor zeer goede prijs

Snelle en goede levering en de stoelen zijn van mooie kwaliteit.

Mooi industrieel Tv-meubel met mangohout.

Tv-meubel was op de afgesproken datum en tijd in België geleverd. Het was zeer goed verpakt en het monteren ging moeiteloos. Er ontbrak geen enkele schroef. Het is een stevig meubel; geen wiebelig ding. Het telefonische contact met de klantendienst was goed en vriendelijk. Kortom; wij zijn tevreden over de kwaliteit van de meubels en de service van AQ Living.

Prachtige tafel

Na een kleine miscommunicatie, een week later dan gepland, mijn eetkamer tafel binnen. Keurig netjes door de bezorger in de kamer gezet. In elkaar zetten was een fluitje van een cent. Hij ziet er prachtig uit en volkomen naar wens Een aanrader en 5 sterren meer dan waard.

Goeie ervaring

Jullie hebben snelle service ik heb de dressoir vrijdag besteld en maandag al binnen zo fijn geen lange wachttijd dressoir ziet er ook prachtig uit

Kleine beschadiging, maar super netjes opgelost!

De stoelen die ik besteld heb zijn nu ineens goedkoper, dit kan gebeuren, maar is netjes opgelost door het verschil terug te storten. Het onderstel had lichte schade, maar ook dat is netjes opgelost!

Snel geleverd, prachtige tafel

Eettafel besteld op 26 mei en deze werd netjes geleverd op 2 juni! Blad ziet er prachtig uit en de poot mooi stevig. Hij is snel en makkelijk in elkaar te zetten en staat heel mooi in ons interieur! Wij zijn er blij mee en aq living doet wat ze beloofd! Mochten we weer wat nodig hebben dan bestellen we zeker weer bij deze webshop, ik kan het iedereen aanraden die op zoek is naar een mooie eettafel die snel word geleverd en vooral voor de prijs!

Wisent 7 5236 PX s-Hertogenbosch

(0)88-22 66 300

Over AQ Living

AQ-Living.com biedt een ruim assortiment aan huis- en tuinartikelen aan. Je vindt bij ons onder andere meubels, diverse tuinartikelen en diverse dierenverblijven. Maar bijvoorbeeld ook producten voor baby's en kinderen of verlichting en verwarming. AQ-living.com biedt op alle artikelen op deze website standaard een betaalbare prijs voor goede kwaliteit meubelen, ook als dit betekent dat wij er soms niet op kunnen verdienen.