BEN TEVREDEN

BEN TEVREDEN alles is prima verlopen bedankt en vriendelijke groet

Perfecte levering! Prachtig materiaal en gemakkelijk te monteren.

Heb mijn bestelling nog even moeten laten staan omdat de living g nog niet klaar was. Uiteindelijk na d paar weken, dan toch zowel tafel als 6 zeteltjes kunnen uitpakken en monteren. Wasgeel goed ingepakt en de montage was zeer eenvoudig. Goed uitgelegd. De tafel is heel stevig, een extra dik blad en zeer mooi afgewerkt. Mooie gekruiste voet. Soms zig je wel met e poot tussen je benen. Prachtige kwaliteit! En de blauw grijze zeteltjes zijn een streling voor het oog. Ze zitten vrij ruim en zijn zeer comfortabel. Armleuningen gecapitonneerd en bieden echt e kussen om je armen op te leggen. Tafel en zeteltjes vormen een zeer mooi geheel! Ik benzeer tevreden v mijn aankoop!

Vandaag besteld overmorgen in huis een heel goed3 ervaring precies zo als op de foto echt een aanrader

Slechte klantenservice!!

Een product bestellen en laten bezorgen, prima. Maar zodra er iets mis gaat, dan dien je het zelf op te lossen.. Twee weken geleden een eettafel besteld waarbij de verkeerde poten werden geleverd. De klantenservice noemde in het eerste telefoon gesprek dat de tafelpoten universeel zijn, maar dat zijn ze zeker niet! Er werd gezegd dat ik foto’s moest toesturen zodat er naar gekeken kon worden. In dit e-mailverkeer heb ik drie mails moeten uitsturen omdat de foto’s ‘niet duidelijk’ genoeg waren. Het lijkt mij dat foto’s van de sticker van de doos duidelijk genoeg zijn om te zien dat de poten bij een ovale tafel van 1.60m horen en niet bij een rechthoekige tafel van 1.80m die ik had besteld. Op de website staat dat de klantenservice tot 21:00 uur open is en dan ze krijgen het voor elkaar om na een hele werkdag nog steeds geen antwoord te hebben dus ik moest er zelf achteraan bellen. Hierbij kreeg ik de reactie dat de desbetreffende klantenservice dame er echt net mee bezig was. De enige oplossing die ze mij konden bieden was een vergoeding van 40 euro voor de poten (welke los online meer dan 300 euro kosten) OF de gehele bestelling ophalen en de aankoopkosten terugstorten want de poten zijn niet op voorraad en deze zijn niet los verkrijgbaar. Het tafelblad is alleen in een set verkrijgbaar met de poten, maar waar zijn onze poten dan? Een raar verhaal.. De dame zei dat de poten pas na Augustus weer leverbaar zijn, maar zo lang kunnen wij niet zonder tafel zitten. Er werd toen gevraagd of ik handig was zodat ik eventueel zelf nieuwe montage gaten kan boren.. Belachelijk!

Goed geregeld

Makkelijk bestellen en duidelijke informatie. De tafel is ook heel mooi!

Mooi

Vlotte service

Goede kwaliteit, vlotte levering

Super winkel!

Fijne website. Goede prijs en kwaliteit verhouding. Heel snel verzonden. Leuk spaarprogramma waarmee je tegoed krijgt. Ik ben zeer tevreden.

Het is netjes bezorgd

Het is netjes bezorgd.

Precies zoals op de foto, kwaliteit goed

Gekocht voor babykamer, kleur is zelfde als op de foto en kwaliteit is goed. Mooie zachte stof.

Zeer goede service

Goede communicatie qua levering. Producten zijn van prima kwaliteit

Ik heb een super leuk teddy bankje besteld op vrijdag en deze vanwege het weekend op dinsdag geleverd gekregen. De levering was echt super en naar mijn mening ook erg snel. Alles was precies zoals het hoorde en ik ben super blij met mijn bank!

Vriendelijke personeel

Vriendelijke personeel en snelle service

Fijn dat ik toch mijn geld terug krijg

Na mijn niet zo fijne ervaring en slechte review werd ik snel gebeld en werd het probleem alsnog opgelost. Fijn dat ik alsnog mijn geld terug krijg.

Kast online besteld, was dag later al geleverd door de vriendelijke bezorger. Goede kwaliteit spullen en service.

Mooi dressoir

De eerste levering was helaas na 1 week defect. Na wat gestoei met de klantenservice is het uiteindelijk prima naar tevredenheid opgelost.

Beste meneer Sevat, Bedankt voor uw beoordeling. Wat spijtig om te vernemen dat de dressoir defect is geraakt en u niet naar wens wordt verder geholpen, mijn oprechte excuses hiervoor. Inmiddels hebben we elkaar telefonisch gesproken en de situatie kunnen bespreken. Uiteraard gaan we de situatie voor u kosteloos oplossen. Hopelijk is dit geheel naar wens voor u op de wijze zoals we net besproken hebben. Met vriendelijke groet, Kayleigh | Teamleider klantenservice.

Bestelling is tot tevredenheid afgehandeld.

Het bestelde product is snel en tot tevredenheid afgeleverd.

Heel correct geleverd goed op de hoogte gehouden wanneer de zending geleverd zou worden en alles volgens berichten geleverd.

Snelle service.

Vriendelijke bezorger.

Super snelle levering

Mooie tafel mangohout en was een snelle levering alles goed geleverd en netjes in de gang gezet

Een goede ervaring

Goed netjes afgeleverd

Top site

Top site snelle levering

Kiezen,kopen ,alles perfect verlopen,afgeleverd aan deur perfect en vriendelijk kathelyn Braeckman

Kan niet veel schrijven alles was top

Heel sterke en mooie tafel

Sterke en mooie tafel , snel en goed geleverd .

Mooi product met snelle levering!

Een goede kwaliteit barkruk voor een scherpe prijs. Gemakkelijk te bestellen en snelle levering. Erg tevreden met een solide barkruk die er heel stijlvol en trendy uitziet!

Over AQ Living

AQ-Living.com biedt een ruim assortiment aan huis- en tuinartikelen aan. Je vindt bij ons onder andere meubels, diverse tuinartikelen en diverse dierenverblijven. Maar bijvoorbeeld ook producten voor baby's en kinderen of verlichting en verwarming. AQ-living.com biedt op alle artikelen op deze website standaard een betaalbare prijs voor goede kwaliteit meubelen, ook als dit betekent dat wij er soms niet op kunnen verdienen.