Mooi product met snelle levering!

Een goede kwaliteit barkruk voor een scherpe prijs. Gemakkelijk te bestellen en snelle levering. Erg tevreden met een solide barkruk die er heel stijlvol en trendy uitziet!

Goede service en mooie artikelen

Het is alweer een tijdje terug dat ik de zeer mooie schelpstoelen ontving. Maar ik beveel dit bedrijf zeker positief aan. Wat zijn ze prachtig wauw ! Bij deze webwinkel kom ik zeker weer terug voor nog meer moois.

Prachtig

Een prachtige klok besteld, keurig op tijd geleverd!

zeer tevreden

tevreden

Super mooi♡

Na wat twijfel toch de ronde tafel besteld. Super snelle levering en de bezorger belde netjes van te voren dat hij onderweg was. De tafel is prachtig en geen beschadigingen.

Super geregeld

Snelle levering , goede service, mooi resultaat

Volgende dag na de bestelling geleverd.

Ronde tafel besteld , helemaal blij mee .

Ben tevreden

Na en gedoe met me bestelling dat niet op voorraad was. Was ik gedrongen om en andere bestelling te plaatsen. Wat fijne dat AQ Living me belt en de verzendkosten vergoeden. Wat me blij maak was de begrijpt dat de medewerkster toon over de telefoon voor me situatie. Bedankt ik deze Vriendelijke dame voor haar tijd en moeite. Zeer blij met het oppakken van de situatie. Dankbaar.

Uitstekend Snelle bezorging en supervriendelijke bezorger

Snelle bezorging en mooi artikel

Bank besteld welke snel binnen kwam. Via de mail netjes op de hoogte gehouden. Heel blij met de bank!

Gewoon goede service

Is aangekomen op de dag dat ze hadden doorgegeven

Mooi

Zitten goed en mooie kleur.

Top en een mooie stoel

Alles is goed gegaan heb er eigenlijk niks over te zeggen

Zeer goede kwaliteit en service!

Ik heb hier een set eetkamerstoelen gekocht, ze waren op voorraad en werden zeer snel en vakkundig bezorgd door vriendelijke bezorgers. De stoelen zijn van goede kwaliteit, ik moest het onderstel er nog wel onder zetten, dit ging vrij gemakkelijk met het bijgeleverde materiaal en gereedschap. Ze zitten heerlijk en het zijn echte blikvangers in mijn interieur. De stoelen geuren wel eerst een paar dagen maar nu ruik je ze niet meer Het is de eerste keer dat ik hier heb besteld maar het is voor herhaling vatbaar. Bedankt!

Op dinsdag besteld en op woensdag het juiste artikel netjes bezorgd.

Prima maar kwaliteit niet top.

De stoelen zien er leuk en prima uit. De kleuran de stoelen komt helemaal overeen met de kleur op de foto. Makkelijk schoon te maken met kids. Helaas is de kwaliteit niet top. Zo een stoel gehad met gaatjes voor de poten die niet helemaal op de juiste plek zaten. Als je dit wilt ruilen moet je eerst foto’s maken. Vervolgens zien ze het niet, moet het weer opnieuw. Dan zit er bij een nieuwe doos met 2 stoelen een zakje in dat open is geweest. Dus een retourstoel aangezien er krassen op de poten zitten. Er zitten verkeerde doppen voor de poten bij. Gebeld en kreeg nieuwe opgestuurd, maar dan te weinig. Weer gebeld moet ik weer foto’s maken. Al met al loopt met allemaal stroef voor 4 eetkamerstoelen.

Prachtige tafel maar zonder bevestigingsmateriaal

De tafel is prachtig en naar verwachting, maar helaas ontbrak het bevestigingsmateriaal. Deze hebben we zelf aangeschaft en is het vergoed. Goed geregeld dus en zijn we tevreden.

is zeer goed

zeer goed

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Ik had niet erg hoge verwachtingen, gebaseerd op de prijs. De kwaliteit was echter erg goed!

prma service

Een van uw medewerkers is in de showroom de hoogte van de salontafel gaan nameten. Daarom heb ik bij u de bestelling geplaatst. Daarna ging het verder van een leien dakje.

Blij mee!

Erg blij met de stoelen! Graag in het vervolg zou ik wel wat extra schroeven willen omdat dat je ze in elkaar moet zetten. Het moet precies pas zijn. Enkele stoelen moeten nu extra aan gedraaid worden omdat ze wiebelen. Verder erg mooie kwaliteit!

Snelle levering, prima tafel.

Mooie kast, supersnel geleverd

Alles verliep vlot. De kast was heel goed ingepakt. Op zaterdagavond besteld en dinsdag werd de kast al thuis gebracht door een hele vriendelijke chauffeur. Die mij ook nog eens hielp met overeind zetten. Ik ben heel tevreden met AQ-Living. Dikke pluim !!

Wisent 7 5236 PX s-Hertogenbosch

(0)88-22 66 300

Over AQ Living

AQ-Living.com biedt een ruim assortiment aan huis- en tuinartikelen aan. Je vindt bij ons onder andere meubels, diverse tuinartikelen en diverse dierenverblijven. Maar bijvoorbeeld ook producten voor baby's en kinderen of verlichting en verwarming. AQ-living.com biedt op alle artikelen op deze website standaard een betaalbare prijs voor goede kwaliteit meubelen, ook als dit betekent dat wij er soms niet op kunnen verdienen.