goud

goud

Goede producten

Mijn eerste ervaring is goed.

Snelle levering, goed product.

Goed snel geleverd en uitstekend gewoon !!!

Perfecte capsules

Bestelling ging heel goed, vlotte levering

Zeer tevreden!

Vlotte afhandeling!

Super goede producten

Helle goede producten en snelle levering.

The best

I ordered size 4 capsules from them, It was difficult to find this size, they have wide range of capsules and also other equipments. They shipped really fast, and the capsules have a very good quality. I'll definitely recommend.

zeer goed

zeer vlugge levering alles in orde

Snel, correct: super!

Zeer aan te bevelen.

Snel besteld, snel geleverd helemaal top

Super fijne hulp.

Nu kan ik de pillen die voorheen in mijn keel al oplossen eindelijk heel inslikken zonder een bittere smaak. Dit is een super hulp dat ook mijn apotheek al adviseerde.

Een snelle levering en het product voldoet aan mijn verwachtingen

Snelle levering prima capsules

Aanrader!

Super service!

Fijne webshop. Door een zelfgemaakte fout, moest ik de klantendienst contacteren. Ik ben enorm goed geholpen en het direct opgelost. Een snelle levering.

Werkte heel goed! Alleen de trechter en lepel zijn te breed om de capsules mee te vullen. Passen er net niet goed op.

Duidelijk, snel en compleet verzonden

Goede duidelijke website, verzending was snel. Duidelijke beschrijvingen/ gebruiksaanwijzingen.

Super snelle service

Vriendelijk contact en snelle service. Prima product.

Snel bezorgd

Snel bezorgd. Ik heb de gelatine 00 gekocht Er is geen één capsule kapot gegaan. Superkwaliteit en een redelijke prijs

10 punt zegt genoeg toch

Helemaal top

JA

Is top

Snel, goed, prima prijzen

Nvt

Duidelijke webshop. Mijn order werd heel snel bezorgd. Door een klein foutje moest ik de klantendienst contacteren, maar ook dat was in 1-2-3 geregeld!

Heel goede service

Zeer goede service, directe communicatie, er was een voorraad probleem, ik werd gelijk gebeld en voorgesteld met een alternatief. Deze was duurder en ik moest geen meerprijs betalen. Zending was snel en correct.

Over Lege-Capsules.com

Wij vertellen u graag meer over lege-capsules.com. Wat begonnen is met een kleine capsule machine en een hobby om eigen supplementen te capsuleren is uitgegroeid tot een passie om iedere ondernemer, zorgvervelener of hobbyist van hoogwaardige capsules te voorzien. Het was lastig om een geschikte aanbieder te vinden die klein, maar ook in bulk kon leveren. Na meerdere, negatieve ervaringen bij andere lege capsules verkopers, besloten we het zelf te doen. Na uitvoerig testen hebben wij ons uitgebreide en kwalitatieve assortiment samen kunnen stellen. Lege-capsules.com is gespecialiseerd in het verstrekken van kleine en grote aantallen gelatine capsules en vegetarische capsules. Onze capsules zijn eenvoudig en snel te vullen, waardoor u grote aantallen in een rap tempo kunt vullen. Besteld u voor 17:00 uur? Dan versturen wij het nog dezelfde dag. Heeft u een vraag over de capsules of over hoe u het beste lege capsules kunt vullen? Neem vrijblijvend contact op via [email protected] en wij leggen het u graag uit!