Makkelijk bestellen en snel geleverd!

De capsules zijn snel en correct geleverd.

Goede service duidelijke website

Bedankt voor de goede service

Mijn ervaring is prima maatbekers besteld en heb ze binnen . Ziet er goed uit zou er zo weer bestellen

Deed iedereen het maar zo.

Ikben blij met dat ik het goede bedrijf op Google eruit pikte want ze zijn snel en zeer betrouwbaar,ook met foute bestelling ging alles snel en soepel.Top

Goede communicatie, snel geleverd!

Snel geleverd. Product kleine trechter zeer handig om olielampjes bij te vullen.

Snelle levering die aan de verwachtingen voldoet, materiaal en communicatie hieromtrent zijn prima

Communicatie en materiaal bij levering prima in orde.

Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle levering en goede kwaliteit

Alles bevalt prima

Alles bevalt prima

Snelle verzending net product

Snelle verzending Goed product

Geen blije kat

De capsules zijn handig te vullen. Onze kat is helaas minder tevreden… We hebben geen zin in zoveel stress dus proberen we de medicatie weer toe te dienen met lekkere hapjes.

Beste Miranda, Wat vervelend om dit te horen, wij bieden u oprecht onze excuses aan, het is zeker geen verplichting en het is al helemaal niet de bedoeling om in uw irritatie grens te komen. U kunt zich ten alle tijden hiervoor afmelden, onderaan de desbetreffende mails. Ik heb u nu volledig uit het systeem verwijderd. We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest. Zo niet, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Hanna. Lege-Capsules.com Industriewegoost 5-A1 6662NE, Elst +31 (0)481 762 957 [email protected]

Heeel goed en snel!

Oplossing leverancier

tevreden

Beste Muriel, Na deze review, geplaatst op 10 mei, heb ik gelijk op 11 mei contact met u hierover opgenomen. Wij zijn verder niet door u gebeld, geappt of gemaild hierover? Ook heeft u niet via de site met de chat contact gezocht. We waren dan ook niet van dit probleem op de hoogte. U had bij betaling niet voor direct betalen gekozen, maar voor overboeking. Omdat overboeken van een Belgische bank naar een Nederlandse bank zo ontzettend lang duurt (vaak 4 tot 5 werkdagen en soms zelfs langer) dacht het systeem dat er geen betaling meer zou komen en gaf deze aan dat de betaling was verlopen. Ik heb hierop de bestelling geannuleerd. Hierdoor hebben wij niet gezien dat uw betaling een dag na annulering alsnog was binnen gekomen. Dit heb ik u aan de telefoon ook uitgelegd. Uw bestelling is direct de 11de nog verstuurd. U hoeft ons echt geen slechte review te geven om het opgelost te krijgen, u mag ons gewoon even bellen, mailen, appen, chatten, etc. en dan lossen wij het altijd op! We hopen dat u nog een keer over uw beoordeling wilt nadenken, ik heb u hiervoor al eerder een verzoek gestuurd. Met vriendelijke groet Saskia, Lege-Capsules.com Industriewegoost 5-A1 6662NE, Elst +31 (0)481 762 957 [email protected]

goede service, kwaliteitsproducten

Klantenservice was zo vriendelijk om snel een alternatief aan te bieden voor een niet voorradig product. Levering is spoedig en correct afgehandeld.

Uitstekend!

Duidelijke site, kwalitatief goede producten, goede service en snel verstuurd. Ik ben tevreden!

Kwaliteit en snelle verzending

Goede producten, heldere informatie op de website, producten exact zoals omschreven. En erg snel geleverd. Ik ben erg tevreden! Tevens goed aanbod

Levering direct en voldoet aan beschrijving

De informatie op de site klopt en ze zijn de voordeligste. Daardoor hier besteld en niet ergens anders. De weegschaal die ik nodig had blijkt na herhaaldelijke proeven over de hele schaal exact de meetresultaten tot op 1/1000e gram repeteerbaar weer te geven. De calibratie is geautomatiseerd en intuïtief. Temperatuur en luchtvochtigheid geen meetbare invloed op het meetresultaat. Meerdere weegschalen gehad in het verleden, deze is beter! Erg tevreden!

Blij mee

Blij mee

uitstekend

vlugge en correcte levering

Netjes, snel en duidelijk!

Mijn bestelling kwam keurig binnen 2 dagen aan. De producten waren ook goed verpakt zodat niks kon beschadigen. We hebben er zelfs een cadeautje bij gekregen :). Ik ben helemaal blij en raad iedereen aan bij Lege-Capsules.com te bestellen.

Bestelling makkelijk te plaatsen

Mooie website en bestelling makkelijk te plaatsen. Snelle levering. Zeer tevreden!

Goede kwaliteit en perfect heel vriendelijk en behulpzaam klantenservice!

Precies wat ik nodig had, en snel

Wat ik nodig had was er en het werd snel geleverd plus een extraatje.

Precies waarvoor zocht. Heldere beschrijving Snelle levering

Perfect product en snelle levering

Ik zocht op internet naar kleine maatbekers van 100 ml Al snel kwam ik bij lege-capsules.com terecht Ik heb voor een goede prijs een mooi product ontvangen Super snelle levering

Industriewegoost 5 6662NE Elst

+31 481762957

Over Lege-Capsules.com

Wij vertellen u graag meer over lege-capsules.com. Wat begonnen is met een kleine capsule machine en een hobby om eigen supplementen te capsuleren is uitgegroeid tot een passie om iedere ondernemer, zorgvervelener of hobbyist van hoogwaardige capsules te voorzien. Het was lastig om een geschikte aanbieder te vinden die klein, maar ook in bulk kon leveren. Na meerdere, negatieve ervaringen bij andere lege capsules verkopers, besloten we het zelf te doen. Na uitvoerig testen hebben wij ons uitgebreide en kwalitatieve assortiment samen kunnen stellen. Lege-capsules.com is gespecialiseerd in het verstrekken van kleine en grote aantallen gelatine capsules en vegetarische capsules. Onze capsules zijn eenvoudig en snel te vullen, waardoor u grote aantallen in een rap tempo kunt vullen. Besteld u voor 17:00 uur? Dan versturen wij het nog dezelfde dag. Heeft u een vraag over de capsules of over hoe u het beste lege capsules kunt vullen? Neem vrijblijvend contact op via [email protected] en wij leggen het u graag uit!